צמח הציפורן לשיפור החשק המיני

היום ישנה מגמה הולכת וגוברת להשתמש בצמחי מרפא, על מנת לטפל בבעיות ובמחלות שונות. הדבר נכון הן לגבי שפעת, והן לגבי חיזוק החשק המיני. צמחי המרפא שימשו מאז ומעולם ברפואה הסינית וברפואה העממית, לכן אין זה מפתיע כי מדובר על אמצעי יעיל ואפקטיבי לטיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים שונים. למעשה, רוב התרופות המודרניות מבוססות על חומרים פעילים, המצויים במקור בצמחי מרפא. כך שאין זה משנה מהי הבעיה הרפואית שמטרידה אתכם, בכל מקרה תוכלו למצוא לה מענה באמצעות שימוש בצמחי מרפא ייעודיים. ציפורן נחשב לאחד מצמחי המרפא היעילים והאפקטיביים ביותר, אשר משמש למגוון רחב של מצבים שונים, כולל לחיזוק החשק המיני.

 

ציפורן – הפתרון הטבעי לשיפור החשק המיני

צמח הציפורן מגיע במקור מהאי מולוקה שנמצא בקבוצת איי אינדונזיה. הצמח בצורתו המיובשת מזכיר ציפורן מחודדת והוא נחשב בקרב הילידים לעץ מקודש. כדאי לציין כי הצמח היה ידוע גם בסין הקיסרית, מאחר ועדויות כתובות לשימוש בצמח מוכיחות את השימוש הרחב שנעשה בו לפני יותר מ-2,500 שנים. הציפורן שימש בזמנים קדומים לריענון הנשימה והוא היה מקובל ללעיסה לפני פגישה עם הקיסר הסיני, במטרה למנוע ריחות פה לא נעימים. עם השנים הצמח הגיע לאירופה ונחשב לצמח תבלים יקר במיוחד. זרעי הציפורן מכילים שמן אתרי נדיף, המורכב מהחומר הפעיל אויגנול. האויגנול מספק ליפורן את הטעם המתקתק ואת הריח הייחודי שלו. מדובר על חומר פעיל עוצמתי, המסוגל לשכך כאבים ולחטא פצעים. כמו כן, צמח הציפורן ידוע בסגולות שלו לשיפור החשק המיני, דבר שיכול לסייע לכל מי שמעוניין לשפר את הביצועים שלו במיטה.

 

כל מה שחשוב לדעת על צמח הציפורן

צמח הציפורן יכול לסייע למגוון רחב של מצבים רפואיים, החל מכאבי שיניים ועד למחסור בחשק מיני. הצמח ידוע ביכולות העוצמתיות שלו לשיכוך כאבים, דבר שיכול לשפר את התחושה הכללית ולסייע להתמודדות טובה יותר עם מכאובים שונים. למשל, במקרה של בחילות או קשיי עיכול, מומלץ לעסות בשמן ציפורן מהול את אזור הקיבה. החומר הפעיל המצוי בצמח הציפורן מעודד הפרשה של אנזימי עיכול, דבר שיכול לסייע לכל מי שסובל מכאבי בטן, דבר שללא ספק מפריע לחשק המיני. כמו כן, במקרה של כאבי שיניים, ניתן למרוח מעט שמן ציפורן על האזור הכואב, מאחר והשמן ידוע בפעילות האנטי דלקתית וביכולת אלחוש גבוהה. כמובן שבמקרים של כאב פיזי החשק המיני יורד, לכן רק הגיוני לטפל במקור הכאב.

 

כל הסגולות של צמח הציפורן

צמח הציפורן יכול לשמש כל אדם שסובל מריח פה בעייתי, כך שתמיד מומלץ לשמור מספק תרמילי ציפורן מיובשים בהישג יד. כמובן שריענון הנשימה יסייע גם בהגברת החשק המיני של הפרטנר, מאחר ואף אחד אינו מעוניין לקיים יחסים אינטימיים עם אדם שסובל מריח פה בעייתי. כמו כן, כדאי לדעת כי צמח הציפורן יכול לסייע בהתמודדות עם דורבן בכף הרגל, שרירים תפוסים, כאבי גב, כאבי מפרקים, כאבים נירולוגיים ואפילו מחלות נשימה שונות.

 

כיצד צמח הציפורן משפר את החשק המיני?

צמח הציפורן עשיר במיוחד בנוגדי חמצון, החיוניים להשגת זקפה חזקה ויציבה. כמו כן, הוא מכיל ריכוז גבוה של ויטמין סי, החיוני לזרימת הדם לאזור הפין. ככל שזרימת הדם לאזור איבר המין חזקה ועוצמתית יותר, כך הזקפה תהיה יציבה וחזקה לכל אורך האקט המיני. כמו כן, זרימת דם מוגברת באזור הפין מעלה את החשק המיני. מעבר לכך, צמח הציפורן מכיל רמות גבוהות של אבץ, הידוע בתור אחד המינרליים המשפיעים ביותר על חוזק הזקפה. לכן במקרה של קושי להגיע לזקפה, או לחילופין, קושי לשמר אותה לאורך זמן, מומלץ להגדיל את צריכת האבץ. באמצעות צמח הציפורן ניתן ליהנות מזקפה חזקה ויציבה יותר, לצד חשק מיני מוגבר.

 

ציפורן – הפתרון הטבעי לחשק המיני

גברים רבים סובלים מירידה בחשק המיני, כתוצאה מהעלייה בגיל וירידת רמות הטסטוסטרון. מדובר על תופעה טבעית, שניתן להאט באמצעות אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, הקפדה על פעילות גופנית סדירה וכמובן שילוב של צמחי מרפא, כגון צמח הציפורן. מחקרים רבים שנערכו בתחום הראו כי צמח הציפורן מעלה את החשק המיני ותורם לשיפור הביצועים במיטה. מדובר על צמח מרפא עוצמתי, שיכול לשפר את חיי המין ואף לתרום לחיזוק הקשר הזוגי. שילוב של ציפורן בתזונה היומיומית יכול להוביל לחיי מין מאושרים יותר, תחושה מועצמת של עונג וסיפוק במהלך האקט המיני וכמובן חשק מיני מוגבר. הציפורן מומלץ הן לנשים והן לגברים, מאחר ואין שום סיבה לוותר על חיי מין מאושרים ומספקים.

צמח הציפורן כמשפר את החשק המיני
צמח הציפורן כמשפר את החשק המיני

הגברת החשק המיני באמצעות צמח הציפורן – שורה תחתונה

אנו באתר TEVA ONLINE נשמח לספק לכם מידע נוסף לגבי ההשפעה החיובית של הציפורן על החשק המיני. היועצים המנוסים והמקצועיים שלנו ישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה, במטרה להבטיח לכם מידע אמין, רלוונטי ועדכני בתחום. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספי תזונה יעילים ואמינים, שישדרגו את הביצועים שלכם במיטה!

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?