מה זה תחליפי ויאגרה

רבים שואלים מה זה תחליפי ויאגרה? הויאגרה הינה גלולת הזקפה הראשונה המפורסמת ביותר אשר פרצה לשוק התרופות לפני 20 שנה. הויאגרה היא גלולת הזקפה המוכרת והנפוצה ביותר בשוק התרופות. היא משמשת לטיפול באין אונות ובבעיות זקפה וידועה כאחת התרופות שחוללה פלאים לגברים רבים ש”זכו” בזכותה לאיכות חיים.

לרכישת ויאגרה “יגואר און” 30 טבליות של נטורל ויאגלוגרה החל מ-449₪ לחצו כאן >>>

 

בשנת 1996 נרשמה הויאגרה כ”פטנט” על ידי חברת “פייזר” – יצרנית התרופות הגדולה, ובשנת 1998 קיבלה את האישור הרשמי של ה – FDA. מיליוני גברים בעולם יכולים להעיד כי הויאגרה “הצילה” את חייהם,  ואת שמחת החיים ובזכותה   זכו שוב לקיים יחסי מין מלאים ולהגיע לסיפוק בזכות הזקפה.

הויאגרה מכילה חומר פעיל שתפקידו לעכב אנזים ומצד שני להגביר הפרשת NO הגורם להרחבת כלי דם. התרופה משפיעה רק בעת מגע מיני ומזרימה זרימה מוגברת של דם לפין.

ההצטברות של הדם בפין תגרום לזיקפה קשה ויציבה ותישאר כזו עד שהגבר יגיע לסיפוק מלא ולאחר פליטת הזרע, ישתחרר הדם והזקפה תרד.

 

מה זה ויאגרה?

הויאגרה מתחילה לפעול בגופנו לאחר 30-60 דקות ומחזיקה מעמד כ-4 שעות.

אבל הזקפה תגיע רק בעת מגע מיני. ויאגרה גורמת לזיקפה אשר תסייע לגבר לשפר ולשדרג את התפקוד המיני. את הויאגרה יש ליטול על בטן ריקה. צריכת מזון או אלכוהול תפגום ביעילות התרופה מאחר והתרופה תיספג בדם באיטיות. כמו כן, עדיף לא לאכול מזונות עתירי שומן באותו יום.

 

מה זה תחליפי ויאגרה וההבדלים לעומת ויאגרה כימית

לאור הביקוש הרב החלו בשנים האחרונות מדנים רבים ואף חברות לייצור תרופות לחפש ולמצוא תחליפים בעלי השפעה טובה לבעיות האין אונות והזקפה. ואכן לשוק נכנסו תחליפים רבים כמוצרי עזר ופתרון לבעיית הזקפה והאין אונות. חלקם גם הם תרופות לכל דבר וחלקם מבוססי חומרים טבעיים וצמחים בעלי סגולות לטיפול בזקפה וחיי מין עשירים.

 

המוצרים התחליפים לויאגרה מעולם התרופות הינם:

  1. הסיאליס
  2. הלויטרה

אלה תרופות כמו הויאגרה ניתנות על מרשם רופא בגלל תופעות הלוואי שעלולות להופיע בעיקר אצל אנשים הסובלים ממחלות רקע שונות כמו לחץ דם, לב וכו’.

ההבדלים ביניהם בעיקר נובעים מכמות החומר הפעיל בכל תרופה וכתוצאה מכך גם ההשפעה והתגובה הראשונית משתנה ביניהם. בנוסף עמידות התרופות הללו יותר ארוכות.

בתחליף הויאגרה מסוג לויטרה, החלו גם לייצר ולשווק סוכריות בטעמים למציצה, כך שניתן ליטול את התרופה מבלי שאחרים ירגישו שמדובר בתרופה לזקפה ואין אונות.

תחליפים נוספים שקיימים בשוק, הינם תכשירים וגלולות המבוססות חומרים טבעיים בלבד וניתנים ללא מרשם רופא. ויותר מכך אין להם תופעות לוואי וההשפעה לא נופלת מהשפעת הויאגרה ואף יותר מכך. תחליפי הויאגרה על בסיס חומרים טבעיים הינם: תכשיר יגואר און,  אקסטרה סייזקמגרה, טייגר קינג, וימבו ועוד רבים אחרים. חשוב לבדוק כל תכשיר ולקרוא בעלון המידע למשתמש ובכך לשמור על עצמכם ולהנות מחיי מין שלווים וזקפה מושלמת.

 

תחליף ויאגרה – סיכום הדברים

אמנם ויאגרה שינתה את המשחק בטיפול בהפרעות זיקפה, אך קיימות גם אפשרויות חלופיות עבור אנשים המחפשים תחליפים. תחליפים אלו, הידועים כתחליפי ויאגרה או חלופות טבעיות, מורכבים לרוב מתוספי צמחים או שינויים באורח החיים שמטרתם לשפר את התפקוד המיני. חלק מהתחליפים הנפוצים כוללים עשבי תיבול כמו ג’ינסנג ועשב עז חרמן, שינויים באורח החיים כגון פעילות גופנית סדירה ותזונה בריאה, ותרופות אחרות כמו סיאליס או לויטרה. עם זאת, חשוב לציין כי היעילות והבטיחות של תחליפים אלו עשויים להשתנות, והתייעצות עם איש מקצוע בתחום הבריאות היא חיונית כדי להבטיח את אפשרות הטיפול המתאימה ביותר לצרכים האישיים. אנו בטבע אונליין מספקים שלל מוצרים טבעיים המשמשים כתחליפי ויאגרה מצוינים.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ויאגרה בבני ברק

הויאגרה היא כנראה התכשיר המוכר ביותר לטיפול בבעיות אין אונות ובאופן כללי במתן מענה לבעיות בתפקוד המיני של גברים במיטה. אולי בגלל שהיא מקושרת לנושאים

קרא עוד »
ויאגרה למכירה בהוד השרון

סובלים מבעיות תפקוד מיני? כנראה שאתם מכירים את הויאגרה. ויאגרה, אחת התרופות הפופולריות ביותר בעולם שאין כמעט אדם שלא מכיר אותה ולא סתם. במאמר הבא

קרא עוד »
ויאגרה בגבעת שמואל

אם אתם לא מכירים ויאגרה, אתם כנראה לא חייתם על הפלנטה בעשורים האחרונים. הויאגרה הפכה להיות התרופה הנמכרת ביותר בארה”ב תוך זמן קצר מרגע השקתה

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?