מדיניות משלוחים והחזרות

בטבע אונליין, אנו שואפים לספק לכם חווית קנייה מהנה, בטוחה ודיסקרטית. להלן פרטי מדיניות המשלוחים וההחזרות שלנו:

רכישה והזמנת מוצרים

  • תהליך ההזמנה: ניתן לרכוש מוצרים באתר על ידי בחירת הפריט הרצוי, מילוי כל הפרטים הנדרשים במדויק, בחירת סוג המשלוח וביצוע התשלום.
  • אמצעי תשלום: אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי (ויזה, מסטרקרד, אמריקן אקספרס, PayPal) ותשלום מזומן.
  • אישור ההזמנה: לאחר אישור התשלום וזמינות המוצר במלאי, תאושר ההזמנה. אם המוצר אינו זמין במלאי, נזכה אתכם או נבטל את החיוב.

חברת טבע און ליין מספקת שירותי שילוח לכל רחבי הארץ:

להלן 4 סוגי המשלוחים הקיימים באתר:

משלוח אקספרס מהיום להיום עד 3 שעות – משלוח מהיר, באמצעות שליח חברת טבע און ליין, לכל רחבי גוש דן בלבד בעלות 50 ₪ בלבד. (ניתן לשלם מזומן / אשראי)

משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים – משלוח מהיר לכל רחבי הארץ באמצעות שליח מטעם חברת טבע און ליין, זמן אספקה עד 3 ימי עסקים ובעלות 30 ₪ בלבד. (ניתן לשלם מזומן / אשראי)

משלוח רגיל (למשלמים באשראי) עד 14 ימי עסקים – משלוח רגיל באמצעות דואר ישראל, לכל רחבי הארץ בעלות 20 ₪ בלבד. (ניתן לשלם רק באשראי)

משלוח Espot (למשלמים באשראי) עד 5 ימי עסקים – משלוח מהיר למשלמים באשראי, מגיע למגוון מרכזי חלוקים / לוקרים ברחבי הארץ. בעלות 15 ₪ בלבד. (ניתן לשלם רק באשראי)

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

אופן רכישת מוצרים וביטול עסקה באתר כפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות.
במידה ומשתמש מעוניין לבטל עסקה, לפני משלוח, ניתן לעשות זאת באמצעות הגשת בקשה מתאימה בכתב באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת [email protected]
ביטול עסקה, לאחר משלוח, ניתן לעשות תוך ארבע עשר (14) ימים מיום קבלת המוצר ובהודעה מראש לכתובת הדואר האלקטרוני [email protected].
עם ביטול העסקה יזוכה אמצעי החיוב שמסר המשתמש בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבין השניים.

הזכות לביטול העסקה מותנית בכך שהמוצר יוחזר על ידי המשתמש לכתובת באריזתו המקורית ומבלי שנפל במוצר כל פגם ולא נעשה בו שימוש. אין באמור כדי לפגוע בזכותה של טבע אונליין לפעול לקבלת כל סעד אחר לו זכאית על פי כל דין.
טבע אונליין לא תאפשר ביטול עסקה ולא תהא אחראית לכל נזק או חבות במקרים של חשיפת המוצר למים ו/או לחות ו/או שמש ו/או חום ו/או לתנאים סביבתיים חריגים על ידי המשתמש.
טבע אונליין מתחייבת לספק למשתמש מוצרים תקינים ואיכותיים. על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח מיד, ולא יאוחר משבעה (7) ימי עסקים מיום קבלת המוצר לטבע אונליין על כל אי התאמה או פגם באמצעות בקשה מתאימה בכתב, ולאפשר לטבע אונליין לתקן את הפגם ו/או אי ההתאמה ולהחליף את המוצר הפגום במוצר תקין שישלח לאחר החזרת המוצר הפגום. במידה ואי ההתאמה או הפגם לא ניתנים לתיקון ו/או במידה והמשתמש סירב להצעת טבע אונליין כספו יוחזר לו במלואו לאחר שיישלח את המוצר והמוצר הפגום יתקבל על ידה.

יובהר כי בנסיבות של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה ו/או פגם – עלות המשלוח של המוצר ל- טבע אונליין יחולו על המשתמש בלבד.

כל משלוחי החברה מתבצעים בהליך דיסקרטי, ומוקפדים בבקרת איכות למטרות שיפור ואיכות השירות.
למידע ופרטים נוספים אודות מערך המשלוחים של החברה יש ליצור קשר: 077-997-70-61

העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?