פתרונות טבעיים לשיפור חיי המין

אם גם אתם מעוניינים לשפר את חיי המין שלכם ללא שימוש בתרופות מרשם, ישנם פתרונות טבעיים רבים זמינים שיכולים לעזור לשפר את התפקוד והביצועים המיניים. אז בואו נדבר יחד על חלק מהפתרונות הטבעיים הפופולריים ביותר, אשר כוללים שינויים באורח החיים, תוספי מזון ואפילו טיפולים אלטרנטיביים.

 

אורח חיים

אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר בעזרתן את התפקוד המיני היא שינוי באורח החיים. אז מה זה אומר? שינוי באורח החיים יכול לכלול דברים כמו פעילות גופנית סדירה, שמירה על משקל תקין, הפחתת מתח ושינה איכותית. פעילות גופנית יכולה לעזור להגביר את זרימת הדם ולשפר את בריאות הלב וכלי הדם, שיפור זה יכול בהחלט להשפיע לטובה על התפקוד המיני. הפחתת מתח באמצעות פעילויות כמו יוגה או מדיטציה יכולה גם לעזור לשפר את התפקוד המיני על ידי הרפיה והפחתת חרדה.

אורח חיים

תפריט מוקפד

הקפדה על תפריט בריא יכולה גם למלא תפקיד חיוני בכל הנוגע לבריאות מינית. תזונה עשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבון רזה יכולה לעזור לשפר את הבריאות הכללית ולהעלות את רמות האנרגיה, מה שיכול לעזור בשיפור בתפקוד המיני. בנוסף, הימנעות ממזון מעובד, סוכר וצריכת אלכוהול יכולה גם היא לסייע רבות.

 

תפריט מוקפד

 

ויטמינים/תוספי מזון

  • ויטמין D – ויטמין D ממלא תפקיד מכריע בבריאות כללית ומחקרים אחרונים בתחום הראו שהוא יכול גם לעזור לשפר את התפקוד המיני. מחסור בוויטמין D נקשר לסיכון גבוה יותר להפרעות זיקפה, ותוספות של ויטמין D יכולה לעזור להעלות את רמות הטסטוסטרון ולשפר את התפקוד המיני.
  • ארגינין – ארגינין היא חומצת אמינו המסייעת להגביר את זרימת הדם לפין, ומשפרת את תפקוד הזקפה. היא פועלת על ידי הגברת הייצור של תחמוצת החנקן, המסייעת להרפיית כלי הדם בפין ולהגביר את זרימת הדם. תוספי ארגינין הוכחו כיעילים בשיפור תפקוד הזקפה אצל גברים עם הפרעות זיקפה קלה עד בינונית.
  • אומגה 3 – אומגה 3 עוזרת לשפר את זרימת הדם, להפחית דלקת ולשפר את הבריאות הכללית של הלב וכלי הדם, כל אלה יכולים להשפיע לטובה על התפקוד המיני.

 

ויטמינים_תוספי מזון

 

טיפולים אלטרנטיביים

ישנם מספר טיפולים אלטרנטיביים שיכולים לסייע בשיפור התפקוד המיני. אלו כוללים:

  • דיקור סיני – טיפול סיני עתיק יומין הכולל החדרת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף. הוכח כי הוא משפר את התפקוד המיני ומטפל בהפרעות זיקפה.
  • יוגה – תרגול המשלב תנוחות גופניות, טכניקות נשימה ומדיטציה, יכול בהחלט לעזור בהפחתת מתח ובשיפור הבריאות הכללית, שיכולה להשפיע לטובה על התפקוד המיני.
  • מדיטציית מיינדפולנס – תרגול הכולל התמקדות ברגע הנוכחי וקבלת מחשבות ורגשות ללא שיפוט. התרגול הזה יכול לעזור להפחית מתח ולשפר את התחושות הכלליות, מה שיכול להשפיע לטובה על התפקוד המיני כאשר אתם משחררים מעצמכם תחושות שיפוט וביקורתיות.

לעוד בנושא פריון גברי דרכי טיפול טבעיים לחצו כאן >>>

 

טיפולים אלטרנטיביים

 

תרופות

בעוד שפתרונות טבעיים יכולים להיות יעילים לשיפור התפקוד המיני, תרופות יכולות להועיל גם לאלה עם בעיות חמורות יותר. לויטרה, סיאליס וקמגרה הן כולן תרופות השייכות לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי PDE5. התרופות הללו פועלות על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שללא ספק עוזר להשיג זקפה מרשימה וחזקה וגם לשמור עליה לאורך כל האקט המיני. את התרופות הללו יש ליטול בין חצי שעה לשעה לפני פעילות מינית והן ישפיעו עליכם בממוצע כ-5 שעות. אין ליטול אותן עם מיץ אשכוליות או אלכוהול וחשוב להיות מגורים בכדי שהן יכנסו לפעולה.

 

פתרונות טבעיים לשיפור חיי המין
פתרונות טבעיים לשיפור חיי המין

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ישנם פתרונות טבעיים רבים זמינים לשיפור התפקוד המיני ולשיפור הביצועים. שינויים באורח החיים, תוספי מזון, טיפולים אלטרנטיביים ותרופות כולם יכולים להיות אפשרויות יעילות, כמובן שהכל בהתאם לצרכים ולהעדפות האישיות. אנחנו בהחלט ממליצים לנסות את כל אחד מהפתרונות הללו שמדבר אליכם, אבל חשוב גם לשמור על ראש פתוח ולנסות דרכים שאולי לא היו הבחירה הראשונה שלכם, לכו תדעו – אולי תופתעו!

למעבר לחנות המוצרים שלנו לחצו כאן >>>

 

אז מה היה לנו כאן

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?