האם ישנן סכנות בשימוש בספריי השהייה?

ספריי השהייה הוא מוצר פופולרי לגברים שרוצים להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. הספריי הזה פועל למעשה על ידי הרדמת הפין, מה שיגרום להפחתת הרגישות ומכאן – לעיכוב השפיכה. למרות שהספריי הזה יכול להיות יעיל מאד עבור גברים מסוימים, יש גם סכנות קטנות ופוטנציאליות הקשורות לשימוש בו. אז נשארו איתנו ויחד נבדוק את הסיכונים הפוטנציאליים, את היתרונות ואת תופעות הלוואי של ספריי ההשהייה.

 

הפחתת התחושה

אחת הסכנות העיקריות בשימוש בספריי השהייה היא הפוטנציאל להפחתת הרגישות וההנאה במהלך פעילות מינית. בעוד שהספריי עשוי לעזור לכם להחזיק מעמד זמן רב יותר, הוא גם יכול להקשות על השגת אורגזמה ובסופו של דבר גם להפחית את הסיפוק המיני הכללי. מה שיכול להוביל לחרדה או דיכאון ולהשפיע לרעה על מערכת היחסים שלכם. מצד שני, חשוב לזכור שהתרסיס נועד לשם כך, עצם היותו מנטרל את התחושה מאפשר לכם להחזיק זמן רב יותר במיטה.

הפחתת התחושה

 

אלרגיות וגירויים

סכנה פוטנציאלית נוספת של ספריי השהייה היא תגובות אלרגיות או גירוי. ספריים מסוימים מכילים מרכיבים שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לגירוי בעור. אם אתם חווים אדמומיות, נפיחות או גירוד לאחר שימוש בתרסיס, מומלץ מאד להפסיק את השימוש מיד ולהתייעץ עם הרופא שלכם בהקדם.

אלרגיות וגירויים

 

זה מדבק?

כמו כן, חשוב לציין שספריי ההשהייה יכול לעבור ולמעשה להידבק לבת הזוג שלכם במהלך פעילות מינית, מה שעלול להוביל לקהות חושים ולהפחתת ההנאה עבורן. לכן, אם אתם משתמשים בספריי, חשוב להמתין לספיגה מלאה או להשתמש בקונדום לאחר ההתזה על איבר המין כדי למנוע העברה.

זה מדבק?

 

שימו לב

לשוב לוודא שספריי ההשהייה בו אתם משתמשים הוא בטוח, אמין ויעיל. ישנם מוצרים רבים בשוק שאולי אינם בפיקוח או שפשוט לא הוכחו כבטוחים או כיעילים. מומלץ תמיד לחקור את המוצרים לפני השימוש בהם ולעשות סקר שוק קטן ומחקר באינטרנט הכולל המלצות וביקורות מאנשים שונים כדי להבטיח שהמוצר אכן עובד וכדאי.

למאמר בנושא מה התדירות הממולצת לשימוש בספריי השהייה לחצו כאן >>>

שימו לב

 

אז למה כן?

  • שיפור הסיפוק המיני – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר הוא שהספריי יכול להוביל לשיפור הסיפוק המיני עבור שני בני הזוג. כלומר, על ידי דחיית שפיכה, תוכלו להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה, ולספק יותר זמן למשחק מקדים, לטיזינג ואינטימיות, מה שללא ספק יכול להוביל לאורגזמות אינטנסיביות ומהנות יותר עבור שניכם.
  • ביטחון עצמי – שפיכה מוקדמת יכולה להיות מקור למבוכה וחרדה עבור המון אנשים, וזה מבן לגמריי, אך אין ספק שזה גם מוביל לירידה בדימוי העצמי ובביטחון העצמי. שימוש בספריי יכול לעזור להקל על החששות הללו על ידי מתן תחושת שליטה והגברת הביטחון המיני. עם ספריי ההשהייה אתם לגמרי יכולים להירגע וליהנות מהרגע מבלי לדאוג לשפיכה מהירה מדי.
  • יותר אינטימיות – אינטימיות מינית היא מרכיב חיוני ואך הכרחי בכל מערכת יחסים בריאה. בזכות ספריי ההשהייה אתם יכולים לקחת את הזמן לחקור את הגוך והרצונות אחד של השנייה, מה שיוביל לחיבור רגשי עמוק יותר ואינטימיות חזקה.
  • מחיר ותועלת – שימוש בספריי השהיה הוא פתרון חסכוני ולא פולשני לשפיכה מוקדמת! בניגוד לטיפולים אחרים – תרופות או זריקות וניתוחים, ספרי השהייה הוא קל לשימוש וניתן לרכוש אותו ללא מרשם, מה שהופך אותו לאופציה נגישה ומשתלמת ביותר! לכן הוא גם כל כך פופולרי.

האם ישנן סכנות בשימוש בספריי השהייה?
האם ישנן סכנות בשימוש בספריי השהייה?

לסיכום!

למרות שספריי השהייה יכול להיות יעיל עבור חלק מהגברים, יש גם סכנות פוטנציאליות הקשורות לשימוש בו – רגישות מופחתת, תגובות אלרגיות ו״הדבקת״ בנות זוג. חשוב מאד לרכוש ממקור בטוח ואמין ולעשות מחקר לפני השימוש בכל ספריי השהייה כדי להבטיח שהמוצר בטוח ויעיל. אין לנו ספק שבעזרת הידע הזה תוכלו לקנות ממקור אמין ולהשתמש בספריי בצורה נכונה מה שגם יוביל להנאה יוצאת דופן במיטה. תהנו!

לסיכום!

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?