ג’ינסנג קוריאני ושיפור האון הגברי

גברים רבים רוצים פתרון לשיפור התפקוד המיני שלהם. במקביל לרצון למצוא פתרון יעיל ואיכותי, ישנו גם הרצון בפתרון טבעי שלא יפגע בבריאות. כיום הדבר בהחלט אפשרי עם מוצרים טבעיים העשויים מצמחים שמשמשים גם כמענה לבעיות אחרות. בין אלו ישנו קשר הדוק בין ג’ינסנג קוריאני ושיפור האון הגברי ואם אתם מחפשים פתרון טבעי ובריא לשיפור האון, הגעתם למקום הנכון.

 

מוצרים טבעיים לשיפור האון

הג’ינסנג הקוריאני שנפרט עליו רבות בהמשך הוא אחד מבין צמחים רבים אשר משמשים לייצור של מוצרים טבעיים לשיפור האון. אתם ודאי מכירים את הויאגרה אשר מוכרת כבר שנים רבות כפתרון לבעיות אין אונות, אך היא כבר נחשבת למענה מיושן בגלל שהיא עשויה מחומרים כימיים אשר גם באים לידי ביטוי בתופעות הלוואי. פתרון לבעיות באון הגברי בהחלט יכולות להיות טבעיות תודות לכמה צמחים שהוכחו על ידי מחקרים כיעילים לשיפור האון הגברי.

 

צמחים המשמשים לייצור תכשירים טבעיים

תודות לכמה צמחים, וביניהם ג’ינסנג קוריאני, שיפור האון הגברי יכול להיות בעזרת תכשיר טבעי לגמרי. ריכזנו בטבלה כמה מהצמחים הבולטים וביניהם ג’ינסנג קוריאני והקשר לשיפור האון הגברי.

שם הצמח השפעה על שיפור האון הגברי
קוטב מצוי (tribulus) מגביר את החשק המיני, מסייע להשהיית שפיכה מוקדמת וכן לפוריות הגבר מבחינת איכות וספירת הזרע
ג’ינסנג קוריאני משפר את התפקוד המיני ואת איכות הזרע וכן בעל סגולות רבות בריאותיות מעבר לתפקוד המיני
מאקה משפר תפקוד מיני (גם אצל נשים), משפיע על איכות וספירת הזרע וכן מגביר את הערנות ותחושת החיוניות
אפימדיום מסייע לזקפה חזקה על ידי הרפיית השרירים באיזור הפין והגברת זרימת הדם וכן מעורר ומגביר את היצר מיני

נטילת הצמחים במוצרים

לרוב על מנת לנצל את הסגולות של הצמחים הללו לא נוטלים אותם בצורה גולמית אלא כחלק מתכשיר שמבוסס עליהם. מוצרים כדוגמת דבש תחליף קמגרה – V-ON, ויטאליס וסופר מן, הם מוצרים שמבוססים על הצמחים הללו ומזקקים אותם לצורך המטרה שלשמה הם נלקחים שכן יש הבדל בין מוצר שמשמש להשהיית שפיכה מוקדמת לבין מוצר שמשמש לחיזוק הזקפה או להגדלת הפין.

 

התרכובת עושה את ההבדל

כפי שתקראו בהמשך, וכפי שאתם אולי כבר יודעים, ג’ינסנג קוריאני משמש לפתרון בעיות רבות ולכן ישנם אנשים שנוטלים אותו על בסיס יום יומי. כאשר מדובר על שיפור האון הגברי, ישנה משמעות לנטילת הג’ינסנג כחלק מתרכובת של כמה צמחים. התרכובת כמובן נשארת טבעית, והערבוב של כמה צמחים שונים, בתמציות שונות, מאפשר לקבל את ההשפעה המלאה ולנצל סגולות של כמה צמחים במקביל, לכן כדאי לסקור תכשירים שכוללים את השורש ביחד עם צמחים נוספים.

 

שיפור האון – במה מדובר?

חשוב לתת תשומת לב על כך ששיפור האון הגברי הוא שם כולל להרבה בעיות שיכולות להתעורר אצל גברים בתפקוד המיני ולכל אחת יש פתרון אחר. בעוד גבר אחד יכול לחוות שפיכה מוקדמת או קושי להגיע לזקפה, גבר אחר יכול לחוות תפקוד כביכול תקין, אך עם ספירת זרע נמוכה או איכות זרע נמוכה. כל הבעיות ניתנות לטיפול בעזרת צמחים טבעיים, ולא צריך לברוח לפתרונות כימיים אשר יכולים להשפיע על הבריאות של הגבר שנוטל אותם.

 

על הקשר בין ג’ינסנג קוריאני ושיפור האון הגברי

בגלל הסגולות הרבות של הג’ינסנג הקוריאני, כפי שנפרט בהמשך, יש אנשים שנוטלים אותו לצרכים בריאותיים יום יומיים. אך מעבר להיות יעיל כתרופה ומניעה למחלות ומקרים רפואיים רבים, יש קשר הדוק בין ג’ינסנג קוריאני ושיפור האון הגברי ולכן הוא אהוב מאוד בקרב יצרני התכשירים הטבעיים. הצמח היה נמצא בשימוש כבר בתקופת העולם העתיק, אך כיום, בעולם המודרני, מחקרים רבים הראו שאכן יש לו סגולות רבות וגם מצאו את ההשפעות על האון הגברי.

 

שורש ג’ינסנג

נהוג לייחס לשורש הג’ינסנג מראה דומה למראה אדם ומכאן גם שמו – שורש אדם. הצמח נחשב כמרפא על ואכן נמצא בשימוש כמענה לבעיות רפואיות רבות. ישנם סוגים רבים של שורש הג’ינסנג, בעיקר בשוני לפי מקום הייצור. הג’ינסנג שנפוץ בתכשירים שמשווקים בארץ מיוצר בעיקר בקוריאה ומכאן שמו. השימוש בשורש ג’ינסנג במזרח נפוץ מאוד וניתן לראות אותו בחנויות רבות המוכרות מוצרי מרפא ובריאות.

 

ג’ינסנג קוריאני סגולות

מעבר לקשר שיש בין ג’ינסנג לשיפור האון הגברי יש לשורש זה סגולות רבות שמיוחסות לו וגם הוכחו על ידי מחקרים. בין אלו ניתן למצוא השפעות חיוביות בטיפול במקרים רבים כדוגמת:

  1. חיסול תאים סרטניים
  2. חיזוק המערכת החיסונית
  3. חיסול תאי חיידקים ווירוסים
  4. שיפור תפקוד קוגניטיבי
  5. השפעה אנטי דלקתית
  6. חיזוק רקמות ושרירים
  7. איזון רמות הסוכר בגוף

כל אלו נמצאו על ידי מחקרים שבדקו השפעות אלו, אך בגלל שמדובר במעין שורש על עם המון סגולות ויתרונות, ממשיכים לחקור אותו וישנם עוד מחקרים רבים שמצאו השפעות חיוביות רבות וביניהן, השפעות על האון הגברי.

קראו עוד על מחקר של National libari of medicine שמצא כי ג’ינסנג משפר תפקוד מיני ואת ספירת הזרע אצל גברים.

 

ג’ינסנג קוריאני טסטוסטרון

כחלק מהסגולות של שורש זה, מחקרים מצאו השפעה על הפוריות של הגבר מבחינת ייצור ההורמון העיקרי – טסטוסטרון. השורש גם מסייע להפקת הורמון זה וגם ממריץ את התהליך. השתחררות הורמון זה בגוף מסייעת לתפקוד המיני וגם לתחושה הכללית של הגבר. תכונה זאת של שורש הג’ינסנג היא אחת מהחשובות שהפכו אותו לאהוב כל כך בקרב יצרני התכשירים לשיפור התפקוד המיני וכן כנראה שתראו שורש זה משולב בהרבה מהם.

 

ג’ינסנג קוריאני תופעות לוואי

חלק מההשפעות של ג’ינסנג קוריאני על שיפור האון הגברי הוא תחושת הערנות שהוא משרה. תחושת הערנות הזאת יכולה גם לבוא לידי ביטוי כתופעת לוואי ולהביא לכדי נדודי שינה או תחושת ערנות מוגברת עד כדי חוסר מנוח. בדומה לשאר החומרים שמשפיעים על התפקוד המיני, בגלל שיש השפעה על מערכת הדם והסוכר כדאי להתייעץ טרם נטילתם במקביל לתרופות אחרות.

כמו כן, בסופו של דבר כל אדם יכול לחוות צמחים וחומרים שונה ולכן אם אתם חווים תופעת לוואי מנטילת תכשיר חשוב לפנות לייעוץ של רופא כדי לטפל במצב ולוודא שהכל חוזר לתקינותו.

ג'ינסנג קוריאני ושיפור האון הגברי
ג’ינסנג קוריאני ושיפור האון הגברי

שורשי ג’ינסנג נוספים

בגלל התאוצה הגדולה שתפס שורש הג’ינסנג בשיפור האון הגברי, אך גם כמענה לבעיות אחרות, ישנם היום צמחים רבים אשר נושאים שם זה לצורך שיווק. במקביל לקוריאה, הג’ינסנג מיוצר גם בסין ובסיביר (חשיבות לגידול באיזורים קרים) ולכן ישנם גם שורשים שמגיעים משם. כאשר אתם מחפשים פתרון טבעי לשיפור האון הגברי, חשוב לוודא שאכן מדובר בג’ינסנג קוריאני שכן הוא שנחקר ונמצא היעיל ביותר.

ג’ינסנג קוריאני, בשילוב עם צמחים אחרים, יכולים להיות בעל השפעה של ממש על שיפור התפקוד המיני. אנחנו ב-TEVA ONLINE מאמינים אפשר לתת מענה לבעיות בתפקוד המיני אצל גברים מבלי הצורך ליטול חומרים כימיים. אם אתם מחפשים פתרון טבעי ואיכותי לשיפור האון הגברי אתם מוזמנים לסקור את המוצרים שלנו ולגלות עולם טבעי ואיכותי שישנה לכם את החוויה במיטה.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?