איך תבחרו בין המוצרים השונים לאין אונות

כשמדובר בבחירה בין מגוון מוצרים, יכול להיות קשה להחליט מה הכי מתאים לצרכים שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות לבחירה, זה יכול להיות מבלבל מאד להבין איזה מוצר מתאים לך. למרבה המזל, ישנם כמה טיפים וטריקים שבהם תוכלו להשתמש כדי להקל על תהליך קבלת ההחלטות בכל הנוגע לאין אונות. הנה הצצה כיצד לבחור בין המוצרים השונים בקלות ובהתאמה המקסימלית לצרכים שלך.

 

התמונה הכללית

ההערכה היא כי למעלה מ-30 מיליון גברים בארצות הברית (!) סובלים מאימפוטנציה, הידועה גם בשם הפרעות זיקפה. אימפונטציה במילים אחרות היא מצב בו גבר אינו יכול להשיג או לשמור על זקפה. זוהי בעיה נפוצה מאוד ויכולה להשפיע רבות על האינטימיות, הערך העצמי של האדם ואיכות החיים. למרבה המזל, יש מגוון אפשרויות טיפול זמינות כדי לעזור לגברים להתנהל ולנהל את האין-אונות שלהם.

התמונה הכללית

 

חומרים פעילים

כשבאים לבחור מוצר שיעזור לאימפוטנציה, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים. אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון הוא החומר הפעיל. מוצרים שונים מכילים חומרים פעילים שונים, ולכל אחד מהם עשויות להיות השפעות שונות. החומרים הפעילים הנפוצים כוללים סילדנפיל, טדלפיל וורדנפיל. חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע איזה מרכיב פעיל מתאים לך.

 

המחיר כן קובע?

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות המוצר. מוצרים שונים עשויים לעלות יותר או פחות בהתאם למרכיב הפעיל שלהם ולמינון. הקפד לחקור את המוצר כדי לוודא שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך.

המחיר כן קובע

 

תופעות לוואי אפשריות

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את תופעות הלוואי של המוצר. מוצרים מסוימים עלולים לגרום לתופעות לוואי כגון כאבי ראש, בחילות, הסמקה או סחרחורת. סיאליס לדוגמה מכיל גלוקוז ולכן לא יתאים למי שסובל מרגישות ללקטוז. ישנם מגוון רחב של מוצרים בשוק זה לכן חשוב מאד שתקפיד לקרוא את תווית המוצר ולשוחח עם הרופא שלך כדי לוודא שהמוצר בטוח עבורך.

למאמר בנושא מה התדירות לשימוש בסיאליס לחצו כאן >>>

תופעות לוואי אפשריות

 

נוחות מעל הכל

חשוב גם לקחת בחשבון את נוחות המוצר. אם לא נוח ליטול את המוצר, לזכור לקחת בקביעות או שמביך אותך לגשת לרוקח, הפתרון לא יהיה אפקטיבי. מוצרים מסוימים דורשים מרשם, בעוד שאחרים עשויים להיות זמינים ללא מרשם. מוצרים מסוימים עשויים לדרוש מנות מרובות, בעוד שאחרים עשויים לדרוש רק מנה אחת. הקפד לחקור את המוצר כדי לוודא שהוא נוח לשימוש עבורך כך שתוכל להקפיד ליטול אותו ולהפיק ממנו את המקסימום.

נוחות מעל הכל

 

יעילות ואפקטיביות

לבסוף, חשוב לקחת בחשבון את יעילות המוצר. למוצרים שונים עשויות להיות רמות שונות של יעילות. וחשוב להבין גם שאפקטיביות המוצר משתנה בן אדם לאדם. לכן חשוב גם לחקור את המוצר, גם לדבר עם הרופא, אבל אולי גם לבדוק בעצמך איזה מוצר משפיע עליך בצורה האידיאלית. איך עושים את זה? רוכשים כל פעם תרופה אחרת ומתחילים מהמינון הנמוך ביותר. במידה ואין תופעות לוואי אפשר להגביר את המינון כל פעם קצת ולבדוק איך המוצר משפיע על הגוף.

למאמר בנושא זמן השפעת הסיאליס לחצו כאן >>>

איך תבחרו בין המוצרים השונים לאין אונות
איך תבחרו בין המוצרים השונים לאין אונות

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, יש מגוון של מוצרים זמינים שיכולים לעזור לך עם האימפוטנציה. בכדי לבצע את בהתאמה המקסימלית ולמצוא את המוצר המושלם והמדויק עבורך, חשוב לקחת בחשבון את החומר הפעיל, העלות, תופעות הלוואי, הנוחות והיעילות בעת בחירת המוצר. בנוסף, כפי שכבר הבהרנו, חשוב להקפיד לחקור את המוצר ולשוחח עם הרופא שלך כדי לוודא שזה המוצר המתאים לך. במידה והמוצר לא דורש מרשם רופא, אתה בהחלט יכול לנסות את המוצרים מהמינון הנמוך לגבוה בזהירות ותשומת לב לגופך. בהצלחה!

אז מה היה לנו כאן

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?