אימפוטנציה – למה זה קורה ומהם הפתרונות שעובדים

יש הרבה סיבות לאימפוטנציה שחלקן הן פיזיולוגיות ויש גם לא מעט סיבות פסיכולוגיות שגורמות לבעיה. מחלות שונות, שימוש בתרופות מסוימות (כמו תרופות נגד התקרחות או נגד דיכאון) התרופות יכולות לפגוע ביצור הטסטוסטרון, בזרימה של הדם לאיבר המין. כמו כן, גם שתיית אלכוהול באופן מופרז יכולה לגרום לפגיעה ביצור הטסטוסטרון, עישון, מתח נפשי, כעסים, לחץ בעבודה וחוסר פעילות גופנית. גם בעיות בזוגיות ומתחים יכולים לגרום לתופעת האין אונות. טראומה מהעבר או חוויה מינית לא טובה יכולה להשפיע מאוד ולגרום לתופעת אימפוטנציה.

טיפול באימפוטנציה

בכדי לטפל בשורש הבעיה מומלץ לאבחן את המקור שלה ואז ניתן להעניק לה טיפול יסודי. לעיתים כשמדובר בבעיה פסיכולוגית שדורשת תהליך, לאנשים רבים אין את הסבלנות והם מנסים לטפל בעזרת תרופות אינסטנט כמו ויאגרה, סיאליס ודומותיהן שלוקחים אותם סמוך לאקט המיני והן מאפשרות זקפה לאורך כל זמן יחסי המין. כמו כן, יש ג’ל  טסטוסטרון שמחזיר את רמת הטסטוסטרון בגוף. במידה והאבחון הוא פיזיולוגי ניתן לערוך השתלת של תותב לאורך הפין או להזריק תרופות לפין. יש גם תחליפי ויאגרה למיניהם, שהם 100 אחוז טבעיים. וישנם טיפוליים טבעיים שיכולים לסייע כמו: דמיון מודרך, יוגה ומדיטציה.

 

מניעת אימפוטנציה ללא תופעות לוואי

אימפוטנציה הנקראת בעברית אין אונות היא מצב בו התפקוד המיני הגברי לוקה בחסר והוא לרוב מתקשה בהגעה לזקפה או שמירתה לאורך זמן בקיום יחסי מין. מצבים אלו של אימפוטנציה מביאים את הגברים למצב מתסכל למרות שלעיתים מגיעים לזקפה אך כמעט ולא מתאפשרים יחסי מין והגעה לאורגזמה. בעיית האימפוטנציה יכולה להתבטא גם בחוסר חשק מיני וקיום יחסי מין. לרוב בעיות אלו נובעות מהפרעות נפשיות כמו: סטרס, מתח, חרדת ביצוע, דיכאון ועוד. מצד שני ישנם בעיות פיזיולוגיות רפואיות או בגלל מחלות רקע המפריעות לגבר להגיע לזקפה ולבעיית אימפוטנציה. טיפול נכון בבעיה זו חשוב לשיפור חיי המין ואיכות החיים בכלל.

תשובת המדע

עם התפתחות המדע והטכנולוגיות והגברת המודעות לנושא מניעת אימפוטנציה, פיתחו מדענים וחברות רבות תכשירים ותרופות לטיפול באימפוטנציה. אלא שרוב התכשירים והתרופות מיוצרים מחומרים כימיים וגורמים לגבר לתופעות לוואי שעלולות אף להזיק במקרים מסויימים לבעיות רפואיות אחרות ולנזקים בלתי הפיכים. מה גם שתרופות ותכשירים אלו כמו: הויאגרה, הסיאליס, הלויטרה ועוד, הינם תרופות הניתנות תחת מירשם רופא במינונים המתאימים למצבו הקליני והרפואי של המדובר. ישנם אף אנשים להם השימוש בתרופות אלה אסור כמו: חולי לב, לחץ דם, סוכרת ועוד.

טיפול בתוספי מזון וחומרים טבעיים

לאור הביקוש והדרישה למציאת פתרונות אפקטיביים על בסיס חומרים טבעיים וללא תופעות לוואי שיתאימו לכל מי שמעוניין במניעת אימפוטנציה ללא התחשבות במצבו הרפואי וללא תופעות לוואי, החלה חברת טבע און-ליין שקמה בשנת 2008 לפתח מוצרים ותוספי מזון הפועלים בצורה אפקטיבית למניעת אימפוטנציה מגברים רבים בעת קיום יחסי מין. עיקר הדגש של יעילות תוספים ותכשירים אלו, הוא בהיותם מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד מצמחי מרפא ידועים והם ניתנים ללא מרשם רופא ובאישור משרד הבריאות כתוספי תזונה בעלי ערך רב למניעת אימפוטנציה ושיפור חיי המין.

מניעת אמפוטנציה ללא תופעות לוואי ובשימוש בחומרים טבעיים בלבד

בחברת טבע און ליין עמלו רבות לפתח מגוון מוצרים טבעיים למען מניעת אימפוטנציה ללא תופעות לוואי שנועדו לתת מענה מושלם ואפקטיבי למניעת בעיית האימפוטנציה אצל גברים ולשיפור חיי המין ואיכות החיים. את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות המורשות ובאתר חברת טבע און ליין במחירים אטרקטיביים ובדיסקרטיות מלאה. להלן מגוון המוצרים למניעת אימפוטנציה של חברת טבע און ליין:

    • קרם Xtrasize –  תכשיר הגורם להגדלה ועיבוי של איבר המין וכמו-כן לחיזוק הזקפה. אופן השימוש: למרוח ולעסות את איבר המין כחצי שעה לפני הפעילות המינית. השפעת הקרם תעשה עם הגירוי והמגע המיני.
    • קרם Largo – עוזר להזרמת הדם לאזור איבר המין ולחיזוק הזקפה. קרם מהפכני המבטל את הצורך בגלולות. יש למרוח על איבר המין בסמוך לפעילות המינית ולהנות מזקפה איתנה וממושכת.
  • משחת Hot Point– תחליף ויאגרה להגדלה חימום וזקפה איתנה. יש למרוח את המשחה על כל איבר המין כ-15 דקות לפני המשגל וללא קשר לזקפה. התוצאה מידית וגורמת לגירוי מיני חזק והשפעה אפקטיבית.
להנות מחיי מין מספקים יותר עם טבע און ליין

בחברת טבע און ליין מייצרים ומשווקים מגוון רחב של תכשירים תוספי תזונה המגיעים כקפסולות לטיפול אפקטיבי של בעיות אימפוטנציה ושיפוור חיי המין. היכנסו לאתר החברה התרשמו מהמבחר העשיר ורכשו בדיסקרטיות מוצרים אמינים ואיכותיים המבוססים על חומרים טבעיים ללא תופעות לוואי, ללא מרשם רופא ובמחירים אטרקטיביים.

בעיית האימפוטנציה – הטיפול הטבעי מבית טבע און ליין

בעיית האימפוטנציה, חוסר הזקפה ותפקוד מיני לקוי הינן בעיות נפוצות בקרב רבים מהאוכלוסייה. ישנם מספר גורמים פסיכולוגיים ונפשיים אשר משפיעים  בצורה שלילית וגורמים לרבים לסבול מבעית אימפוטנציה בעת קיום יחסי מין. אין ספק שבעיית האימפוטנציה לסוגיה השונים גורמת לגברים רבים לדימוי עצמי ירוד, ובמקרים קיצוניים למתח רב ובעיות של זוגיות.

 

בעיית האימפוטנציה – הטיפול

לטיפול בעיית האימפוטנציה פותחו דרכים רבות הכוללות טיפולים רפואיים, פסיכולוגיים, תרופות ותכשירים רבים. חלק מסוגי הטיפולים כללו מעורבות רפואית , אי שמירה על דיסקרטיות, חוסר נוחות טיפולים ממושכים, תופעות לוואי ועוד. יחד עם זאת, ניכר היה שרבים מצאו פתרון לבעיית האימפוטנציה אך לא לכולם היה ניתן לממש את הטיפול ולחלקם אף נאסר השימוש על רקע מחלות עבר ובעיות אחרות.

 

המעבר לטיפול הטבעי באימפוטנציה

עם התפתחות הטכנולוגיות בעולם והביקוש למציאת פתרונות לשאר האנשים והמודעות ההולכת וגוברת לשימוש במוצרים טבעיים, החלו חברות רבות לפתח מוצרים לטיפול בבעיות האימפוטנציה  המבוססים על חומרים טבעיים מעולם הצומח וצמחי המרפא. אחת החברות המובילות בתחום היא חברת טבע און-ליין.

 

מגוון הטיפולים הטבעיים לאימפוטנציה הקיימים

חברת טבע און ליין הפועלת מאז 2008, מייצרת ומשווקת מוצרים רבים אמינים ואפקטיביים המסייעים לטיפול יעיל בבעיית האימפוטנציה אצל גברים. כדי להתגבר על המגבלות שיש בשימוש בתרופות ותכשירים רפואיים אחרים, פיתחה טבע און ליין מספר מוצרים טבעיים כמו: טבליות ה-XTRA- SIZE, ה- MAXXES UP וכן קרמים איכותיים תרסיסים וג’לים לחיזוק הזקפה ולטיפול יעיל בבעיית האימפוטנציה כמו: LARGO, דבש חשק אפימדיום, HOT POINT ועוד רבים אחרים.

מוצרים טבעיים ללא כימיכלים

כל מוצרי טבע און ליין הינם מוצרים טבעיים המיוצרים מחומרים טבעיים בתנאי מעבדה מהמחמירים ביותר ועמידה בכל התקנים והאישורים הנדרשים לרבות אישור משרד הבריאות לשימוש יעיל במוצרים כתוספי מזון. בשל היותם תוספי מזון ומיוצרים מחומרים טבעיים, מוצרים אלו ניתנים לשימוש לכל אדם ללא מגבלות רפואיות, ללא תופעות לוואי, ללא צורך במרשם רופא ובמחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

 

לנצח ולגבור על אין אונות

טבע און ליין, מביאה לכם אפשרות להתגבר על כל בעייה בתפקוד המיני לרבות בעיות אימפוטנציה, חשק מיני, חוסר זקפה ועוד. אם גם אתם רוצים לשפר את איכות חיי המין שלכם ולהגבר על בעיות אימפוטנציה, בטבע און ליין תמצאו את התשובה הטבעית והאפקטיבית להשגת מקסימום תוצאות והנאה מושלמת ומשתלמת בשיפור חיי המין שלכם. היכנסו לאתר החברה התרשמו ממגוון המוצרים ותרכשו את המוצר האפקטיבי עבורכם בדיסקרטיות מושלמת.

פתרון טבעי לאימפוטנציה

 

אימפוטנציה או אין אונות בשמה בעברית, הינה תופעה של תפקוד מיני לקוי המתבטא באי יכולת להגיע לזקפה או לשמור עליה ודחף מיני ירוד בעת קיום יחסי מין. תופעה זו נובעת משילוב של בעיות הקשורות בהיבטים פסיכולוגיים כמו: פחד, לחץ חרדת ביצוע, התרגשות יתר, מתח ועוד. כמו כן ישנם היבטים רפואיים הקשורים באופן ישיר והנובעות ממחלות רקע כמו: לב, סוכרת, לחץ דם ועוד.

 

טיפול בבעיות אימפוטנציה בעבר

בעבר, הפתרונות שניתנו לסובלים מבעיות אימפוטנציה היו באמצעות תכשירים ותרופות הניתנות על ידי רופא באמצעות מרשם רפואי. פתרונות אלו לוו בחשיפה וחוסר דיסקרטיות. בנוסף לא כל אחד יכול היה להשתמש בתרופות אלה בשל תופעות הלוואי היכולות להופיע כמו בכל תרופה כימית אחרת. מה גם שתרופות אלו לעיתים אף  סיכנו את בריאותם של הנוטלים אותם ובמקרים מסוימים את חייהם.

 

טיפול בבעיות אימפוטנציה באמצעים טבעיים

לאור התפתחות המודעות בקרב הציבור לנושא הטיפול בבעיות האימפוטנציה והביקוש ההולך וגדל למציאת פתרונות טבעיים המבוססים על חומרים מעולם הצומח, פותחו תכשירים, ותוספי תזונה מגוונים הנותנים מענה מושלם ותחליפי לתרופות לטיפול בבעיות אימפוטנציה ושיפור חיי המין. יתרונם של תוספי המזון בא לידי ביטוי מעצם היותם מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד. התוספים ניתנים לשימוש לכל אדם ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא.

 

חברת טבע און ליין – המובילים בתחום תחליפי הויאגרה הטבעית

חברת טבע און ליין, החברה המובילה את ענף הפיתוח והייצור של תוספי התזונה לטיפול בבעיות אימפוטנציה ושיפור חיי המין, משווקת ללקוחותיה מגוון מוצרים איכותיים המיוצרים מחומרים טבעיים בלבד, בתנאי מעבדה קפדניים ביותר ועומדים בכל התקנים מהמחמירים בעולם. תוספי התזונה של טבע און ליין מאושרים לשימוש ושיווק על ידי משרד הבריאות ומספקים לכם פתרון טבעי ויעיל לטיפול בבעיות האימפוטנציה השונות.

כאמור הטיפול הקונבנציונאלי באימפוטנציה נעשה באמצעות טיפול תרופתי המשולב עם המלצות לשינויים בתזונה ובאורח החיים. לעיתים אף בסיוע של תכשירים ומכשירים הגורמים למבוכה רבה ולא תמיד נותנים מענה הולם. לעומתו הטיפול הטבעי באימפוטנציה בא להחליף את התרופות באמצעים טבעיים בלבד ואשר מתאימים לשימוש לכל אדם ללא מגבלות שימוש, ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא.

 

שירות אדיב ומקצועי

חברת טבע און ליין, החברה שהוקמה בשנת 2008, מייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים ותוספי תזונה איכותיים ומאושרים לשיווק על ידי משרד הבריאות תחת עמידה בתקנים מהמחמירים ביותר על מנת להביא ללקוח את המוצר היעיל והאפקטיבי ביותר. כחלק ממוצרי החברה, החלה החברה לפתח ולשווק וויאגרה טבעית כמו ה- יגואר און, לטיפול בבעיות אימפוטנציה וחוסר זקפה. אם גם אתם רוצים לשפר את חיי המין שלכם? הגעתם למקום הנכון!

 

הזמנה דיסקרטית ובטוחה!

היכנסו לאתר טבע און ליין, התרשמו ממבחר התוספים והתכשירים הטבעיים והזמינו לכם את אחד המוצרים שיתנו מענה מושלם לבעיית האימפוטנציה שלכם, ויספקו לכם הנאה מושלמת ומשתלמת במחירים אטרקטיביים, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?