גודל ואורך איבר המין הממוצע בישראל ובעולם

נכנסתם כדי לבדוק איפה אתם ביחס לגלובוס? מיד נגלה לכם הכל על איבר המין הממוצע. אבל לפני שנתחיל, הנה כמה עובדות על איבר המין הגברי שלא ידעתם:

  1. אורך הפין הממוצע במצב רפוי (בלי זקפה) הוא 9 ס”מ
  2. גם גבוהים סובלים מהקטן ולמעשה, קיים קשר חלש מאוד בין גודל לגובה
  3. הגודל לא משפיע על התפקוד במיטה, אלא רק על הגבר שמחובר אליו
  4. 90% מהגברים בעולם מודים שהם היו רוצים איבר מין גדול יותר, בלי קשר לגודל הנוכחי שלהם.
  5. גברים מביטים בפין שלהם מלמעלה, מה שיוצר זווית מקטינה, לעומת התבוננות בשל אחרים מהצד, מה שיוצר זווית מחמיאה.
  6. על פי מחקר חדש: נשים מעדיפות איבר גדול יותר רק אם מדובר בסטוץ וכך או כך רובן בחרו בגודל שבין 12-16 ס”מ כשנשאלו על כך.
  7. תתגאו בעצמכם – הגודל הישראלי הממוצע נחשב לגדול מהממוצע העולמי ועומד על 14 ס”מ!

 

זהו הגודל הבינלאומי הממוצע

אם אתם כאן, סימן שגם אתם לא ממש בטוחים לגבי הגודל של איבר המין הממוצע הגברי בישראל ובכלל וחלקכם רק רוצים לדעת שהם נמצאים בטווח הנורמלי. ובכן, תרשו לנו להרגיע אתכם: בשנת 2015 קבוצת חוקרים אספה שלל מחקרים שנערכו בנושא, סיכמה את התוצאות שכוללות אלפי גברים מכל קשת האוכלוסייה האפשרית וקבעה מהו הגודל הממוצע בעולם.

התוצאות חשפו שאורך הפין הממוצע במצב רפוי הוא 9.16 ס”מ ובמצב של זקפה 13.12. ההיקף של האיבר הרפוי עומד על 9.31 ס”מ וההיקף של האיבר בזקפה מגיע ל-11.66 ס”מ. נשמתם לרווחה? מעולה, אפשר להמשיך.

 

תסמונת ה”יש לי קטן” – מה עושים איתה ואיך נפטרים מהתחושה הזו?!

לגברים יש מערכת יחסים מאוד מורכבת עם איבר המין שלהם והיא מתחילה כבר מגיל ההתבגרות וממשיכה לאורך כל החיים. השוואת הנתונים בין הגברים יוצרת סוג של מערכת אהבה-שנאה של כל אחד מהם עם איבר מינו ורובם חוזרים הביתה אחרי סשן השוואות במלתחה וחושבים ששלהם קטן יותר ביחס לאחרים. ורק כדי לסבר את האוזן לגבי הטירוף שההשוואות האלה יוצרות, סקר אינטרנטי עדכני שערך שאלון בקרב 52 אלף גברים קבע ש-12% מהם מאמינים שאיבר המין שלהם קטן מידי, למרות שהם לחלוטין עומדים בקריטריונים של הגודל הממוצע ולא סובלים מתסמונת “הפין הזעיר” (מיקרופינס).

 

בגלל הנטייה להאמין שלשכן שלכם בטוח יש יותר גדול, התפתחו עשרות שיטות, טכניקות, תרופות ותכשירים שכולם אמורים לנסות להגדיל ולהאריך את איבר המין. בעבר ניסו להשתמש בוואקום ומכשירי מתיחה, כיום משתמשים בניתוח במקרים חריגים (לסובלים מתסמונת סמול פינס או מיקרו פינס בעיקר) והשימוש הנפוץ ביותר הוא בכדורי ויאגרה, לויטרה, סיאליס ודומיהם, שיוצרים זקפה חזקה וממושכת מאוד ועל כן אולי מעניקים תוספת קטנטנה לאיבר המין. כך או כך, תסתכם האקסטרה הנחשקת בתוספת של 2-3 ס”מ לכל היותר.

 

איבר המין הממוצע – הפיתרון הטבעי לגברים שלא מרוצים מהגודל

למרות כל הנתונים שאמורים להרגיע אתכם בגדול – אין סיבה שלא תרגישו טוב עם עצמכם וגופכם כשזה נוגע לכניסה למיטה. הכירו את Xtrasize – הטבליות הטבעיות ללא מרשם רופא שסוחפות אחריהן קהל עצום של גברים ומוסיפות לאחר שימוש קבוע ושוטף במוצר עוד כ-7.5 ס”מ לאיבר המין. אקסטרה סייז פותחו במטרה לעזור לגברים לשפר את חיי המין שלהם ולהפוך אותם לאיכותיים ומספקים בהרבה, עבורם ועבור בת זוגם. המוצר נרקח מרכיבים טבעיים בלבד – צמחים מאזורים שונים בעולם שהוכחו מבחינה רפואית כבעלי השפעה על הגוף והמוח ומיושמים כיום בעשרות שימושים רפואיים ומאושרים מטעם מכון התקנים ומשרד הבריאות בישראל.

Xtrasize מתאים לכל גבר שמתמודד בצורה לא בריאה או משביעת רצון עם עניין הגודל ומתאים גם לגברים שסובלים מבעיה בתפקוד המיני כמו אין אונות, זקפה חלקית או קצרת טווח, חרדת ביצוע ושפיכה מוקדמת. אקסטרה סייז ניטל כטבליה לפני המפגש המיני ומאפשר לגוף לחוות עוררות תקינה ומלאה יותר, כולל התארכות ועיבוי הפין בזמן הזקפה ולפרק זמן ארוך. בשימוש קבוע שבו ניטלת טבליה אחת ליום, ניתן לשפר באופן רוחבי את התפקוד המיני ולהימנע מהבעיה האופיינית ואף לראות כיצד איבר המין צובר גודל נוסף בעקבות השימוש. הכל בחסות כדור 100% טבעי, ללא מרשם רופא וללא שום תופעות לוואי!

גודל ואורך איבר המין הממוצע בישראל ובעולם
גודל ואורך איבר המין הממוצע בישראל ובעולם

 

ועוד כמה טיפים להשגת איבר המין הממוצע או יותר:

  1. אל תתפתו לטיפולים מסוכנים כמו ניתוח פלסטי או הזרקת חומצה היאלורונית שתוצאותיהם עלולות לפגוע במראה של איבר המין ולסכן אתכם.
  2. שמירה על אורך חיים בריא תעזור לכם לטפח איבר מין גדול יותר ולסחוט את כל הפוטנציאל שלו במהלך הזקפה.
  3. שמירה על מצב רוח חיובי ועיסוק בדברים שעושים לכם טוב תעזור לטבליות Xtrasize להשיג את מטרתן ולהשפיע על הגודל של איבר המין בצורה הרמונית.
  4. הפחתה באלכוהול, סיגריות וסמים משפרת את פעילות הרקמות בגוף האדם וכך מסוגל אקסטרה סייז להשפיע על הרקמות להיכנס לפעולה בקצב מהיר ואיכותי יותר ולגרום לכם לראות תוצאות במהירות רבה.
  5. כושר גופני יכול לתרום לגודל הפין! מעבר לטיפוח הנתונים הפיזיים הטובים שאימונים סדירים יעניקו לכם, מתברר שהספורט תורם גם למראה איבר המין ואף מעבה ומגדיל אותו מעט. שווה את הניסיון, לא?
למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?