אוננות או סקרנות? המדריך המלא

כולנו יודעים שאוננות היא דבר בריא ולגיטימי, שמתחיל בגילאים צעירים מאוד אצל חלק מהגברים והנשים ונמשך כל החיים. דרך האוננות אפשר לחקור את הזהות המינית ולגלות דברים חדשים על גופנו, לברר מה נעים לנו וכיצד אפשר לתרגם את העונג שנגרם לנו גם ליחסי מין עם בני הזוג, למצוא פורקן ללחצים ומתחים וגם לפעמים להשתמש באוננות כתחליף בתקופות שבהן יחסי המין לא סדירים.

 

באיזה גיל כדאי להתחיל לאונן?

ידוע שילדים מתחילים לחקור את גופם כבר מגיל צעיר, אלא שרק בגיל הנעורים האוננות מתחילה להיות מלווה בתוכן מיני ובפנטזיות שקשורות לעולם המבוגרים. בשלב זה יכול להיות מצב של אוננות בתכיפות גבוהה יותר ולכן אם אתם מודאגים לגבי התכיפות שבה אתם מאוננים בכל יום, שאלו את עצמכם האם בכל פעם זה משמש עבורכם כדרך להירגע? האם זה עוזר לכם להתנתק מהמציאות? ובמידה וכן, מאיזו מציאות בדיוק? האם האוננות או העיסוק שלכם בה מרגיש אינטנסיבי וכפייתי מאוד? האם אתם חווים שינויים בדפוסי האכילה, השינה והפנאי שלכם? 

 

כמה פעמים ביום כדאי לאונן?

הסקרנות לגבי אוננות היא עניין טבעי מאוד, אך אם אתם מרגישים שהשאלות שהצגנו כאן מתייחסות אליכם באופן מדויק, חשוב לקחת צעד קטן אחורה. אוננות היא דבר נפלא וחיובי כל עוד היא מעוררת אצלכם רגשות ויצרים חיוביים, שיאפשרו לכם ליהנות ממין מספק ומוצלח בכל הזדמנות.

אם אתם מרגישים שבלעדי פעולת האוננות אתם לחוצים יותר, מוטרדים יותר, לא נינוחים, פחות שומרים על בריאותכם ואף מבצעים את האוננות בצורה אינטנסיבית, פוצעת או מזיקה, חשוב לבדוק את הדברים מול גורם מקצועי ולנסות לטפל בתכיפות שבה אתם מאוננים. אפשר לאונן בכל כמות, אבל כל עוד היא לא מזיקה לכם בשום דרך וכמובן שלא מזיקה גם לאחרים. 

 

לגברים וגם נשים: איך מאוננים?

כנראה מדובר באחת השאלות הכי מביכות, אבל גם הכי נפוצות. האוננות היא מעשה פרטי ומוצנע ולכן לאף אחד מאיתנו לא באמת ברור איך וכיצד מתבצעים הדברים. מצד שני, אם אתם רוצים לדעת איך מאוננים משום שאתם לא בטוחים בפעולות שלכם, זכרו שאין דרך נכונה אחת וכל אחד ואחת אמורים למצוא את האופן שנוח להם אישית. אין שום טעם בלחקות אחרים. 

כדי להתחיל לאונן אין צורך בהכנה או בצפייה באחרים. זו פעולה טבעית ואינטואיטיבית ולכן אף אחד לא יוכל לומר לכם מה נכון ומה לא. תוכלו למצוא עם הזמן את מה שאתם הכי אוהבים, את התנוחה המתאימה, הטכניקה, המהירות וגם העוצמה. תוכלו להבין מתי אתם מעדיפים לאונן לאורך היממה (בבוקר, בלילה וכד’) וכל כמה זמן. רק אם אתם מרגישים שאתם תלויים באוננות, שבלעדיה לא תרגישו עייפות או צורך לאכול, כשהדבר מגיע על חשבון אנשים והתחייבויות או כשהאוננות פוגעת בכם פיזית, היא נחשבת לבלתי בריאה. 

 

קחו את זה בקלות, בהדרגה ובכיף

קיימות אינספור דרכים לאונן ובהתחלה, אם אתם כאן מתוך סקרנות, לא בטוח שהדבר יגיע מתוך חשק למין. כדאי להתחיל בהדרגה, להיכנס למצב המתאים במקום שקט ובזמן רגוע (כשאין לכם לחצים או דברים חיצוניים שמטרידים אתכם), לדמיין סיטואציה או להשתמש בגירוי ויזואלי כלשהו. חשוב שתשתמשו בתחושות האישיות שלכם ותחשבו על דברים נעימים, תשתמשו באביזרים ואצבעות על פני כל הגוף ולאו דווקא באזור איבר המין.

 

הסיבה להימנע מאוננות מול סרטי פורנו

יחסי המין שלכם עם עצמכם צריכים להיבנות בהדרגה ומתוך כבוד לעצמכם ולגופכם. לכן מי שרוצה ללמוד איך לאונן, לא בטוח שכדאי שיעשה זאת מול צפייה בפורנו. הסיבה היא שצפייה בפורנו מספקת תחושה שהכל קורה במהירות ומתוך דחפים מיניים בלתי נשלטים שחייבים לעשות איתם משהו באותו רגע.

התוצאה היא של מצג שווא משום שאין שום ביטוי לאירוטיקה, לתחושות ולכבוד הדדי או עצמי. במציאות לוקח הרבה יותר זמן להגיע לסיפוק ולכן אם אתם גברים, תגלו שיקח לכם בין כמה דקות בפעמים הראשונות ועד 10 דקות בערך, אם הדמיון שלכם ממשיך להשתולל. אם אתן נשים, הדבר ייקח בין 20-30 דקות, אבל זה תלוי עד כמה אותה אישה כבר מכירה את גופה ומאפשרת לעצמה לחקור ולהכיר אותו יותר ממקום בטוח ורגוע. 

לכן אם אתם מאוננים מתחילים והגעתם לכאן בעקבות סקרנות טבעית ובריאה, אנו ממליצים לכם לפחות בשלב ההתחלתי להימנע מלאונן תוך כדי צפייה בפורנו. הוא יעזור לחשק ההתחלתי שלכם אבל לא כדי להבין איך לגעת בעצמכם בצורה נעימה ומספקת. 

 

באיזה תנוחה כדאי לאונן?

גם לשאלה הזו אין באמת תשובה אחת טובה ועם הזמן כל אחד ואחת ימצאו את התנוחה שמתאימה להם. תוכלו לבצע את האוננות בישיבה, בעמידה, בשכיבה במיטה, במקלחת ובכל מקום שאתם יכולים להימצא בו בפרטיות מוחלטת, מאחורי דלת נעולה וללא הפרעות.

רוב האנשים מעדיפים לאונן בשכיבה על הגב או הבטן, כשאפשר להשתמש במגע פיזי של כפות הידיים והאצבעות, או בחפצים שגורמים לגירוי נעים. יכול להיות שתוך כדי הפעולה תגלו שאתם מעדיפים תנוחה אחרת ואם זה המצב, אל תחששו לבדוק אותה. במקרה הגרוע, דעתכם תוסח ותצטרכו להקדיש עוד כמה דקות כדי להיכנס חזרה לעניינים. 

כשאתם נכנסים לתנוחה הרצויה, חשוב שתבצעו זאת לא רק מבחינה פיזית, אלא גם מחשבתית. נסו להיפטר מלחצים, כעסים ודאגות שרובצים עליכם ולהתמסר לחוויה כבר מהרגע שבו תמצאו את התנוחה המתאימה. כשאתם מפליגים במחשבות, קצרים בזמן או חשופים לכל מיני הפרעות שמסיחות את הדעת, לא באמת תצליחו ליהנות מהחוויה או לקבל ממנה את הסיפוק המקסימלי. 

אוננות או סקרנות המדריך המלא
אוננות או סקרנות המדריך המלא

 

גברים – יש לנו עבורכם את הפתרון המושלם 

אם כבר עברתם את שלב הסקרנות ואתם רוצים לעבור לשלב הבא כדי לקבל גירוי וסיפוק טובים יותר גם ביחסי המין עצמם, נשמח להציע לכם את מיטב הפתרונות שלנו מבית טבע אונליין: סיאליס, קמגרה ולויטרה טבעיים, המספקים זקפה חזקה ולזמן ממושך יותר. אלו הם תחליפי ויאגרה טבעיים שניתן לצרוך כתוספי תזונה באישור מלא ממשרד הבריאות וללא מרשם רופא או תופעות לוואי. תכשירים טבעיים אלה יאפשרו לכם ליהנות מאקט מהנה ומספק יותר, להגביר את רמות החשק והעניין וכמובן להפוך את חיי המין שלכם והרגלי האוננות למוצלחים במיוחד. 

חברת טבע אונליין תשמח להעניק לכם מגוון פתרונות לחדר המיטות, כולל ויאגרה או קמגרה טבעית ומוצרים נוספים לעיבוי והגדלת איבר המין. הזמנת המוצרים מתבצעת דרך אתר מאובטח וכוללת משלוח מהיר ודיסקרטי עד אליכם תוך שעתיים בלבד. כל אחד מהמוצרים ערוך להעשרת חיי המין הבריאים והתקינים שלכם, מבלי להשתמש בכימיקלים או תרופות שמפתחות תלות ומבלי לסבול מתופעות לוואי.

הטבליות בכל אחד ממוצרינו מופקות מצמחי מרפא ורכיבים טבעיים, הידועים כמשפרים למצב הרוח ומעוררים את החשק המיני, במקביל ליכולתם ליצור זקפה לטווח זמנים ממושך וגודל אטרקטיבי (בדומה לצמח הגת למשל). הפתרונות שלנו יעזרו לכם לטפח ביטחון עצמי והרגלי מין עשירים ומספקים, גם מבלי שתצטרכו להשתמש באביזרים אחרים או לצפות באינסוף סרטים כדי להיכנס לאווירה המתאימה. 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?