תופעות לוואי לויטרה

לויטרה, היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה בקרב גברים. המנגנון של תרופה זו פועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שעוזר לגברים רבים להשיג זקפה מרשימה ואף לשמור עליה איתנה במהלך פעילות מינית. למרות שלויטרה היא תרופה מעולה ויעילה מאד, יכולות להיות לה גם כמה תופעות לוואי אפשריות וחשוב מאד להיות מודעים להן.

 

תופעות לוואי לויטרה

תופעות לוואי נפוצות

כמו כל תרופה, נשאלת השאלה מה התדירות הנכונה לשימוש ומהם התופעות הלוואי שיכולות להופיע, ללויטרה יש תופעות לוואי שכיחות אשר רבים שנוטלים את התרופה עלולים לחוות. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות וחולפות מעצמן, אך אם הן נמשכות או הופכות מטרידות וצעירות בצורה שהיא לא סבירה, עליכם ליצור קשר עם הרופא שלכם בהקדם ובמקרה חמור יותר אף לגשת למוקד החירום או למיון. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של לויטרה כוללות:

  • כאב ראש – זוהי תופעת הלוואי השכיחה ביותר של לויטרה. כאב הראש יכול להיות קל או חמור ויכול להימשך מספר שעות.
  • הסמקה – חלק מהמשתמשים עלולים לחוות תחושת חום או אדמומיות בפנים, בצוואר או בחזה. התופעה הזו בדרך כלל קלה וחולפת מהר.
  • גודש באף – לויטרה עלולה לגרום לתחושה של אף סתום או לחילופין, לנזלת אצל חלק מהמשתמשים.
  • בעיות עיכול – חלק מהנוטלים עלולים לחוות אי נוחות בבטן, נפיחות או גזים לאחר השימוש בלויטרה.
  • כאבי גב – זוהי תופעת לוואי פחות שכיחה של לויטרה, אך היא עלולה להתרחש אצל חלק מהמשתמשים, כך שאם זה קורה לכם, אין טעם להכנס לפאניקה.
  • הפרעות ראייה – חלק מהמשתמשים עלולים לחוות שינויים בראייתם, כגון ראייה מטושטשת, רגישות לאור או הופעה של גוונים צבעוניים בראייה.

 

תופעות לוואי נפוצות

 

תופעות לוואי פחות נפוצות

רשימת התופעות שאנחנו עומדים להציג לפניכם כרגע היא אמנם פחות נפוצה, אך, כמו עם כל תרופה – חלק מהמשתמשים עלולים לחוות תופעות לוואי חמורות יותר גם מלקיחת לויטרה. תופעות לוואי אלו נדירות, אך אם הן מתרחשות, יש לטפל בהקדם בבעיה ולגשת למוקד. תופעות הלוואי הפחות שכיחות של לויטרה כוללות:

  • פריאפיזם – זהו מצב בו זקפה נמשכת יותר מ-4 שעות והיא יכולה גם להיות כואבת. פריאפיזם הוא מצב חירום רפואי מאד לא נעים והוא דורש טיפול מיידי כדי למנוע נזק קבוע לפין.
  • אובדן ראייה פתאומי – זוהי תופעת לוואי נדירה מאד אך כפי שאתם מבינים, היא די חמורה. משתמשים שחווים אובדן ראייה פתאומי צריכים לפנות מיד לטיפול רפואי מוסמך.
  • אובדן שמיעה פתאומי – גם אובדן שמיעה הוא תופעה נדירה מאד, כאמור יש לגשת בהקדם לרופא/מוקד/מיון ולקבל טיפול הולם.
  • תגובה אלרגית – לחלק מהמשתמשים עשויה להיות תגובה אלרגית ללויטרה, מה זה אומר? שהתרופה עלולה לגרום לגירודים, נפיחות בפנים או בגרון או קשיי נשימה.

 

תופעות לוואי פחות נפוצות

 

אינטראקציות עם תרופות אחרות

לויטרה יכולה לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות, מה שעלול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי או להחמיר אותן. בדרך כלל אין ליטול לויטרה עם תרופות המטפלות בבעיות בלב או בלחץ הדם. נטילת לויטרה בשילוב הזה עלולה לגרום לירידה פתאומית ומסוכנת בלחץ הדם. אל דאגה – זה לא אומר שלא תוכלו לטפל בבעיות הזקפה, אלא רק שמומלץ להיוועץ ברופא המשפחה על מנת שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר את שילוב התרופות האפשרי מבחינת המצב הרפואי שלכם.

 

תופעות לוואי לויטרה
תופעות לוואי לויטרה

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לויטרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות ובעיות בתפקוד המיני ואין ספק שהיא יכולה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר! אך חשוב לזכור גם כי יש לה גם תופעות לוואי אפשריות שאתם צריכים להיות מודעים להן – בין אם הן קלות ושכיחות או קשוח ונדירות.

למאמר בנושא הוראות שימוש בלויטרה לחצו כאן >>>

אז מה היה לנו כאן

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?