קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי

צמחי מרפא ותבלינים הופכים נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות לטיפול נקודתי או בנטילה יום יומית לשיפור התחושה הכללית. בהמשך נערוך היכרות עם קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי אך ישנם צמחים רבים אשר נותנים מענה איכותי ומנטרלים את הצורך בנטילת חומרים כימיים בכדורים מסתוריים. איך נוטלים אותם ומה מיוחד בקינמון? המשיכו לקרוא.

 

שיפור האון הגברי

האון הגברי הוא כנראה אחד מהנושאים שנמצאים בטאבו. מצופה מגברים לתפקד כל הזמן ולהיות עם חשק מיני כל הזמן, אך בפועל לחצים נפשיים וגם ביטויים פיזיים, משפיעים מאוד על התפקוד המיני ויכולים לפגוש ממש את כולם. לעיתים יש חשק ורצון אך לא מצליחים להגיע לזקפה מספיק חזקה, או לא מצליחים להרגיש חשק מיני מספיק גדול ובמקום לנסות לטפל בכך מנסים דווקא להסתיר. אם אתם גם חווים מקרים כאלו חשוב שתדעו שאתם ממש לא לבד בזה ושבהחלט יש לכך פתרונות.

 

שימוש בתכשירים לשיפור האון

בגלל שמדובר בתופעה מאוד רחבה כיום מוצעים הרבה פתרונות לפתרון בעיות בתפקוד המיני אצל גברים (וגם אצל נשים). בגלל שבסופו של דבר מדובר בתהליכים שקורים בגוף, ישנם הרבה תכשירים שמשתמשים בחומרים כימיים או בחומרים מהונדסים. כמובן שאלו יכולים לגרום לתופעות לוואי שונות אצל כל אדם ואלו גם יכולים אכן לשפר את האון אך במקביל לפגוע במשהו אחר. עובדות אלו את הצורך בתכשירים טבעיים.

 

מוצרים טבעיים

פתרונות טבעיים הם כיום מבוקשים בכל רבדי הרפואה וכן בשיפור התפקוד המיני ופתרון בעיות כמו זקפה חלשה, שפיכה מוקדמת או היעדר חשק מיני. מדובר במוצרים אשר עשויים רק מחומרים טבעיים כדוגמת צמחים, שנמצאו יעילים על ידי מחקרים כפתרונות טובים לבעיות בתפקוד המיני (וכן למצבים בריאותיים אחרים). נטילת מוצר טבעי מרגישה הרבה יותר טוב ובטוח מאשר בחירה במוצר מהונדס או כימי, וכנראה שאפילו תזהו את רוב המרכיבים במוצרים הללו, ובין היתר, הקינמון האהוב.

 

קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי

הקינמון אמנם לא נמצא בעל השפעה ישירה על התפקוד המיני הספציפי של גברים, אך יש לו סגולות רבות אשר מסייעות לאזן צמחים אחרים שנפוצים בשימוש במוצרים טבעיים. אפשר לראות את הקינמון במוצרים רבים גם בגלל שהטעם המתקתק שיש לו, וגם בגלל שהוא מסייע לעיכול ולהתפרקות של החומרים בגוף הגבר. כל אלו חשובים מאוד כדי לנטרל תופעות לוואי חמורות וכדי להשרות תחושה נעימה וכיפית בגוף.

 

קינמון סגולות

אתם ודאי שמעתם בעבר על המלצות רבות לצרוך קינמון באופן יום יומי בדומה לחבריו הג’ינג’ר והתה הירוק. אפשר להוסיף את הקינמון כתבלין לבישולים כמו אורז או אפילו עוף, ואפשר להשתמש בו כתוספת מתוקה לקינוח או דייסה. אך בהקשר של קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי לרוב יהיה מדובר בתמצית של קינמון כדוגמת חליטה והכנסתו לתוך מוצר טבעי שמבוסס גם על צמחים אחרים.

 

כמה קינמון מותר לצרוך ביום

בגלל שיש לקינמון סגולות לשיפור האון הגברי לעיתים גברים רוצים ליטול אותו באופן ישיר ובכמות גדולה כדי להגדיל את ההשפעה או לזרז אותה. חשוב לדעת כי בדומה לכל דבר אחר שאנו צורכים, יש משמעות גדולה לאיזון. מבחינת קינמון מותר לצרוך כגרם אחד של קינמון ביום ששווה לערך לכפית עד שתי כפיות ביום. אם אתם צורכים את הקינמון כחלק מנטילת מוצרים לשיפור האון שמבוססים עליו, יש לפעול לפי ההוראות של המוצרים הללו מבחינת המינון.

 

השפעת צמחים על החשק המיני

כאשר מדברים על השפעה שיש לצמחים על החשק המיני אפשר לחלק את ההשפעה לכמה סוגים כך שכל צמח יכול להשפיע בכמה דרכים או רק בדרך אחת.

  1. השפעה דרך הריח
  2. השפעה על מחזור הדם (בין היתר יכול לגרום לחיזוק הזרימה באיזור הפין ולהשפיע על הזקפה)
  3. השפעה על הורמונים כדוגמת ייצור טסטוסטרון
  4. השפעה על מצב הרוח שיכול לסייע להתנתק מלחצים ולהסיר מחסומים על החשק המיני

 

קינמון לשיפור החשק המיני

כאשר מדברים על קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי חייבים להתייחס ראשית להשפעה שיש לו דרך הריח. הריח המיוחד המתקתק והחרפרף לגמרי בעל השפעה על החשק המיני הגברי מה שמסייע לגברים להתנתק מלחצים ומחשבות ששמים מחסומים על החשק המיני וכתוצאה מכך גם לתפקד טוב יותר מבחינה מינית. כאשר הקינמון מגיע בתוך מוצר קיים, הארומה שלו כנראה לא תורגש וההשפעות החיוביות שלו על תפקוד הגוף הם אלו שיתפסו יותר מקום.

בנוסף, מחקר של National libari of medicine בדק השפעתו של הקינמון ומצא כי הוא משפר את ייצור הזרע אצל גברים.

 

השפעה על מחזור הדם – יתרונות וחסרונות

הזקפה מקושרת בקשר ישיר למחזור הדם שכן מדובר בסופו של דבר בזרימת דם מוגברת באיזור הפין אשר גורמת להזדקפותו. לכן כאשר רוקחים מוצר טבעי שהוא פתרון לזקפה או לתפקוד של הפין, צריך לכלול חומר אשר ישפיע על מחזור הדם. כאן יש יתרון משמעותי לשימוש במוצרים טבעיים שכן מצד אחד הם יוצרים את ההשפעה של החומרים הכימיים על מחזור הדם, אך מצד שני הם אינם אמורים לגרום לתופעות לוואי חמורות בלחץ הדם בדומה לחומרים האחרים.

 

דוגמאות נוספות לצמחים

כאמור, נוסף על הקינמון ישנם צמחים נוספים רבים אשר משפיעים על האון הגברי וגם נמצאו בעלי סגולות טובות לבריאות ולתחושה הכללית. כפי שכתבנו לעיל התכשירים מכילים ערבוב של כמה צמחים תוך שמירה על איזון. מצד אחד הצמחים נותנים את ההשפעה שלהם לדוגמא על מערכת הדם או העיכול, אך הם גם מנטרלים האחד את תופעות הלוואי של השני. הנה כמה דוגמאות לצמחים הנפוצים לשימוש.

קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי
קינמון וסגולותיו לשיפור האון הגברי

ג’ינסנג קוריאני

צמח אהוב מאוד לשימוש ברפואה הסינית ומחקרים רבים מראים כי יש לו סגולות רבות בכל הקשור לשיפור האון המיני, אך גם לפתרון בעיות רבות אחרות כדוגמת בעיות עיכול, התפתחות תאים סרטניים ומלחמה בוירוסים וחיידקים. הג’ינסנג מיוצר בכל מיני מקומות אך הרלוונטי לשימוש במוצרים לשיפור האון הגברי הוא הזן הקוריאני.  קראו עוד על שורש הג’ינסנג וכיצד הוא מסייע בתפקוד המיני של גברים.

צמח המאקה

המאקה ראשית כל משפר מאוד את הריכוז ומסייע לגברים להתמקד באקט המיני ובכך גם לשפר את התפקוד המיני שלהם. יתרה מכך, הוא נמצא כמשפר פוריות כדוגמת ספירת ואיכות הזרע אצל גברים מה שגם משפיע על התפקוד ועל התחושה של הגבר מבחינת החשק המיני. בשל כך שהוא נמצא נוגד דכאון הוא בין היתר גם משפר את הרצון ואת התפקוד של הגברים ולכן תמצאו אותו בהרבה מוצרים טבעיים.

קוטב מצוי

צמח נוסף שמשולב בהרבה מוצרים טבעיים הוא הקוטב המצוי. לקוטב יש השפעה על מחזור הדם וכפי שציינו קודם לכך יש השפעה ישירה על התפקוד של הפין מבחינת זקפה, אך גם מבחינת שפיכה מוקדמת שכן האיבר נמצא בעוררות כאשר יש זרימה מוגברת באיזור.

קינמון, צמח המאקה וג’ינסנג קוריאני הם רק חלק קטן מהצמחים שתמצאו אצלנו באתר TEVA ONLINE. בהחלט אפשר להשיג תוצאות מדהימות במיטה ולפתור בעיות באון הגברי מבלי לוותר על הבריאות ולהצטרך לפנות לפתרונות כימיים שיכולים גם לגרום לתופעות הלוואי. קראו עוד על המוצרים שלנו ותגלו עולם שלם וטבעי לחלוטין.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?