מה התדירות הנכונה לשימוש בלויטרה

לויטרה היא תרופה המאושרת על ידי ה-FDA לטיפול בבעיות זיקפה. תרופה זו היא אחד מטיפולי הפרעות הזקפה והתפקוד המיני הנפוצים ביותר, והיא משמשת גם לטיפול במצבים אחרים כגון לחץ דם גבוה ועוד. לויטרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שעוזר לגברים להשיג ולשמור על זקפה.

 

תדירות ואופן השימוש

כשמדובר בתדירות השימוש בלויטרה, חשוב להתייעץ עם הרופא או אפילו עם רוקח כדי לקבוע מה מתאים לך. אם אתה מובך מהתייעצות שכזו, מוטב לדעת כי באופן כללי, המינון המומלץ של לויטרה הוא 10 מ”ג פעם ביום, לפי הצורך, כשעה לפני הפעילות המינית. בהתאם לתגובה האישית שלך לתרופה, ניתן להגדיל את המינון למינון מקסימלי של 20 מ”ג או לרדת ל-5 מ”ג.

למאמר בנושא: זמן השפעת הלויטרה

תדירות ואופן השימוש

 

גורמים משפיעים

התדירות הנכונה של שימוש בלויטרה תלויה במגוון גורמים, כולל גילך, בריאותך וחומרת הפרעות הזקפה שלך. בדרך כלל, לרוב הגברים מומלץ לקחת לויטרה לא יותר מפעם אחת ביום ולא יותר מפעם אחת בכל 24 שעות. כאמור, אם אתה נוטל לויטרה בפעם הראשונה, הרופא שלך עשוי להמליץ ​​לך להתחיל במינון נמוך יותר ולהעלות אותו בהדרגה לפי הצורך.

 

גורמים משפיעים

 

פעם ביום

כפי שהוזכר – אין ליטול לויטרה יותר מפעם אחת ביום. אם אתם שואלים את עצמכם למה והכן התשובה פשוטה, נטילתה יותר מפעם אחת ביום מגבירה את הסיכון לתופעות לוואי, כגון כאבי ראש, בחילות וסחרחורת. בנוסף, נטילת יותר מהמינון שנקבע עלולה להוביל למינון יתר, שעלול להיות מסוכן.

למאמר בנושא: האם לויטרה צריך מרשם רופא לחצו כאן >>>

 

פעם ביום

 

חשוב לציין

  • חשוב לזכור כי לויטרה אינה תרופת קסם שפשוט נוטלים ולכן היא לא תגביר את החשק המיני סתם כך. אז מה היא כן עושה? ובכן, כפי שהוזכר היא עוזרת לגברים להשיג ולשמור על זקפה. משמע, צריך שיהיה גירוי מיני בכדי שהיא תכנס לפעולה.
  • בנוסף, חשוב לזכור שאין ליטול לויטרה עם אלכוהול, מיצים חומציים או כל תרופה אחרת. פעולה זו עלולה להוביל לסיכון מוגבר לתופעות לוואי.
  • חשוב לציין כי לויטרה אינה פועלת באופן מיידי. לוקח לה כ-30 דקות עד שהיא מתחילה לפעול. לכן, חשוב ליטול לויטרה כ-30 דקות לפני שאתם מתכננים לקיים פעילות בין הסדינים.

 

חשוב לציין

 

קוקטייל תרופות

אם אתה נוטל תרופות אחרות, עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת לויטרה, מכיוון שתרופות מסוימות יכולות לקיים אינטראקציה עם התרופה ולהגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

 

למה אתה צריך את זה?

אולי תופתע לשמוע ואף תזלזל מעט בכוחה אבל לויטרה יכולה לשפר משמעותית את חייך בכך שהיא תעזור לך להתגבר על הפרעות זיקפה. בינינו, כולנו יודעים שהדאגה הנפוצה בקרב גברים היא לבריאות מינית שלהם. דאה זו יכולה להוביל לתחושות של חרדה, דיכאון ואפילו מבוכה. לויטרה מעודדת זרימת הדם לפין, מה שמאפשר זקפה יפה ומרשימה. לויטרה עשויה גם לעזור לשפר את הסיפוק המיני הכללי, להפחית מתח, ולהגביר את ההערכה העצמית. בנוסף, לויטרה יכולה לסייע בשמירה על יחסים בריאה עם בן/בת הזוג על ידי שיפור התקשורת וההבנה של המצב.

למאמר בנושא: הוראות השימוש לויטרה לחצו כאן >>>

מה התדירות הנכונה לשימוש בלויטרה

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לויטרה הוא תרופה אשר מהווה טיפול יעיל לבעיות זיקפה, אך חשוב להשתמש בה בצורה נכונה על מנת למקסם את יעילותה ולמזער את הסיכון לתופעות לוואי. לרוב הגברים מומלץ ליטול לויטרה לא יותר מפעם אחת ביום ולא יותר מפעם אחת בכל 24 שעות. כמו כן, חשוב ליטול לויטרה כ-30 דקות לפני שאתם מתכננים לקיים פעילות מינית ולא ליטול אותה עם אלכוהול.

 

אז מה היה לנו כאן

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?