מה התדירות המומלצת לשימוש בספריי השהייה

ספריי השהייה המשמשים לעיכוב שפיכה הם דרך חדשה ובהחלט פופולרית שיכולה לעזור לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. החומרים הפעילים בתרסיסים אלה מכילים בדרך כלל חומר הרדמה הפועל להפחתת רגישות הפין ולעזור לגברים לשמור על זקפה. בעוד שתרסיסים אלו יכולים להיות יעילים בדחיית שפיכה, חשוב להשתמש בהם בזהירות ולפי הנחיות היצרן בכדי למנוע איבוד תחושה מוחלט וכו.

 

הוראות השימוש והתדירות בספריי ההשהייה

בעת שימוש בספריי השהייה, חשוב לקרוא היטב את ההוראות, שכן לכל מוצר עשויות להיות הוראות שונות. בדרך כלל, תדירות השימוש המומלצת היא שניים עד שלושה שפריצים, המרוססים ישירות על הכיפה של הפין. את הספריי יש לרסס בדרך כלל 5 עד 15 דקות לפני קיום יחסי מין. חשוב לא לחרוג מהמינון המומלץ, מכיוון שהדבר עלול להוביל לגירוי או לתופעות לוואי אחרות.

 

>>> הזמן את ספריי ההשהייה של Man Delay לטיפול בשפיכה מוקדמת, במשלוח מהיר ודיסקרטי <<<

 

תופעות לוואי? בואו נדבר על זה

חשוב מאד להיות מודעים לכל תופעות לוואי אפשריות, ולהפסיק את השימוש בספריי אם הן מתרחשות. אפילו אם רק חלק מהתופעות מתממש. כמה תופעות הלוואי הנפוצות ביותר עשויות להיות – צריבה, גירוד, אדמומיות או פריחה. אם מתרחשת אחת מתופעות הלוואי הללו, יש להפסיק את השימוש בספריי כמובן ולהתייעץ עם רופא.

 

אמצעי מניעה

בעת שימוש בספריי ההשהייה, חשוב גם לשמור על מין בטוח ולהשתמש תמיד בקונדום. המוצר עשוי להפחית את יעילות הקונדום, לכן חשוב לקרוא את התווית ולעקוב בקפידה אחר ההוראות. לחילופין, במידה ואתם מחליטים לוותר על הקונדום – יש לוודא כי שניכם נקיים ממחלות טרם הפרדות מאמצעי המניעה זה. בנוסף, כדאי לשקול פתרון אחר למניעת היריון.

אמצעי מניעה

 

מי קהל היעד?

קהל היעד העיקרי של ספריי ההשהייה הם גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. רק בכדי לסבר את האוזן – מדובר בבעיה נפוצה המשפיעה על 30-40% מהגברים ויכולה לגרום למבוכה, חרדה ובעיות ביחסים. הספריי נועד לעזור לגברים הנאבקים עם בתופעה זו על ידי גרימת חוסר תחושה של הפין והפחתת הרגישות שמובילה לשפיכה מוקדמת.

קראו עוד במחקר שבדק ומצא את האפקטיביות של ספריי השהייה לטיפול בשפיכה מוקדמת.

 

קחו תזמן

בנוסף לגברים עם בעיות של שפיכה מוקדמת, ספריי השהייה עשוי לשמש גם גברים שפשוט רוצים להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. יש מי שעשויים לגלות שהם מגורים מהר מדי ומתקרבים לשפיכה לפני שלפרטנר/ית שלהם הייתה הזדמנות ליהנות כמו שצריך. בדיוק במקרים כאלה הספריי יכול לעזור להפחית את רגישות הפין, לאפשר משך זמן ארוך יותר של עוררות וגירוי מיני ללא שפיכה.

 

קחו תזמן

 

רלונטי לכולם

כפי שהוזכר, יש. גברים שמחפשים דרך לשפר את הביצועים המיניים שלהם ועל כן להתעניין בספריי השהייה. הספריי יכול לעזור לגברים להשיג שליטה טובה יותר טרם הגמירה שלהם ובעקבות כך להחזיק זמן רב יותר במיטה. הדבר יכול להוביל לשיפור הביצועים המיניים ויכול לעזור להגביר את הביטחון בחדר השינה ומחוץ לו.

 

מצוין בשניים

ספריי השהיה יכול להועיל גם לזוגות שרוצים ליהנות מחוויה מינית ארוכה ומהנה יותר. על ידי מתן אפשרות למשך זמן ארוך יותר של עוררות מינית מצד הגבר, הספריי יכול לעזור לזוגות להגיע לרמות גבוהות יותר של הנאה ואינטימיות.

 

מה התדירות המומלצת לשימוש בספריי השהייה
מה התדירות המומלצת לשימוש בספריי השהייה

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ספריי השהיה יכול ללא צל של ספק להיות דרך יעילה ולעזור לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. עם זאת, חשוב להשתמש בהם בזהירות ולפי הוראות השימוש כמובן. קריאת ההוראות בקפידה ושימוש במוצר כפי שהומלץ יכולים לעזור להבטיח את התוצאות הטובות ביותר במינימום סיכון. נוסף על כך, חשוב לזכור כי ספריי השהייה יכול להיות גם מוצר עזר לגברים הסובלים משפיכה מוקדמת, גם דרבון לאגו לגברים ש״סתם״ רוצים להחזיק יותר זמן במיטה וגם לשמש כצעצועי זוגי ומפנק שיעמיק את האינטימיות. תהנו!

כנסו לטבע אונליין – בית המרקחת לתוספים טבעיים לשיפור התפקוד המיני, ותהנו ממשלוחים מהירים ודיסקרטיים במיוחד!

 

>>> הזמן את ספריי ההשהייה של Man Delay לטיפול בשפיכה מוקדמת, במשלוח מהיר ודיסקרטי <<<

 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ספריי השהייה בכפר סבא

בעיות בתפקוד המיני אצל גברים יכולות לגרום להשלכות רבות בקשר הזוגי, בחוויה מיחסי המין ובאופן כללי בתפקוד ובאושר של הגברים שחווים זאת. עם כמה שמדובר

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?