למה צריך ספריי השהייה ומה צריך לדעת לפני השימוש

ספריי השהייה הוא מוצר פשוט וחכם, שמעכב את ההגעה לשופכה ובכך משפר את איכות ומשך יחסי המין באופן משמעותי. עבור גברים רבים, שסובלים ממצבי שופכה מוקדמת או מבעיות אחרות ביחסי המין, ברור למה צריך ספריי השהייה – אך ננסה להסביר גם למי שלא מכיר, ולהסביר על כל הדברים שחשוב וצריך לדעת לפני השימוש בספריי השהייה.

 

שופכה מהירה יכולה להוביל לקשיים רבים במערכת היחסים

יחסי מין הם חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים בוגרת. איכות יחסי המין, בהקשר זה, משפיעה השפעה מכרעת על התקשורת וההנאה ממערכת היחסים באופן כללי, והיא בעצמה מושפעת השפעה מכריעה ממשך יחסי המין והיכולת של שני הצדדים להגיע להנאה ולפורקן. במצבים בהם הגבר סובל משפיכה מהירה, איכות יחסי המין יכולה לרדת באופן משמעותי.

מצבים אלה יכולים להוות “אבן מתגלגלת” ולהשפיע על מערכת היחסים כולה, או להוות סימפטום אחד מתוך סל בעיות רחב יותר במצב הנפשי, בחיים האישיים ובחיים הזוגיים של מי שסובל מהם. ישנם מצבים של שפיכה מהירה שיכולים להיות חמורים ביותר, כך שיחסי המין אורכים שניות ספורות לפני ההגעה לפורקן – ומצבים אלה מסבירים היטב למה צריך ספריי השהייה. אבל מה הספריי הזה בדיוק עושה? נבין יחד.

 

ספריי השהייה מספק מענה מצוין לשפיכה מהירה

ספריי השהייה הוא מוצר קטן וחכם, שעיקר הפעילות שלו הוא בדיכוי מסוים של התחושה באיבר המין הגברי. הגירוי המיני שהגבר מרגיש הוא למעשה גירוי עצבי, שמגיע מאיבר המין למערכת ההורמונלית עד ההגעה לשפיכה. ככל שהתחושה באיבר המין היא מוגברת וחזקה יותר, כך רגע השפיכה יכול להגיע לאחר זמן קצר יותר.

ספריי השהייה למעשה מאלחש באופן חלקי את התחושה באיבר המין, ואותה ירידה בתחושה מתורגמת למשך זמן רב יותר שנדרש על מנת להגיע לפורקן המיני. כך, אותו ספריי השהייה יכול לשפר באופן משמעותי את יחסי המין ומערכת היחסים כולה – וברור למה צריך ספריי השהייה במצבי שפיכה מהירה.

 

>>> הזמן את ספריי ההשהייה של Man Delay לטיפול בשפיכה מוקדמת, במשלוח מהיר ודיסקרטי <<<

 

ברור למה צריך ספריי השהייה – אבל איך משתמשים בו?

השימוש בספריי השהייה הוא פשוט מאוד, והוא כולל ריסוס קצר של איבר המין זמן קצר לפני שרוצים לקיים יחסי מין. זמן קצר לאחר ריסוס הספריי, התחושה באיבר המין תרד באופן יחסי, אך הגירוי המיני לא ייגרע כלל. מלבד היותו מעכב תחושתי, הספריי הוא גם בעל תכונות המגנות על העור באיבר המין, כך שהוא בטוח לחלוטין לשימוש.

 

מה צריך לדעת לפני השימוש בספריי השהייה?

ספריי השהייה עשוי מחומרים טבעיים בלבד, כשרוב החומרים הם מיצויים של צמחים וחומרי תבלין שונים. הספריי מאושר לשימוש ולשיווק על ידי משרד הבריאות, והוא נחשב בטוח לחלוטין לשימוש ואינו בעל אינטראקציות בעייתיות עם תרופות אחרות. השימוש בספריי ההשהייה לא סותר שימוש בתרופות לעירור היצר המיני או תרופות נגד אין אונות.

עם זאת, רגישות לאחד החומרים הקיימים בספריי יכול להוביל לתגובה אלרגית או לתגובת רגישות אחרת, ולכן חשוב לקרוא בעיון את רשימת המרכיבים לפני השימוש הראשון במידה ואתם יודעים שיש לכם אלרגיות או רגישויות.

קראו עוד במחקר שבדק ומצא את האפקטיביות של ספריי השהייה לטיפול בשפיכה מוקדמת.

למה צריך ספריי השהייה ומה צריך לדעת לפני השימוש
למה צריך ספריי השהייה ומה צריך לדעת לפני השימוש

 

יחסי המין יכולים וצריכים להשתפר

עם ספריי השהייה איכותי, יחסי המין יכולים להפוך לארוכים יותר, נעימים יותר ומספקים יותר. השקעה ביחסי המין ובמשך הזמן שהם אורכים היא למעשה השקעה במערכת היחסים כולה, והעלות של ספריי ההשהיה היא כאין וכאפס לעומת התועלת שניתן להפיק ממנו. זכרו – יחסי מין הם חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים שלכם, ומשום כך אין דבר כזה להשקיע בהם יותר מדי.

כנסו לטבע אונליין – בית המרקחת לתוספים טבעיים לשיפור התפקוד המיני, ותהנו ממשלוחים מהירים ודיסקרטיים במיוחד!

 

>>> הזמן את ספריי ההשהייה של Man Delay לטיפול בשפיכה מוקדמת, במשלוח מהיר ודיסקרטי <<<

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ספריי השהייה בכפר סבא

בעיות בתפקוד המיני אצל גברים יכולות לגרום להשלכות רבות בקשר הזוגי, בחוויה מיחסי המין ובאופן כללי בתפקוד ובאושר של הגברים שחווים זאת. עם כמה שמדובר

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?