כמה זמן משפיעה לויטרה

לויטרה היא תרופה במרשם, המיועדת לטיפול בבעיות אין האונות. הלויטרה היא שחקנית חדשה במשחק לעומת הויאגרה, אך ללויטרה יתרונות שנותנים מלחמה לכל שאר התרופות והתוספים לטיפול בבעיות האין אונות. אז אם גם הדגל שלך מגיע רק לחצי התורן וגם אתה רוצה להניף כבר את הדגל אל על, בוא ותכיר את החברה הכי טובה שלך, לויטרה.

 

הכירו את הלויטרה

לפני הכל בואו נעשה היכרות קטנה, בינכם לבין הלויטרה. הלויטרה היא תרופה מצוינת לבעיית אין האונות ובעולם הפתרונות לבעיית אין האונות דרך הפעולה שלה שונה מדומיה. בעוד תרופות ותוספים רבים כמו הויאגרה והקמגרה יפעילו כדי לשחרר את כלי הדם כדי לאפשר לדם לזרום אל הפין וליצור זקפה, הלויטרה תרחיב את כלי הדם שלנו מה שיאפשר לזרימה אפילו חזקה יותר של דם אל הפין. בגלל הסיבה הזו ורבות אחרות, הלויטרה הפכה למבוקשת במיוחד בקרב הצרכנים שגילו שהזקפה מהלויטרה עשויה חזקה יותר מהזקפה הנגרמת מהויאגרה והקמגרה.

 

היתרון הגדול של הלויטרה – זמן ההשפעה

זמן ההשפעה הארוך של הלויטרה הוא אולי היתרון הגדול ביותר בתרופה. בעוד הטווח הממוצע בו תרופות דומות משפיעות ל- 4-6 שעות, הלויטרה עומדת בפער עצום עם השפעה של 12 שעות. חשוב לציין שזה לא “מפחיד” כמו שזה נשמע, זה לא כאילו תיתקעו עכשיו עם אוהל במכנסיים במשך חצי יממה, אלא אתם תוכלו להנות מזקפה מהירה ומלאה רק מגירוי מיני. העובדה שזמן השפעתה של הלויטרה הוא לא פחות מכפול לעומת המתחרים הופך אותה לאחת התרופות המבוקשות והפופולריות ביותר כיום. אך, כדי ליטול את התרופה תוכלו קבל מרשם.

 

מי יכול לקבל מרשם ללויטרה?

בסופו של יום, אנו מדברים פה על תרופה שמטרתה לשחק במנגנונים העדינים של זרימת הדם ועל כן היא לא תתאים לכל אחד. כדי לקבל מרשם ללויטרה תצטרכו לפנות לרופא ולהתייעץ איתו בנוגע לנטילת התרופה והוא יבדוק אם אתם עומדים בתנאים הבאים:

  1. על המטופלים להיות בני 18 ומעלה
  2. יש לעבור בדיקה לשלילת בעיות לב וכלי דם
  3. המטופלים מפגינים בריאות תקינה כללית
  4. מעבר בדיקה לשלילת היסטוריה של בעיות לבביות במשפחה
  5. וידוא כי אין רגישות לחומר הפעיל או כל חומר אחר המרכיב את הלויטרה
  6. מטופלים שעברו אירוע לבבי בחצי שנה האחרונה לא יוכלו לקבל מרשם ללויטרה

 

מה היתרונות של הלויטרה מול הויאגרה?

בין הלויטרה והויאגרה לא מעט הבדלים. חלקם מהווים יתרון ללויטרה וחלקם מהווים יתרון לויאגרה.
אך אתם תופתעו לגלות כמה יתרונות יש ללויטרה מול יריבתה הוותיקה, הויאגרה. הנה רשימה של כמה יתרונות שיש ללויטרה מול הויאגרה:

  • פחות תופעות לוואי: לעומת הויאגרה, תופעות הלוואי של הלויטרה הרבה פחות שכיחות ואף ישנן פחות תופעות לוואי הנגרמות כתוצאה מנטילת הלויטרה.
  • זמן השפעה ארוך יותר: בעוד התרופות לטיפול בבעיות אין האונות עומדות על ממוצע של 4-6 שעות בזמן השפעתן, הלויטרה נכנסת בסערה עם זמן השפעה כפול של 12 שעות. לא פחות מחצי יממה.
  • חדשני יותר: בעוד הויאגרה שהומצאה בשנות ה-70 היא פורצת הדרך הראשונה שהפכה את בעיות הזקפה לפתירות, ללויטרה, שהומצאה בשנת 2003, היה יתרון אחד שלא היה לויאגרה. היא יכלה ללמוד מהטעויות של הויאגרה ולהנות מטכנולוגיה מתקדמת יותר בהמצאתה.
כמה זמן משפיעה לויטרה
כמה זמן משפיעה לויטרה

 

האם בכל זאת יש לויאגרה יתרון מול לויטרה?

כפי שאמרנו, בעוד הויאגרה היא תרופה ותיקה שהומצאה בשנות ה-70 ואנחנו מכירים אותה כבר שנים על כל בוריה, הלויטרה היא שחקנית צעירה שהצטרפה למשחק רק בשנת 2003 ועדיין לא הייתה מספיק זמן בשטח כדי שנוכל להבין אותה. העבודה הזו מהווה יתרון לא קטן לויאגרה, שכן ככל שאנחנו מכירים את התרופה טוב יותר כך אנחנו מסוגלים להתמודד איתה ועם תופעות הלוואי שלה טוב יותר.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?