זמן השפעה של קמגרה

קמגרה הוא תוסף מזון המיועד לטפל בבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת. כשנרצה לקנות תוסף תזונה לאין אונות מן הסתם שנרצה לדעת כמה זמן תהיה ההשפעה, הרי מי רוצה לפתוח שעון ולהיזהר שהתרופה לא תתפוגג באמצע המסיבה? גברים רבים חווים בעיות אין אונות או בעיות שפיכה מוקדמת ומחפשים פתרון יעיל ונגיש שיוכל לספק להם לילה של הנאה. אז בואו נכיר את הקמגרה, סוגיה וכל מה שקשור באין אונות.

מה היא קמגרה?

קמגרה היא תוסף מזון ייעודי לבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת שהגיע לארצנו הקטנה לפני כמה שנים. הקמגרה עובדת על אותם רכיבים פעילים עליהם עובדת הויאגרה, אך לקמגרה יתרון אחד עצום מול הויאגרה, היא לא מצריכה מרשם רופא כלל. לכן הרבה גברים פונים לתוסף המזון כפתרון יעיל ומהיר לטיפול בבעיות איוו האונות והשפיכה המוקדמת שגם זמין לרכישה אונליין בצורה דיסקרטית לחלוטין. אז בואו נדבר על המוצר ששינה את המשחק בעולם פתרונות אין האונות, ונכיר כמה גרסאות פופולריות של הקמגרה.

 

איך פועל תוסף המזון קמגרה?

הקמגרה פועל על חומרים טבעיים בלבד, כך שמעבר לעובדה שהוא תחליף מצוין למי שאין לו מרשם לויאגרה, אך רוצה להתנסות בתרופות לבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת. הקמגרה פועל על 2 חומרים פעילים:

  • סילאדנאפיל – את הרכיב הזה אתם אולי מזהים בגלל שהוא גם החומר הפעיל בויאגרה, אך הסילאנדאפיל הוא חומר המרכיב את כלי הדם שנמצאים ברקמות הפין ומאפשר זרימת דם המסייעת לזקפה.
  • דפוקסיטין – החומר הזה הוא החומר המסייע לעיכוב השפיכה. שילוב החומר הזה בתרכובת של קמגרה הוא אחד הדברים שהכי מייחדים את הקמגרה ומציבים אותו בקדמת הבמה.

 

איך נוטלים את הקמגרה?

את הקמגרה נוטלים במגוון דרכים שונות ולמעשה, בגלל שהקמגרה הוא תוסף מזון ישנן מגוון דרכים שונות ליטול את התוסף. הקמגרה מגיעה במגוון טעמים שונים, וכל גרסאותיו מגיעות בצורות דיסקרטיות, שלא יגרמו לאף אחד לחשוב שאתה נוטל תרופה לאין אונות ושפיכה מוקדמת. הנה גרסאותיו של הקמגרה:

  • ג’ל קמגרה
  • סוכריות קמגרה
  • טבליות קמגרה

 

זמן ההשפעה של הקמגרה

בזכות העובדה שהקמגרה עובדת על אותו הרכיב הפעיל של הויאגרה, השפעתו תימשך 4-6 שעות בדיוק כמו הויאגרה. הרכיב הפעיל השני של הקמגרה הוא דפוקסטין שהוא מעכב את השפיכה גם הוא יפעל גם הוא במשך 4-6 שעות בהן תוכלו להנות מזקפה מלאה שתימשך שעות ארוכות.

 

מה ההבדל בין קמגרה לויאגרה?

הקמגרה והויאגרה הן לא אחיות, אבל הן בנות דודות. כלומר, הן אמנם 2 תרופות דומות, אך ממש לא זהות. ראשית, ויאגרה היא תרופה עתיקה שהומצאה בשנות ה-70 ולמרות היותה מוכרת מאוד, היא הפכה מיושנת אל מול הפתרונות החדשניים שהולידה איתה הקדמה. הקמגרה אמנם הגיעה בעקבות המצאת הויאגרה, אך היא למדה ממנה ולכן הקמגרה הוא תוסף מזון ללא תופעות לוואי והוא אף משפיע תוך זמן קצר פי 2 מהויאגרה. את הקמגרה לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי בשביל להשיג, בשונה מהויאגרה שתצריך מרשם רפואי, הקמגרה היא תוסף מזון ללא מרשם שניתן להזמין בקלות ובמהירות עד הבית בדיסקרטיות שרק האינטרנט יכול לתת.

זמן השפעה קמגרה
זמן השפעה קמגרה

 

לסיכום

הקמגרה הרבה פעמים מקבל איזו תווית של “תחליף לויאגרה“, אך בעינינו לקמגרה מקום משל עצמו בקדמת הבמה. הקמגרה הוא תחליף מזון איכותי המיוצר מחומרים טבעיים ויכול להילקח בטבליות, סוכריות או ג’ל. הקמגרה הוא תוסף מזון חדשני, המגיע באריזות דיסקרטיות שאינן צועקות לעולם את הסודות שלך, אלא מאפשרות לך לטפל בבעיה לגיטימית לחלוטין בעזרת תוסף מזון דיסקרטי ויעיל. בזכות 2 הרכיבים הפעילי בקמגרה, היא לא רק שומרת על זקפה לאורך זמן, אלה גם מעכבת את השפיכה ובכך הופכת את האירוע למסיבה אמיתית.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?