זמן השפעה לויטרה

כשנחפש תרופה לאין אונות, אחת השאלות הראשונות והחשובות ביותר יהיו מה הוא זמן ההשפעה של התרופות האלו? שכן, יש לא מעט תרופות בשוק שעושות את העבודה, אבל לזמן קצוב מאוד. כשנרצה לקחת את התרופה הזו אנחנו לא נרצה שיעמוד לידנו שעון חול, שילחיץ אותנו ויגרום לנו לעשות את העבודה כמה שיותר מהר כי הוא ממש עוד רגע נגמר. אלא, נרצה תרופה שתאפשר לנו לקחת את הזמן ולהנות מהעבודה כמה שרק נרצה. אז בואו נדבר קצת על תרופה מצוינת שתוכל לאפשר לנו לקחת את הזמן ולעוף על החיים שלנו.

 

הצרה השקופה – אין אונות

אין אונות היא לא מכת מדינה. אין אונות היא מכה שפוגעת בכל חלקי העולם, לא מבדילה דת, גזע או גיל והיא נמצאת בראשו של כמעט כל גבר גם אם לא חווה את זה על בשרו. במחקר שנעשה בשנת 2020, התגלה כי לא פחות מ52% מהגברים ולמעשה, המספר הזה גדל בין 5%-15% בין הגילאים 40-70. בדיוק בגלל הנתונים האלה התפתחה התרופה לויטרה, שהיא תרופה דומה לויאגרה, אך עם יתרונות מיוחדים משלה שהופכות אותה לשווה במיוחד. אך לפני שנדבר על לויטרה, בואו נבין למה אין האונות בכלל קורית מלכתחילה. הנה 3 סיבות בגללן גברים סובלים מבעיית אין אונות:

 

לחץ

את הסיבה הזו כתבנו בראש הרשימה לא סתם, כתבנו אותה בראש הרשימה כי היא הסיבה הנפוצה ביותר לאין אונות לגברים מתחת לגיל 40 בפרט ולגברים בכל הגילאים בכלל. הרי הלחץ פוגע בנו בכל שלב בחיינו, צעירים ומבוגרים לכולנו יש לחצים שלפעמים מפריעים לכלי שלנו לעשות את עבודתו.

 

גיל

גברים בכל גיל חווים אין אונות. אך הסכנה לאין אונות עולה ככל שאנחנו מתבגרים והסיכויים להגיע לזקפה פוחתים משמעותית בכל עשור חדש בחיינו. על פי מחקר שנעשה בשנת 2017, 40% מהגברים בעשור ה-40 לחייהם יחוו בעיות אין אונות והסיכויים יעלו ב-10% בכל עשור חדש בחייהם. כלומר, 50% מהגברים יחוו אין אונות בעשור ה-50 לחייהם ו-60% מהגברים בעשור ה-60 לחייהם יחוו אין אונות וכן הלאה…

 

תזונה

איך אומר הפתגם הידוע? “אתה מה שאתה אוכל”, כלומר כל מה שתאכל ישפיע על הגוף שלך. הרי הגוף שלנו הוא בסך הכל מכונה בשר ודם שניזונה מהדלק שאנחנו נותנים לה. גם בבעיות אין האונות התזונה היא האחת הסיבות השכיחות ביותר לבעיית אין האונות. מאכלים מטוגנים, בשר אדום, אלכוהול ואוכל מעובד, כולם דברים שאם נצרוך באופן קבוע יסבכו אותנו במיטה וישאירו אותנו עם הזה ביד.

 

מה הוא זמן ההשפעה של הלויטרה?

לויטרה, היא תרופה לאין אונות צעירה אך לא פחות טובה מהויאגרה. הלויטרה פועלת מהר יותר  מהויאגרה והיא גם אחראית להרבה פחות מקרים מצערים ותופעות לוואי. הלויטרה פועלת לאחר 16 דקות בלבד, ניתן לקחת אותה אחרי אוכל והיא משפיעה 4-6 שעות. לעומת זאת, את הויאגרה נהיה חייבים לקחת על בטן ריקה ולחכות 30 דקות, כפול מזמן ההשפעה של הלויטרה מה שמהווה לה יתרון גדול. את הלויטרה תוכלו לקבל במרשם במידה ותעמדו בתנאים הבאים:

  • גיל 18 ומעלה
  • מעבר בדיקה פיזית לשלילת בעיות לב וכלי דם
  • אין רגישות לחומר הפעיל או כל מרכיב אחר בתרופה
זמן השפעה לויטרה
זמן השפעה לויטרה

 

לסיכום

אמנם הויאגרה קיימת בחיינו כבר משנות ה-70, אבל הלויטרה הצעירה ממש לא פראיירית ומגיעה לכבוש את המקום הראשון. כשנדבר על תרופות לאין אונות, נדבר כמובן גם על בעיית אין האונות, שכן היא בעיה שתוקפת את כולנו בשלב זה או אחר בחיינו. לחץ, גיל או תזונה לקויה הם רק חלק מהדברים שעלולים לגרום לבעיות אין אונות וחשוב שנבין את זה אם נרצה לפתור את הבעיה לטווח הארוך. את הלויטרה נוכל ליטול על בטן ריקה או מלאה והיא תשפיע עלינו פי 2 מהר יותר מהויאגרה. הלויטרה גם תחזיק את הזקפה שלנו ל4-6 שעות מה שנותן לנו את החופש להנות ולקחת את הזמן.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?