זמן השפעה ויאגרה

אם יש לכם בעיות בחיי המין, בעיות בזקפה, אין-אונות או אימפוטנציה אין שום סיבה שלא תטפלו בה, בדיוק כמו כל בעיה בריאותית אחרת. הכירו את הויאגרה הטבעית שלנו – 100% מרכיבים טבעיים, בריאה, אפקטיבית וללא צורך במרשם רופא. אז כמה זמן השפעה יש לויאגרה הטבעית ומה אתם צריכים לדעת עליה? הכל כאן:

 

למה צריך ויאגרה?

כ-75% מהגברים, חוו, חווים או יחוו בעתיד בעיות ביחסי המין ובחוסר יכולת להגיע לזקפה. כן, זה נתון לא קל לעיכול אבל מיד תבינו מדוע אין סיבה להיכנס לפאניקה. נתחיל בלהזכיר שבעיה בתפקוד המיני יכולה לנבוע מעשרות גורמים, ביניהם מחלה אחרת, מצב פיזיולוגי וכמובן מצבכם הפסיכולוגי באותו רגע או באותה תקופה.

ברור לכולם כי יחסי מין תקינים ובריאים חשובים מאוד וכי מחסור ביחסי מין יכולים לפגום באיכות החיים. במובן הזה, ויאגרה מהווה את הפתרון הטוב והמפורסם מכולם, שמתפקדת כמחזקת הזקפה בעת גירוי מיני ושומרת עליה. בפועל, הויאגרה מעכבת את אנזים PDE5, אנזים שגורם להרפיית השרירים באזור איבר המין ובכך להזרמת דם חזקה יותר, דבר הגורם לזקפה חזקה ועוצמתית יותר.

 

חשוב להבין מהו זמן השפעה ויאגרה

כל גבר שתלוי בתרופה כלשהי לביצוע אקט מיני, חייב לתכנן מראש את נטילת התרופה. אם לא מתכננים מראש את הזמן, ייתכן מצב מביך מול הפרטנרים. זהו מצב שניתן למנוע לחלוטין, אם תדעו את הדבר הבא:

כדור הויאגרה יכול להתחיל להשפיע בין חצי שעה עד שעה לאחר נטילתו, כאשר בדרך כלל מדובר על שעה לאחר שניתן להתחיל לקיים יחסי מין בהנאה. חשוב להבין כי זמן השפעה ויאגרה מושפע גם מהאופן בו נוטלים את התרופה. נטילה של כדור הויאגרה עם ארוחה כבדה או עם שתיית אלכוהול עלולה לעכב את תחילת ההשפעה. אם תרצו שהכדור יתחיל להשפיע כמה שיותר מהר, קחו אותו על קיבה ריקה.

בנוסף, חשוב לנו לשבור מיתוס – תחילת ההשפעה של הויאגרה לא מושפעת מהמינון של הכדור שלקחתם. גם אם תיקחו כדור אחד וגם אם תיקחו יותר, זמן ההשפעה יהיה זהה וזה מאחר ולוקח זמן מסוים לחומרים להיספג בגוף ולהתחיל לעבוד.

 

ותוך כמה זמן מתפוגגת ההשפעה?

השפעת הויאגרה יכולה להגיע גם עד 12 שעות, במצבים מסוימים ההשפעה יכולה להיות גם יותר ארוכה. על מנת לא להגיע למצב של אי נוחות מול הפרטנר או הפרטנרית או להגיע למצב של זקפה לא רצונית, זה גם קריטריון שצריך לקחת בחשבון לפני נטילת הויאגרה.

 

ויאגרה טבעית – יש חיה כזו?

בהחלט. בשנים האחרונות, הפתרונות לא מפסיקים להגיע מהכיוון הטבעי, שפותר בחלקו הגדול את הבעיות בתופעות הלוואי הקיימות ובניגוד שקיים בין תרופות כימיות שונות ולעתים שולל את האפשרות לשימוש בתרופה מסוימת. בנוסף, ויאגרה המשווקת על צמחי מרפא וחומרים טבעיים 100%, לא מצריכה מרשם רופא! כך נחסכים המתנה, תורים אצל הרוקח וכמובן חזרה על מצבכם פעם אחר פעם בפני זרים. בונוס נוסף הוא היעדר תופעות הלוואי שיש לויאגרה הכימית, כך שאפשר ליהנות משימוש בתרופה הטבעית ללא כל חשש ולקבל את אותו האפקט.

זמן השפעה ויאגרה
זמן השפעה ויאגרה

 

לסיכום, ויאגרה – הסוף לבעיות שלכם

בתחום בעיות התפקוד המיני, ויאגרה הייתה ונותרה השחקנית הראשית. רוב הגברים משתמשים בה ולכן היא מהווה פתרון כמעט אוטומטי, כאשר קיימת גם האפשרות לרכוש אותה טבעית 100% ללא צורך במרשם רפואי ובהזמנה דיסקרטית ומהירה. אצלנו באתר טבע אונליין תוכלו לרכוש ויאגרה טבעית באישור משרד הבריאות ולהשיב לעצמכם בקלות רבה את חיי המין הסוערים והמהנים.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?