ויאגרה זמן השפעה

ויאגרה זמן השפעה מרגע נטילת הכדור ועד לתוצאה המבוקשת

תרופת הויאגרה שהומצאה במאה הקודמת ומיוצרת על ידי חברת פייזר העולמית נועדה לשפר את חיי המין בעיקר אצל גברים. התרופה יעילה לטיפול בבעיות אימפוטנציה וחוסר זקפה מלאה, חזקה וארוכה דיה לקיום יחסי מין. עם זאת השפעתה עובדת רק בעתם המגע המיני עם בן/בת הזוג ולא לפני. על מנת להבין כמה זמן השפעה יש לויאגרה מרגע המגע המיני ולמשך כמה זמן בכלל היא עובדת מרגע נטילת הכדור יש להבין ראשית את דרך פעולתה.

הויאגרה הינה תרופה המבוססת על חומר פעיל בשם סילדנאפיל המגביר את זרימת הדם לאיבר המין בעקבות הגירוי המיני ולהגעה לזקפה מלאה. מרגע נטילת הכדור מתחילה התרופה לעבוד רק לאחר 30-40 דקות ומשך השפעתה הינו עד 4 שעות.

הכנות שיש לבצע

עם זאת, חשוב לדעת כי  לפני נטילת הכדור נדרשת הכנה מוקדמת שבלעדיה השפעת הויאגרה תתעכב או תקצרר את משך השפעתה. גם נטילת הכדור במינונים שונים 25/50/100 מ”ג, יש לו זמן השפעה אחר. את הכדור יש לקחת על קיבה ריקה וכשעתיים לאחר הארוחה האחרונה. צריכת משקאות אלכוהולי, מזון שומני, מטוגן או עשיר בסוכרים, גורמים לאי ספיגת התרופה ועל כן מפחית את ההשפעה המידית בעת הגירוי המיני הפיזי והפסיכולוגי.

זמן ההשפעה

ויאגרה זמן השפעה בעת נטילת ויאגרה עומד על עד 4 שעות אך מותנה במגע פיזי וגירוי מיני ובכל התנאים הנדרשים בעת נטילת הכדור וההכנה לפני. לאור הביקוש הנרחב בעולם לשיפור חיי המין, קמו מתחרים רבים שפיתחו וייצרו מוצרים מתחרים בעלי זמני השפעה קצרים יותר מ30 דקות ונמשכים לאורך זמן רב יותר עד 36 שעות כמו: הסיאליס, הלויטרה ועוד.

 

 

ויאגרה זמן השפעה
יגואר און ויאגרה מחומרים טבעיים לא מרשם רופא וללא תופעות לוואי

 

למידע נוסף על ויאגרה מחומרים טבעיים יגואר און לחצו כאן.

שימוש בויאגרה טבעית ללא תופעות לוואי

בעקבות המודעות הגבוהה בשנים האחרונות לנשוא שיפור חיי המין והטיפול באימפוטנציה, גם עולם תוספי התזונה ותכשירים הטבעיים פיתח תכשירים בעלי השפעה תואמת לויאגרה ולשאר המוצרים המתחרים. חברת טבע און ליין, המובילה בתחום התכשירים ותוספי התזונה לשיפור חיי המין, מייצרת ומשווקת תחליפי ויאגרה המבוססים על חומרים טבעיים וצמחי מרפא בלבד, מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות ונחשבים כבטוחים ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא.

ויאגרה ללא מרשם רופא

טבע און ליין משווקת תחליפי ויאגרה טבעיים כמו: יגואר און ואחרים. תכשירים טבעיים אלו הינם אפקטיבים בעת השימוש, לא נדרשת הכנה מיוחדת והם בעלי זמן השפעה ארוך יותר ועד 12 שעות מרגע נטילת הקפסולות. תוספי התזונה המשמשים כתחליף ויאגרה מבית היוצר של טבע און ליין מותרים לכל דורש ואין בהן הגבלה למשתמשים להם אסורה תרופת הויאגרה.

אמנם הויאגרה הוכחה כבעלת השפעה ישירה על בעיות האין אונות וחוסר הזקפה, אך זמן השפעתה וההכנות טרם נטילתה ובנוסף האיזור לשימוש לכל אחד מהווים מגבלה ויש לשקול את השימוש בהתאם.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?