הוראות שימוש לקמגרה

לפני שנים ספורות, נכנס מוצר חדש לשוק תרופות אין-האונות בישראל, שצבר פופולריות רבה תוך זמן קצר. אנחנו מדברים כמובן על ג’ל הקמגרה – ששווק כתחליף לויאגרה ולתרופות אחרות ממשפחה זו, ללא מרשם רופא. עם זאת, לפני שמשתמשים בקמגרה חשוב להכיר הוראות שימוש לקמגרה, ובעיקר חשוב להבין האם מדובר בתחליף טוב ויעיל לתרופות האחרות, והאם ישנם תחליפים טובים ממנו?

 

מה זה קמגרה, ועבור מה היא מספקת מענה?

יכול להיות שנתקלתם ברשת או במקום אחר בג’ל שעונה לשם קמגרה, שמשווק בישראל כתחליף יעיל לתרופות אין-אונות כמו ויאגרה, לויטרה או סיאריס. לפי המשווקים שלה, קמגרה מכילה בג’ל את החומר הפעיל בוויאגרה ובתרופות אחרות במשפחה זו, ששמו הרפואי הוא סילדנפיל. חומר זה נותן מענה מעולה במצבים בהם לא ניתן להגיע לזקפה, או לא ניתן לשמר אותה לאחר השגתה.

זוהי בעיה ש-75% מכלל הגברים יסבלו ממנה בשלב כלשהו של חייהם, ועבור אחוז קטן יותר (כעשרה אחוזים) מדובר בבעיה שאורכת שלושה חודשים או יותר, כך שהיא מוגדרת כאין אונות של ממש. תרופות כמו קמגרה נותנות מענה למצב זה, על ידי הרחבת כלי הדם באיבר המין והזרמת הדם אליהם, כך שמצליחים להגיע לזקפה בגירוי מיני במהירות. עם זאת, לפני שמשתמשים בקמגרה או בכל מוצר אחר בתחום זה, חשוב מאוד להכיר הוראות שימוש לקמגרה ולמוצרים דומים.

 

הוראות שימוש לקמגרה – איך להשתמש במוצר בצורה נכונה?

ברמה הבסיסית ביותר, הוראות שימוש לקמגרה הן פשוטות מאוד: כל מה שצריך לעשות הוא למרוח את הג’ל בשכבה דקה על גבי ובסביבת איבר המין, כרבע שעה לפני שרוצים לקיים יחסי מין. גברים שסובלים מאין אונות אמורים להיות מסוגלים להגיע לזקפה באמצעות מוצר זה לאחר מריחת הג’ל. במידה ולוקחים קמגרה בתצורה של כדור או של סוכריה, יש לבלוע את הקמגרה כחצי שעה לפני שרוצים לקיים יחסי מין, ולא יותר מפעם אחת ביום.

חשוב לציין, בשלב זה, שקמגרה היא תכשיר המכיל חומר תרופתי הדומה לזה של הויאגרה, ומשום כך יש להתייחס ללקיחתה כפי שמתייחסים ללקיחה של תרופה ממשפחה זו. כך, יש להימנע מלקיחתה במידה ואתם לוקחים תרופות אחרות המובילות לירידת לחץ דם, ובמיוחד כשמדובר בתרופות מסוג ניטריטים (ניטרופרוסיד למשל), שכן מדובר בסכנת חיים. בנוסף, מומלץ להתחיל לקחת קמגרה רק לאחר היוועצות עם רופא, במיוחד במידה ואתם לוקחים תרופות נוספות או סובלים מבעיות לב או לחץ דם.

 

האם כדאי להשתמש בקמגרה? האם ישנם תחליפים יעילים יותר?

חשוב לציין שהקמגרה היא לא מוצר המותר לשיווק באופן ישיר בבתי מרקחת במדינת ישראל, ולכן בהחלט ניתן וכדאי לבחון אפשרויות של תחליפים טבעיים. ישנם תחליפים שמכילים דבש טבעי עם חומרים טבעיים המובילים להגברת האון הגברי, ותחליפים אלה מוכיחים את עצמם כיעילים לא פחות מקמגרה ומחומרים אחרים בתחום זה. משום שהם מכירים חומרים טבעיים בלבד, הם בטוחים ביותר לשימוש ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

 

כל שימוש בקמגרה או בכל תרופה אחרת דורש זהירות ובטיחות

היתרון של ג’ל או משחה מחומרים טבעיים הוא בכך שהם בטוחים מאוד לשימוש, גם כשאתם לוקחים תרופות כאלה ואחרות או סובלים מבעיות רפואיות כרוניות. בכל מקרה, יש לקרוא בעיון את רשימת הרכיבים שעל המוצר, במיוחד במידה ואתם סובלים מאלרגיות או רגישויות, בכדי לוודא שאתם לא רגישים לשום רכיב בתכשיר.

הוראות שימוש לקמגרה
הוראות שימוש לקמגרה

 

מומלץ להשתמש רק במוצרים איכותיים ומאושרים על ידי משרד הבריאות

לפני שאתם לוקחים קמגרה, או כל מוצר אחר המיועד לשיפור האון הגברי, חשוב לוודא שאתם משתמשים במוצר בטוח ומאושר. בכל מקרה, ברגע שבו אתם עושים את התהליך בצורה בטוחה ונכונה, אתם יכולים לחזור ליהנות מחיי המין שלכם תוך זמן קצר – הישג לא קטן עבור רבים מאתנו.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?