הוראות שימוש לסיאליס

סיאליס היא אחת התרופות הפופולריות ביותר בעולם, ולמי שלא יודע במה מדובר – זוהי התרופה היעילה ביותר ובעלת משך הפעילות הארוך ביותר מתוך כלל התרופות המטפלות במצבי אין-אונות בגברים. עם זאת, לפני שמשתמשים בסיאליס צריך להכיר היטב הוראות שימוש לסיאליס, ולדעת כיצד לקחת את התרופה הזאת בצורה בטוחה ונכונה. נכיר את התרופה הזאת ואת הוראות השימוש בה בצורה מקיפה יותר.

 

נתחיל בהיכרות עם הסיאליס

טאדאלאפיל (Tadalafil), המוכרת יותר בישראל בשם המסחרי שלה סיאליס, היא תרופה המשמשת לטיפול באין-אונות ובמצבים של חוסר יכולת להשיג או לשמר זקפה בגברים. חוסר יכולת להגיע לזקפה או לשמור עליה היא תופעה ש-3 מכל 4 גברים ברחבי העולם יסבלו ממנה בשלב כזה או אחר של חייהם, ומדובר בתופעה שיכולה להוביל לפגיעה משמעותית באיכות החיים של מי שסובל ממנה.

מצב של אין אונות מוגדר כמצב של חוסר יכולת לקיים יחסי מין (בשל בעיות זקפה או בשל בעיות אחרות) לאורך שלושה חודשים. סיאליס היא תרופה שפועלת על כלי הדם באיבר המין (ולא רק בו, שכן היא פותחה במקור לטיפול ביתר לחץ דם), מרחיבות אותם ומאפשרות זרימת דם מוגברת בהם, מה שמוביל תוך זמן קצר להיווצרות זקפה במצב של גירוי מיני בלבד.

סיאליס היא תרופה בעלת זמן מחצית חיים ארוך במיוחד (הזמן בו היא פעילה ויעילה בגוף), של כ-36 שעות שלמות, וזה גם ההבדל העיקרי בינה לבין תרופות אחרות ממשפחה זו כמו ויאגרה או לויטרה. לאחר שהכרנו את התרופה הזו בצורה מעמיקה יותר, נכיר הוראות שימוש לסיאליס שחשוב לדעת לפני שמתחילים לקחת את התרופה.

 

הוראות שימוש לסיאליס – דברים שחשוב לדעת

לפני שלוקחים סיאליס בפעם הראשונה, חשוב להכיר הוראות שימוש לסיאליס ברמה הבסיסית ביותר:

  • את הסיאליס לוקחים בצורה פומית (בבליעה של כדור דרך הפה), ויש לבלוע אותה עם מים בלבד.
  • את הסיאליס יש לקחת כחצי שעה עד שעה לפחות לפני שרוצים לקיים יחסי מין.
  • זמן הפעילות של הסיאליס הוא ארוך, ולכן כשלוקחים סיאליס למטרת קיום השגת זקפה (בניגוד לנטילתה כתרופה ללחץ דם), אין לקחת את הסיאליס יום אחרי יום – הפעילות שלה מחזיקה כ-36 שעות בגוף.
  • יש לקחת כדור אחד של סיאליס בלבד בכל נטילה של התרופה.
  • התרופה פועלת רק במצבי גירוי מיני, וללא גירוי מיני לא אמורה להיות זקפה לאחר נטילתה. אם חווים מצב זה, יש לפנות לטיפול רפואי.
  • תופעת הלוואי השכיחה ביותר של סיאליס היא כאבי ראש, ויכולים להופיע גם סחרחורות, הפרעות בעיכול, גודש באף ותחושת חום.

 

תרופות שאסור לקחת יחד עם סיאליס

חולי לב ובעלי בעיות לחץ דם שרוצים לקחת סיאליס צריכים לבדוק היטב האם יש לסיאליס תגובה תרופתית עם תרופה אחרת שאותה הם נוטלים. באופן ספציפי, ניטרופרוסיד, ניטרוגליצרין ותרופות אחרות ממשפחת הניטריטים אסורות לחלוטין לנטילה יחד עם סיאליס, וקבלה של שתי התרופות הללו יחד היא מצב חירום רפואי שיכול להוביל לירידת לחץ דם קטלנית. יש להודיע על לקיחת סיאליס (או תרופות אחרות ממשפחה זו) לפני כל קבלה של טיפול רפואי חיצוני.

 

מצבים בהם צריך להיוועץ ברופא לאחר לקיחת סיאליס

אם לקחתם סיאליס ולאחר מכן חוויתם אובדן הכרה או קשיי נשימה, יש לגשת למיון באופן מידי. כל שילוב של סיאליס עם תרופה אחרת, ובמיוחד עם תרופות של לב ולחץ דם, דורש ייעוץ רפואי לפני תחילת הטיפול.

הוראות שימוש לסיאליס
הוראות שימוש לסיאליס

 

סיאליס היא תרופה יעילה ובטוחה – אם יודעים כיצד לקחת אותה נכון

כשאתם מכירים היטב הוראות שימוש לסיאליס, אתם יודעים כיצד לקחת את התרופה הזאת בצורה בטוחה ונכונה. כל מה שנשאר לעשות הוא להתחיל לקחת את התרופה שתשנה את חיי המין והביטחון העצמי שלכם.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?