הוראות שימוש ללויטרה

לויטרה הוא “כדור הפלא הכתום” שנועד לעורר זקפה אצל גברים. מכיוון שהוא מיועד להשפיע תוך 40 דקות, מדובר על תרופה שנותנת מענה מצוין לכל מי שרוצה לשמור על הספונטניות ושקיים לה גם מענה טבעי 100% באישור משרד הבריאות, ללא צורך במרשם רפואי. רגע לפני שמשתמשים, חשוב להבין מהן הוראות שימוש ללויטרה וכיצד תמקסמו את היעילות שלה לשימוש בטוח, איכותי ומספק.

 

מה זה לויטרה ומה היא עושה?

לפני כל שימוש בתרופה כזו או אחרת, חשוב להבין מה התרופה עושה ולמה היא גורמת. כפי שציינו, לויטרה היא תרופה שנועדה לטפל באין-אונות. מטרת התרופה היא לחסום את פעולת האנזים PDE5, החסימה של האנזים גורמת להרחבת כלי הדם ובכך משפרת את זרימת הדם אל עבר הפין ומשפרת את הזקפה כאשר יש גירוי מיני. ישנם תרופות שגורמות להרחבת כלי הדם בכל הגוף אך הלויטרה ממקדת את הפעילות שלה באיבר המין ולכן יש לה יתרון משמעותי.

 

למי מתאים להשתמש בלויטרה?

לויטרה הוא כדור שמי שנוטל אותו נהנה, יש לו יכולת לפתור את בעיית אין-אונות ולכן יכול להתאים לגברים רבים שסובלים מבעיה זו. בנוסף, הכדור בהחלט מתאים לגברים בריאים שרוצים לשפר את הביצועים המיניים שלהם, שרוצים להרשים פרטנרית חדשה, שרוצים להגביר את התדירות של יחסי המין שלהם או אפילו שרוצים לשפר את התפקוד שלהם כאשר הם סובלים מחרדת ביצוע.

 

הוראות שימוש ללויטרה שצריך להכיר

לויטרה הוא כדור שמשך ההשפעה שלו נע בין 6-12 שעות כאשר ההשפעה מתחילה כבר לאחר 40 דקות מנטילתו. בניגוד לתרופות אחרות, ניתן לנטול את הכדור עם אוכל ועם אלכוהול והיעילות שלו לא נפגמת. מאחר והכדור משפיע רק באזור איבר המין, אין מניעה או חשש לצרוך אותו גם אם סובלים ממחלות רקע כאלו ואחרות. אך בכל זאת יש מספר מקרים בהם השימוש בכדור אינו מומלץ:

  • גברים שחולים במחלות כבד או מחלות לב.
  • גברים שאבחנו אותם כבעלי לחץ דם נמוך.
  • גברים הרגישים לאחד או יותר ממרכיבי התרופה.
  • גברים שבחודשים האחרונות חוו התקף לב, שבץ, או אובדן ראייה מסוג NAION.
  • גברים המטופלים במעכבי HIV פרוטאז או בדיאליזה

 

האם יש ללויטרה תופעות לוואי?

לעומת תרופות אחרות, ללויטרה יש תופעות לוואי מועטות ומינוריות, לרוב אם יופיעו תופעות לוואי הן יסתכמו באודם בפנים או צינון קל. זו הסיבה הכול כך משמחת שגם גברים בעלי מחלות רקע יכולים לצרוך את התרופה וליהנות מקיום יחסי מין ספונטניים ובריאים.

 

איך למקסם את השימוש בלויטרה?

על מנת למקסם את השימוש בתרופה עליכם להיות קשובים לכל הוראות שימוש ללויטרה שהצגנו במאמר כאשר החשוב ביותר בהן הוא העובדה כי הכדור מתחיל להשפיע כבר לאחר 40 דקות מנטילתו. תכננו את הזמן כמו שצריך ותדאגו לנטול את התרופה כ-40 דקות לפני תחילת האקט המיני. למרות שמשך ההשפעה ארוך, זה יהיה הזמן האופטימלי לביצועים הטובים ביותר.

הוראות שימוש ללויטרה
הוראות שימוש ללויטרה

 

לסיכום, לויטרה פועל כמו קסם והכרחי לכל בעיית אין-אונות

אם אתם סובלים מבעיית אין-אונות אין שום סיבה שלא תתחילו להשתמש בלויטרה ותוכלו להתחיל לעשות זאת ממש עכשיו! התרופה מגיעה כפתרון העשוי 100% מרכיבים טבעיים, באישור משרד הבריאות וללא צורך במרשם רופא. תוכלו לשמור על ספונטניות מלאה על ידי הזמנה מהירה עד הבית עם שליח והמוצר אצלכם תוך שלוש שעות. מעוניינים להתנסות? בואו ליהנות מאחד התוספים המדוברים ביותר בשוק ולחזק את חיי המין שלכם בצורה עוצמתית ומהנה במיוחד.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?