איך מטפלים באין אונות?

איך מטפלים באין אונות?

עד כמה שזה נשמע מוזר, הרבה מאוד גברים סובלים מבעיית אין אונות, כמו שהרבה מאוד גברים סובלים ממיגרנות. כלומר אין חסינות בעניין ויש כל מיני סיבות מדוע אדם סובל מאין אונות.

99% מהגברים יסבלו מחוויה אחת לפחות של חוסר יכולת לקיים יחסי מין, ורוב הגברים מעל גיל 50 עלולים לסבול מאימפוטנציה (למרות שבעבר תפקדו מינית כמו תותחי על).

אין אונות יכולה להיגרם כתוצאה מחסר של הורמון המין הגברי טסטוסטרון. גם תרופות מסוימות עלולות להחליש זקפה או למנוע אותה ובנוסף אנשים חולים או אחרי תאונה שמבחינה פיזית קשה להם לייצר זקפה.

תרופות לאין אונות

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר סיפורים על בעיות אין אונות של גברים בגילאים שונים. בעיות אלו נובעות מסיבות שונות, אשר חלקן ניתנות לפתרון באמצעים שונים בין היתר באמצעות תרופות לאין אונות. אפילו אין אונות בגיל צעיר זה דבר שכיח יחסית.

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר סיפורים על בעיות אין אונות של גברים בגילאים שונים. בעיות אלו נובעות מסיבות שונות, אשר חלקן ניתנות לפתרון באמצעים שונים בין היתר באמצעות תרופות לאין אונות. אפילו אין אונות בגיל צעיר זה דבר שכיח יחסית.

בעיות בתפקוד המיני אצל גברים הן לא תופעה חדשה כמובן, מאז ומתמיד היו גברים אשר סבלו מבעיות מסוג זה, לא פעם גברים אשר נאלצו להתמודד עם בעיות אין אונות, נאלצו להתמודד עם תחושה חזקה מאוד של פגיעה בגבריות שלהם ולא פעם בעיה זו אף היתה בסיס אמיתי להתפרקות מערכת הנישואים שלהם עקב בעיות בתפקוד המיני או חוסר חשק מיני.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?