שיטות לעינוג נשים איך לגרום לה לגמור

מספרים על בחור צרפתי אחד, שנוהג לבלות בכל קיץ בכפר נופש קטן בדרום צרפת, שם הנשים עומדות עבורו בתור כדי שיענג אותן ויגרום להן לגמור. זה עובד לו בכל פעם על פי השמועה, אבל האם זה אומר שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם? אם אתם רוצים לשדרג את היחסים ביניכם, להפוך את הסקס לעניין מהנה ומספק עד הקצה גם עבורה, הנה כל השיטות לעינוג נשים שיראו לכם בדיוק איך לגרום לה לגמור:

 

הופס היא לא הספיקה?

גברים שוברים לא פעם את הראש על הדרך לגרום לאישה שאיתם לגמור ושזאת לא תהיה חלילה אורגזמה מזויפת. על פי סקרים מהשנים האחרונות, יותר מ-80% נשים דיווחו שהן מזייפות את האורגזמה שלהן או עשו זאת לפחות פעם אחת, מה שמצביע כנראה על חוסר המסוגלות הגברית להביא אותן לסיפוק המושלם. ברור לכולנו שכל אישה צריכה וראויה ליהנות מיחסים מספקים וכמובן לגמור כאוות נפשה, אבל כשזה לא קורה, האשמה נופלת חלקית על הגבר ולכן כדאי שתבדקו איפה אפשר וכדאי לתקן בחלק שלכם במשוואה. 

 

למה נשים מזייפות אורגזמה?

מומחים למיניות מסבירים שהצורך של נשים לזייף במיטה הוא כתוצאה ממגבלות היסטוריות שקשורות למעמדה. עד לא לפני זמן רב, נשים נחשבו לנחותות מגברים ולכן סבלו מדימוי עצמי נמוך שגרם להן להתבייש בקיום יחסי המין. הבושה והמבוכה שהן חשו, מנעו מהן לחוש הנאה. נוסיף על כך גם את היחס בעידן המודרני שבו עדיין ישנן נשים בחינוך שמרני שלא מתחנכות למין ומיניות בצורה פתוחה ומשוחררת, שכלואות בדימוי גוף מיושן או שעדיין נתפסות מעמדית כנחותות יותר ונקבל קבוצה עצומה באוכלוסייה שמתקשה להגיע לאורגזמה ונאלצת פשוט להעמיד פנים, לרווחתם והנאתם של הגברים. 

 

איך לגרום לה לגמור? התורה שמאחורי העונג הנשי

בגלל שאצל נשים חלק גדול מאוד מהסיפוק קשור לתודעה והמחשבה, גבר שירצה להעניק לאישה שלו סקס איכותי עם גמירה, יצטרך לבצע כמה פעולות כדי להוביל לשם. אם גם אתה חולם להיות מושא התשוקה המושלם שמספק לאישה את כל החשקים הכמוסים שלה, הגיע הזמן שתבין בדיוק איך לגרום לה להתנתק מהסביבה ולהתרכז רק בתענוג האישי שלה.

כדי לדעת איך לגרום לאישה לגמור, צריך להבין שמדובר בעניין לא פשוט שמצריך ידע וגם קצת ניסיון. לא אצל כל אישה יהיה צורך להגיע לנקודת הג’י כדי לייצר אורגזמה ויהיה צורך לבדוק לעומק את התחושה בקרב כל אחת כדי להבין מה היא אוהבת יותר ופחות.

בדרך כלל, זה יהיה גירוי הדגדגן שיקבע את הטון לביצוע ולפניו המשחק המקדים. ככל שהמשחק המקדים יהיה מגרה יותר ויספק לאישה תחושה יותר נינוחה, כך הסיכוי להבטיח לה אורגזמה יהיה גבוה יותר. על פי מחקרים בנושא, נשים שצברו ביטחון במהלך קיום יחסי המין בעקבות מגע באזורי גוף שונים, מחמאות ותשומת לב לכל הצרכים שלהן יגמרו בעוצמה רבה. לכן כבר מהרגע שהמגע המיני יתחיל, וודאו שאתם חוקרים, נוגעים, מקדישים תשומת לב ומאדירים את התחושה העצמית שלה. 

 

להישאר פתוחים ונגישים לכל דרך קיימת

בנוסף ליחסי המין עצמם, גבר שנשאר פתוח וקשוב יוכל לגרום לבת הזוג לכוון אותו בהצלחה למקומות המתאימים. נכון שישנם נשים שפחות ישתפו פעולה עם ההכוונה העצמית של הגבר, אבל פתיחות ורצון משותף להנאה צריכים להיות חלק מהמשוואה ולכן חשוב שלכל הפחות תציעו אותם. אם מדובר בבת זוג שאפשר להרגיש איתה פתוחים גם לפני המגע המיני, אפשר לבקש הנחיות לפני כן או לנהל שיחה. ברשת תוכלו למצוא לא מעט מדריכים שנשים כתבו ומסבירים איך בדיוק ניתן להגיע לאורגזמה טובה דרך תנוחות (נדיר יותר) או דרך גירוי דגדגני (הדרך לאורגזמה בקרב רוב הנשים). 

אם אתם מעוניינים להכיר שיטות לעינוג נשים שכוללות תנוחות מסוימות, קחו בחשבון שתצטרכו היכרות ארוכה וטובה עם גופה של האישה ולכן תצטרכו לגייס גם ידע מקצועי לעזרתכם וגם לא מעט ניסוי וטעייה כדי להגיע לנקודות מדויקות בתוך הנרתיק המובילות לגמירה חזקה במיוחד. זכרו לאורך כל הדרך שההצלחה בסיפוק שלה תלויה ברבה גורמים, כאשר לדעתן של נשים האלמנטים החשובים כדי לגרום להן לגמור הם תקשורת פתוחה, משחק מקדים ארוך והתחושה שבצד השני יש מישהו שקשוב אליהן בכל שלב בדרך. 

 

האורגזמה קשורה לשחרור מלא

לכל אישה יש את הדרך שלה להגיע לאורגזמה: במהלך האקט, לפני האקט או כתוצאה ממגע בלבד. בכל אחת מהדרכים, תצטרכו לעזור לה להרפות שרירים ולהשתחרר, משום ששרירים מכווצים ימנעו מהן מלספוג ולהעביר הלאה תחושות חשובות. אפשר להזיז את הראש או האגן, להחמיא לה, לוודא שהיא נושמת ברוגע ונמצאת בתנוחה שנוחה לה. כל הדברים הללו לא חייבים להיות מיניים. המטרה של הגבר היא להישאר שקט ועסוק בה ובגופה, במה שהיא משדרת בכל רגע. אם היא תצליח להתרכז בעונג האישי שלה, היא תצליח להגיע לאורגזמה מעולה גם בלי שהגבר יצטרך לבצע תזוזות גדולות או פעולות ממש מורכבות. 

 

סוגי האורגזמות הנשיות

 

אורגזמה דגדגנית

לכל אחת יש את הדרכים האישיות שלה לגמור דרך הדגדגן. אפשר לעשות זאת ידנית, או להשתמש במגע של האישה עצמה כדי לאפשר לה לחוות סיפוק, מין אוראלי באמצעות לשון ושפתיים וכו’. אלו דרכים שמצריכות מיומנות ולכן כדאי לבצע אותן בתנוחות שמאפשרות לך מבט מקרוב על אזור הנרתיק וגם כדי שתוכל לענג אותה ברצף, לפחות 20 דקות כדי להיכנס לריכוז מלא. הגבר מכוון את העניינים ולכן יוכל להציע לה להזיז את האגן (מונע כיווץ של השרירים), להודיע לה שגם הוא נהנה ולשאול אותה אם טוב לה. 

 

אורגזמה משולבת

מצב שבו האקט המיני משלב מגע בדגדגן. האישה או הגבר מגרים את הדגדגן במגע ידני תוך כדי הפעולה. אופציה נוחה לרעיון הזה תהיה כאשר הגבר נמצא מאחורי האישה ושולח יד קדימה. 

 

אורגזמה בחדירה 

מדובר באורגזמה חזקה וטובה מאוד, שלא כולן מצליחות ליהנות ממנה, אבל הפוטנציאל קיים. כדי לחוות את האורגזמה הזו, אין באמת צורך בחיכוך, אלא רק בניתוק של המחשבות וחוויה של תחושות נעימות מכל הגוף. זו אורגזמה שמתבשלת במוח והיא תגיע בסדרה של פעולות מיניות, לאו דווקא מאלו שקשורות לחדירה. 

 

תחליפי ויאגרה להעצמת החוויה שלה במיטה

אם בעבר ויאגרה, סיאליס או לויטרה היו נחלתם של גברים בלבד, כיום שוק המוצרים הטבעי פתוח גם לנשים ומאפשר להן למצוא תוספים מתאימים ואפקטיביים להגברת האורגזמה: שמנים מרגיעים שמגבירים את הגירוי, ספריי מעורר חושים ומשכר, קרם עיסוי מפנק וכן, גם מוצרים להגברת האון הגברי שיוכלו להמשיך את העונג בין הצדדים ולהביא את הגבר למיטה בביטחון גדול יותר בפעולות שלו וביכולת שלו לענג את האישה. חשוב להשתמש בתכשירים של חברה מוכרת ומובילה בתחומה, שלא תייצר כל פגיעה בגוף או ברמת הגירוי. המוצרים שעשויים מחומרים טבעיים יבטיחו פעולה חלקה ומוצלחת, כך שתוכל לגרום לה לגמור בצורה חזקה ומדהימה. 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?