האם מותר לחצות כדור ויאגרה

בשנים האחרונות, חלו התפתחויות מעניינות בעולם שיפור אין האונות אצל גברים, וכדאי תמיד לזכור מספר דברים לפני שאתם נוטלים ויאגרה. בישראל אמנם אסור למכור ויאגרה כימית ללא מרשם רופא, אך תוכלו לאתר גם לא מעט פתרונות גנריים טבעיים עבור חיזוק הביטחון והאונות.

תרופת הוויאגרה כבר מזמן קיבלה את מעמד הכבוד שלה, ושנים רבות שאנשים משתמשים בתרופה בכדי להחזיר את ביטחונם האבוד. בעבר, אנשים היו נבוכים מכדי לדבר על הנושא בכלל, אך כיום אנשים תרים אחר פתרונות ולא עוסקים במבוכה שעשויה להיות כרוכה בנושא.

זאת, מפני שכל עולם הצרכנות היום כבר השתנה, וקיימות דרכים רבות לרכוש שלל מוצרים טבעיים באינטרנט ובדיסקרטיות מלאה. יש תמיד לזכור כי לתרופת הוויאגרה קיימות גם תופעות לוואי פוטנציאליות, ואותן תופעות לוואי הולכות ופוחתות כאשר נוטלים ויאגרה טבעית ו\או תחליפים טבעיים כאלו ואחרים. אז מה הכללים לגבי ויאגרה, מה מותר ואסור לעשות? המאמר שלפניכם אינו מאמר הנכתב על ידי רופא, כך שיש תמיד להתייעץ עם הגורם הרפואי המתאים לפני נטילת תרופות.

 

חצי כדור ויאגרה ומינונים נפוצים

ישנן תרופות שלא רק שלא מקובל לחצות אותן, אלא שחצייתן בהכרח תוביל לאפקט שונה על האדם. ויאגרה, בניגוד לתרופות אחרות, היא תרופה שניתן לחצותה. בדרך כלל, רופאים ימליצו לכם על מינון התחלתי של 25 מ”ג. יחד עם זאת, ניתן בהחלט לחצות את כדור הוויאגרה שלכם, תוך שאתם בודקים מה הוא המינון שמהווה עבורכם את האפקט האידיאלי. יש לזכור, כולנו שונים האחד מן השני וכך גם תגובותינו לתרופות שונות. כלומר, במילים אחרות, תרופה שעובדת בצורה מסוימת על אדם X, לא בהכרח תעבוד באותו אופן על אדם Y.

לרוב, המינון המקסימלי הנפוץ לנטילת כדור ויאגרה, עומד על 100 מ”ג, וקיימים לא מעט מקרים בהם גברים זקוקים למינון מקסימלי בכדי להרגיש אפקט של זקפה ממושכת. באופן כללי, ויאגרה לא אמורה לגרום לזקפה המתרחשת “בזכות עצמה”. כלומר, בכדי שתרופת הוויאגרה תפעל ותיתן את אותותיה, על נוטל התרופה לחוות גירוי מיני כלשהוא. במקרים בהם הגבר אינו נחשף לגירוי מיני כזה או אחר, לרוב תרופת הוויאגרה לא תפעל. בשורה התחתונה, כשאתם נוטלים כדור ויאגרה או תוספים כאלו ואחרים לשיפור אין אונות, יש לוודא כי אתם עם הפרטנר הנכון עבורכם.

 

חרדת ביצועים? לא אצלך!

אמנם הוויאגרה אינה מתאימה לכלל הגברים ומכך גם לא לכל אחד מתאים לחצות כדור ויאגרה, אך על פי מחקרים שנעשו בנושא, כ-80% מהגברים עשויים לחוש באפקט משמעותי לאחר נטילת התרופה. חרדת ביצועים היא חרדה נפוצה ביותר אצל גברים רבים, ובדרך כלל חרדת הביצועים אינה נגמרת במיטה. לרוב, כשאדם חרד בהקשר זה של קיום יחסי מין, הוא ייקח את החרדות אתו לכל מקום אליו ילך.

חרדות ביצועים, בדרך כלל ישפיעו על הגבר באופן הרבה יותר רחב מאשר רק במהלך קיום יחסי מין, היות ומדובר בסיטואציה המשפיעה על הביטחון העצמי של הגבר, על תחושת הערך העצמי ועוד. גם אם אתם מעדיפים להימנע מנטילת תרופות כאלו ואחרות, זכרו תמיד כי קיימים בשוק תחליפים שונים ומגוונים עבור שיפור אין אונות. יחד עם זאת, כדאי תמיד לוודא כי אתם רוכשים את אותה ויאגרה טבעית מבית עסק שניתן לסמוך עליו במאת האחוזים.

 

תחליפי ויאגרה טבעיים | ויאגרה טבעית

קיימים לא מעט תחליפי ויאגרה המאושרים על ידי משרד הבריאות, וניתן גם לרכוש מגבירי חשק לנשים וטיפות חשק לגברים. לרוב, ויאגרה טבעית היא ויאגרה ללא מרשם. ויאגרו זו תהיה עשויה מתרכובת של צמחים, תוך שנוצר את אותו האפקט של זקפה ממושכת ושיפור אין האונות אצל הגבר. בשוק קיימים כל מיני תחליפים לכדור הוויאגרה המסורתי, וניתן למשל לרכוש תחליף הנקרא xtrasize.

Xtrasize הוא תחליף ויאגרה המאושר על ידי משרד הבריאות, וניתן לרכוש xtrasize ללא מרשם רופא. תופעות הלוואי אינן קיימות, אך בכל זאת, בעת שימוש ראשוני, מומלץ ליטול מינון נמוך ולוודא כי אכן אינכם רגישים למוצר התחליפי xtrasize. מעבר למוצר זה, קיימים בשוק תחליפים נוספים, כמו למשל דבש כתחליף ויאגרה, משחות למריחה על איבר המין למען זקפה ממושכת, חבילות הכוללות ספריי לריסוס על איבר המין, טיפות חשק לנשים וגברים, משחת אורגזמה נשית ועוד.

בשורה התחתונה, אין צורך להישאר עם המבוכה על פניכם ובקרבכם. בררו עוד היום לגבי תחליפי ויאגרה טבעיים.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ספריי השהייה בכפר סבא

בעיות בתפקוד המיני אצל גברים יכולות לגרום להשלכות רבות בקשר הזוגי, בחוויה מיחסי המין ובאופן כללי בתפקוד ובאושר של הגברים שחווים זאת. עם כמה שמדובר

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?