ויטמינים ומינרלים שכדאי שתכירו לשיפור התפקוד שלכם

ישנם לא מעט ויטמינים ומינרלים שכדאי שתכירו לשיפור התפקוד שלכם במיטה, מאחר והיום ידוע מעבר לכל צל של ספק, כי התזונה שלנו משפיעה על כל תחומי החיים. גברים שמקפידים על תזונה בריאה ומאוזנת, לצד הקפדה על פעילות גופנית, נהנים ברוב המקרים מחיי המין איכותיים, מספקים ומענגים יותר. תזונה מאוזנת תבטיח לכם ביצועים טובים במיטה, מאחר והיא תוביל לזקפה חזקה ויציבה יותר, רמות גבוהות יותר של טסטוסטרון ואנרגיה גבוהה יותר. לכן אם תרצו להפתיע את בן או בת הזוג שלכם, כדאי שתקפידו לצרוך את כל הוויטמינים והמינרליים הרלוונטיים.

 

ויטמינים ומינרלים שכדאי שתכירו לחיזוק הזקפה ושיפור התפקוד שלכם במיטה – מה חשוב לדעת?

קודם כל, חשוב להבהיר כי בעיות בתפקוד המיני יכולות לנבוע ממגוון רחב של גורמים שונים, החל מגנטיקה בעייתית ועד לחוסר איזון הורמונלי, מתח נפשי, מחלות, תופעות לוואי של תרופות וכדומה. אך אחד הגורמים הנפוצים ביותר, הוא תזונה לא מאוזנת. גברים רבים שחיים בעידן המודרני נאלצים לחיות בקצב חיים מהיר, שאינו נותן את הדעת לאיכות התזונה. כתוצאה מכך, רבים אינם צורכים את כמות המינרליים והוויטמינים הנחוצה להם, דבר שפוגע בכל תחומי החיים. מחסור בוויטמינים ומינרליים עלול להתבטא בעייפות כרונית, מחסור באנרגיה, בעיות של קשב וריכוז, פגיעה בזיכרון וכמובן פגיעה בחוזק וביציבות הזקפה. לכן הדרך לחיי מין מאושרים ומספקים מתחילה בצלחת שלכם.

למידע נוסף אודות טיפול בזקפה חלשה, לחצו כאן >>>

 

תזונה מאוזנת לשיפור התפקוד המיני

בדומה לתוספי תזונה לחיזוק הזקפה והאון הגברי כמו קמגרה, ישנם לא מעט וויטמינים ומינרלים שכדאי שתכירו לשיפור התפקוד המיני שלכם, אך ברמת העיקרון, מדובר על תזונה ים תיכונית. אם תקפידו לאכול כמות מספקת של פירות, ירקות, דגנים מלאים ואגוזים, תוכלו לשפר באופן משמעותי את היכולות שלכם במיטה. הסיבה לכך היא פשוטה ואינטואיטיבית, מאחר ועל מנת ליהנות מזקפה יציבה וחזקה, יש להבטיח זרימת דם תקינה. תזונה ים תיכונית נחשבת לתזונה עשירה בנוגדי חמצון ומרכיבים אנטי דלקתיים, החיוניים לשיפור זרימת הדם שלכם. לכן אכילה מסוג זה תוביל לשיפור התפקוד המיני שלכם ולהגברת ההנאה שלכם מסקס. כדאי לדעת כי מזון עשיר בפלבנואידים יכול אף למנוע התפתחות של בעיות בתפקוד המיני, מאחר ומדובר על נוגדי חמצון עוצמתיים. לכן מומלץ לצורך כמות מספקת של פלבנואידים, המצויים בפירות יער, תפוזים, שוקולד מריר ופולי סויה.

 

מה כדאי לדעת על תזונה לשיפור הביצועים שלכם במיטה?

אחת הדרכים לבדוק האם הקשיים שלכם בתפקוד המיני קשורים לתזונה לא מאוזנת, היא לבצע בדיקת דם. בדיקת הדם תוכל לגלות האם אתם סובלים מחוסרים תזונתיים חיוניים, העלולים להשפיע על חיי המין שלכם. כמו כן, בדיקות דם יסייעו לבחון את רמות הטסטוסטרון שלכם ואף לגלות מחלות רקע שונות, המשפיעות על האון הגברי. מצבים רפואיים כגון לחת דם גבוה, בעיות עיכול, סכרת וכדומה, עלולים להשפיע על חוזק ויציבות הזקפה. החדשות הטובות הן, שניתן לטפל בכל הבעיות האלו באמצעות תזונה בריאה ומאוזנת. חשוב להדגיש כי רמות הטסטוסטרון יורדות באופן טבעי עם השנים, אך ניתן לשפר את המצב באמצעות תזונה מתאימה.

 

אילו ויטמינים ומינרליים חשוב שתכירו בהקשר ליכולות שלכם במיטה?

  1. אבץ – נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר, שמסוגלים להגדיל את רמות הטסטוסטרון בדם. ככל שרמות הטסטוסטרון יהיו גבוהות יותר, כך החשק המיני שלכם יעלה והזקפה תהפוך לחזקה ויציבה יותר. כמו כן, האבץ חיוני בייצור חלבונים ואנזימים, החלמת פצעים ובריאות השיער והציפורניים. האבץ מצוי בריכוז גבוה בבשר, עוף, דגים, קטניות, אגוזים, זרעים, דגנים מלאים וכדומה. כמו כן, ניתן לצרוך אותו באמצעות תוספי תזונה ייעודיים. מומלץ לבחור בתוספי תזונה המגיעים מהמותגים המובילים ביותר בתחום, על מנת להבטיח ספיגה גבוהה יותר ומינון משמעותי יותר.
  2. ויטמין די – אחד הוויטמינים החשובים ביותר לכל מערכות הגוף. ויטמין די אחראי על מצב הרוח, חוזק השיער והציפורניים וייצור תאי הזרע. הגוף חייב לקבל את הוויטמין בתזונה והוא הופך לפעיל כתוצאה מהחשיפה לשמש. ללא כמות מספקת של וויטמין די, אתם עלולים לסבול מדלדול מסת העצם, דיכאון ועייפות כרונית. כמו כן, וויטמין די אחראי על הפעילות התקינה של השרירים ובריאות השיניים. ניתן לצרוך את הוויטמין באופן טבעי ממזון המבוסס על ביצים או דגים, או לחילופין, לצרוך מזון המועשר בוויטמין די, כגון מוצרי חלב, מוצרי סויה, דגני בוקר או תוספי תזונה ייעודיים.
  3. מגנזיום – מדובר על מינרל חשוב וחיוני, שמסוגל להעלות את רמות הטסטוסטרון בדם. מעבר לכך, המגנזיום מהווה רכיב מרכזי הפעילות התקינה של אנזימים שונים בגוף האדם. הוא מסייע בשמירה על הפעילות התקינה של השרירים ומערכת העצבים והוא חיוני לפעילות מערכת החיסון וויסות לחץ הדם. ניתן לצרוך מגנזיום באמצעות אכילה מספקת של ירקות עליים ירוקים, אגוזים, זרעים, קטניות ודגנים מלאים. כמו כן, ניתן לצרוך תוסף מזון ייעודי של מגנזיום.
  4. סלניום – זהו מינרל המגן על הגוף מפני רדיקלים חופשיים ומסייע לפעילות התקינה של מערכת החיסון. הגוף סופג אותו בצורה מיטבית בנוכחות ויטמינים מסיסי שומן והוא מצוי באופן טבעי בשמרים, בשר, דגים, דגנים, ביצים ואגוזים. מחסור בסלניום מוביל לעייפות כרונית, חולשת שרירים, נשירת שיער ועקרות. הסלניום חיוני לתאי זרע בריאים ואיכותיים ולחוזק הזקפה. ניתן לצרוך אותו באמצעות תוסף תזונה ייעודי, על מנת להבטיח מינון גבוה וספיגה מקסימלית.
    למידע נוסף אודות אילו תוספים טבעיים מומלצים לשיפור חיי המין, לחצו כאן >>>
ויטמינים ומינרלים שכדאי שתכירו לשיפור התפקוד שלכם
ויטמינים ומינרלים שכדאי שתכירו לשיפור התפקוד שלכם

ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד מיני אופטימלי – סיכום

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להבטיח לעצמכם זקפה חזקה ויציבה, היא באמצעות הקפדה על תזונה בריאה ומאוזנת. באמצעות צריכה של כל הוויטמינים והמינרליים החיוניים, תוכלו ליהנות מביצועים משופרים במיטה.

אנו ב- טבע און ליין נשמח לספק לכם תוספי תזונה המכילים את כל המינרליים והוויטמינים החיוניים לשיפור התפקוד שלכם במיטה. נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום, צרו קשר!

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ויאגרה למכירה ברמת השרון

ויאגרה למכירה ברמת השרון נחשבת למענה המושלם עבור כל גבר שמתקשה להגיע לזקפה. הוויאגרה נחשבת לאחת התרופות הוותיקות והמוכרות ביותר בשוק, מאחר והיא מספקת מענה

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?