איך עובדת תרופת הסיאליס

שנים רבות כיהנה הויאגרה בתור התרופה הבולטת ביותר לשיפור התפקוד המיני בקרב גברים בישראל. אלא שבשנת 2003 נכנסו לשוק גם תרופות הסיאליס והלוויטרה ושלושתן התמקדו באותו פלח אוכלוסייה, תוך שכל תרופה מתהדרת ביתרונות הפנימיים שלה. אז איך עובדת תרופת הסיאליס? מה מבדיל אותה מוויאגרה? ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים להשתמש בה?

סיאליס מכונה ולא בכדי: תרופת סוף השבוע. הסיבה היא משום שנוטלים אותה פעם אחת בלבד ונהנים מאונות מוגברת בכל גירוי מיני למשך לא פחות מ-36 שעות. ובזמן שהוויאגרה מחזיקה 4 שעות והלוויטרה בין 16-24, שומרת הסיאליס על זמן פעולה הרבה יותר ארוך. 36 שעות הן בונוס לכל אדם שרוצה לקיים יחסי מין תדירים או ספונטניים ולהימנע ממצב של תסכול בגלל שחלון ההזדמנויות חלף. 

עם הסיאליס ניתן להימנע מתכנון מראש ולהפוך לספונטניים יותר, להמתין ולהיכנס לעניינים רק מתי שהרומנטיקה נוצרת ולא על פי זמן התרופה הקצוב מראש וכמובן – גם מתי שהכי מתאים לבת הזוג. בנוסף לכל אלה, נוטלי הסיאליס נהנים גם מדיסקרטיות: לא תמיד הם מעוניינים שבת הזוג תדע על מצבם האמיתי או על העובדה שהם משתמשים בתרופה מסוימת וכך הם יכולים לקחת אותה מראש ללא קושי. אם הם היו נאלצים לקחת אותה שעה או שעתיים לפני, כנראה שהיה להם הרבה יותר קשה להסתיר זאת. 

 

כך פועלת תרופת הסיאליס

סיאליס היא תרופת מרשם שנועדה לשפר את התפקוד המיני ולעזור בטיפול ומניעה של מצבי אין אונות, בעיות זקפה, שפיכה מוקדמת ואימפוטנציה. מבחינה אנטומית, התעוררות הפין נגרמת כאשר קיימת התרחבות של כלי הדם באזור זה. מאחר ובגופם של הסובלים מבעיות אונות כלי הדם לא מתרחבים מספיק בעת המשגל, לא מתקבלת זקפה תקינה והדבר עשוי לנוע בין מבוכה ועד להתעוררות של מצבים נפשיים מורכבים, על עוד המצב הזה נמשך. 

 

טלדנפיל: החומר הפעיל ותפקידו

בין אם הסיבה לאי הרחבת כלי הדם היא פיזית ובין אם נפשית (בזמן סטרס למשל, חל כיווץ הפוגם בהתרחבות הטבעית), סיאליס מייצרת באופן כימי את ההרחבה, על ידי חומר פעיל בשם טלדנפיל. חומר זה יעיל לטיפול בכל מצבי האונות הלקויה, משפר את הזקפה ומגביר את ההנאה מיחסי המין בעת נטילתו. בנוסף נמצא החומר כיעיל מאוד לטיפול בגידול שפיר בערמונית. הקפסולה עצמה היא צהובה ומצריכה נטילה של כדור אחד ליום בלבד ובהתאם להחיות שקבע הרופא. ככל שהשימוש בתרופה היה תדיר ולפרק זמן ארוך, כך יחסי המין יהפכו לאיכותיים ומספקים יותר לשני הצדדים ואפילו יוכלו לפתור חלק מהבעיות לצמיתות. השפעת הכדור תתחיל כעבור חצי שעה והזקפה תתקבל אך ורק במצב של גירוי ולא תיווצר סתם כך. 

 

כך סיאליס מסייעת לבעיות בתפקוד המיני שמקורן רגשי או נפשי

גברים רבים שמדווחים על בעיות בתפקוד המיני מתגלים כאנשים שסובלים ממתחים אישיים או ממצבים רגשיים בלתי פתורים. גם מפגש מיני מתסכל מן העבר עשוי לפגום בחוויות ההווה וכל עוד חווה הגבר מצב מביך, טראומטי, מביש או מבלבל, הוא עשוי באופן לא מודע לתרום לבעייתו הנוכחית. גם משברים, תקופות קשות, לחוצות או טעונות יכולים מאוד להשפיע על האונות והיכולת לקיים יחסי מין מלאים ומהנים.

במצב שבו הגבר מתקשה להשיג תפקוד מלא, הוא חווה מצב של אבדן שליטה שעשוי לתסכל, להביך ולהכשיל את האקט. במקרים מסוימים, הוא גם יחווה חוסר תמיכה או הבנה מצד הפרטנרית. למעשה, ככל שהמצב הרגשי לא ייפתר, הבעיה תימשך ולא תמיד יהיה קל לזהות את הקשר בין השניים. הגבר עשוי לחוש שהוא לא מספיק “כשר” להרפתקאות מיניות ולסנן אותן, לדחות הזמנה למיטה מצד בת הזוג, להתחמק ולתרץ את חוסר הרצון לקיים יחסים אינטימיים. בשלב זה, כל כניסה למיטה מלווה בכל כך הרבה ציפיות, חרדות וחששות – עד שהבעיה תחזור על עצמה שוב ושוב ותגרום לירידה קשה בחוסר הביטחון העצמי. 

סיאליס עשוי לחלץ מתוך המעגל הזה: האונות וכוח הגברא ישובו אל הגבר ויסייעו לו לתפקד היטב על ידי השפעת התרופה. מספיקה התנייה טובה אחת על מנת להעניק שוב לאותו אדם את הביטחון העצמי, למנוע את חרדת הביצוע ולאותת על כך שהבעיה פתירה וניתן לשוב לשגרה המינית בקלות עם המון חוזק נפשי וביטחון. ככל שהמשגלים ישובו למצב תקין ומספק, הם יחזירו את השליטה של הגבר בגופו ויכולותיו, את הדחף המיני, יאפשרו לו לחוש שביעות רצון ולהעניק סיפוק לו ולפרטנרית ואפילו לשכך את המשברים שהוא היה מצוי בהם ולתקן את חוויות העבר שתרמו להיווצרות הבעיה. 

 

החיסרון העצום של סיאליס במרשם

עד כה סיפרנו על נפלאותיו של הסיאליס ואם אכן זהו המצב – מדוע לא כל הגברים עומדים בתור לרופא ללא שום קשר למצבם הנוכחי? התשובה לכך מורכבת מכמה נקודות:

ראשית, סיאליס כמו ויאגרה, היא תרופת מרשם. משמע שרק רופא מוסמך לאשר את השימוש בה ורק על פי תוצאות בדיקות שנערכו לאותו גבר – וקבעו שהוא אכן סובל מבעיה הניתנת לפיתרון על ידי סיאליס. 

שנית, התרופה ככל תרופה כימית לא חפה מתופעות לוואי כמו: כאבי ראש, סחרחורות, ראיה מטושטשת, בחילה, בעיות בלחץ הדם, הפרעות בקצב הלב, בעיות נשימה ועוד. כתוצאה מהופעתן האפשרית של תופעות אלה, נמנעת פעמים רבות אפשרות ליטול את הכדור. אם הרופא קובע שנטילת כדור תייצר נזק בריאותי לאדם שסובל מבעיות מסוימות הוא לא יוכל לאפשר את השימוש בסיאליס, לויטרה או ויאגרה באופן גורף. על רשימת ה”פסולים” מכדורים אלה נמנים: סובלים ממחלות לב ודם, אנשים בעלי מחלה כרונית הקשורה לכבד או הכליות, כאשר קיימת מחלת עיניים וכאשר מתרחשת נטילת תרופות אחרות שעלולות “להתנגש” עם פעולת הסיאליס כמו ניטריטים, נוגדי דיכאון, כדורים ללחץ דם ועוד. 

 

סיאליס טבעי: באישור משרד הבריאות וללא מרשם רופא!

סיאליס הוא תרופה נפלאה לשיפור וטיפול בבעיות אין אונות, להגברת איכות יחסי המין ואפילו יעיל לטיפול בגידול שפיר בערמונית. הוא מגביר ומטפח את הביטחון העצמי והתחושה הטובה מהיחסים, מונע סיטואציות מתסכלות ומביכות ומסוגל בשל אורך ההשפעה הארוך שלו גם לעשות את הדברים הרבה יותר ספונטניים. למרות זאת, עדיין רוב הגברים נמנעים מלהודות בבעיה בפני רופא, מה שעשוי לחשוף אותם גם בפני בת הזוג.

על פי מחקרים, קרוב ל-70% מהסובלים מבעיות אין אונות מעוניינים להסתיר את הנושא או לטפל בו בחדרי חדרים מבלי שיהיה לכך תיעוד רפואי. חלקם יאזרו אומץ בסופו של דבר ואכן יפנו לרופא, אך יגלו שהם מנועים מלהשתמש בתרופה בשל תופעות הלוואי, עקב נטילת תרופות אחרות או בשל מצב רפואי המונע מהם לעשות זאת. חלקם גם יבינו מראש שהם מעדיפים להימנע מנטילה קבועה של כימיקלים, שלא שומרים בטווח הרחוק על בריאות הגוף.

 

סיאליס טבעי מבית טבע אונליין

לכל אלה קיים פיתרון 100% טבעי – ללא כימיקלים, ללא חומרים מזיקים, ללא פגיעה בריאותית וכמובן באישור משרד הבריאות ללא צורך במרשם רופא. סיאליס טבעי מבית טבע אונליין הינו תכשיר שפותח על מנת לספק אלטרנטיבה בריאה ומתקדמת לכל אדם שלא מעוניין לצרוך סיאליס במרשם רופא. השפעת הסיאליס הטבעי זהה לחלוטין לזו שמתקבלת מהתרופה הרגילה, אלא שאת החומר הפעיל, טלדנפיל, מחליפים צמחים טבעיים שנמצאו כיעילים ועוצמתיים לשיפור בעיות בתפקוד המיני, ליצירת עוררות מוגברת ולחיזוק הזקפה. 

שימו לב: אין לצרוך סיאליס טבעי במידה וקיימת בעיה רפואית כלשהי כמפורט בכתבה. 

סיאליס טבעי איננו “כופה” על הגוף לבצע את התרחבות כלי הדם באזור הפין באופן מלאכותי, אלא מעודד את ההתרחבות באופן טבעי ואורגני, הפועל בסינרגיה עם מערכות הגוף ולא כנגדן. התוצאה היא שמירה לטווח ארוך יותר על הבריאות והימנעות מתופעות הלוואי הנגרמות למערכות הגוף, כתוצאה מאותה כפייה כימיקלית.

גם אם אתם לא בטוחים שסיאליס טבעי מסוגל לסייע לכם – אין שום מניעה להתנסות בכדור. בשל תרכובת הצמחים המצויה בו, נחשבת התרופה הטבעית לתוסף תזונה ועל כן לא תזיק מבחינה גופנית או בריאותית. כמו כן התרכובת איננה פוגעת או משפיעה על לקיחת תרופות אחרות, נצרכת ללא כל קשר לאוכל ולשתייה ויכולה אפילו להיות מלווה בשתיית אלכוהול ללא כל פגיעה או סיכון. אם אתם רק מעוניינים לבחון את הדברים, טבע אונליין מציעה בקבוקון בעל 30 כדורים בלבד כך שתוכלו לשמור אותו אצלכם וליטול רק במידת הצורך, או לבדוק את היעילות של הסיאליס הטבעי על פני תקופה ולראות כיצד חיי המין פורחים מחדש. 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?