איך עובדת ויאגרה

כיום, אין כמעט גברים ונשים שלא שמעו איך עובדת ויאגרה – כדור הפלא המפורסם בצבעו הכחול – ויאגרה. התרופה הינה פרי פיתוח של חברת תרופות עולמית מוכרת, אך מה שרבים לא יודעים הוא כי במקור היא יועדה לשימושים אחרים לחלוטין מאשר הגברת הזקפה והאון הגברי. הויאגרה פותחה במקור לטיפול ביתר לחץ דם ותעוקת חזה ורק דרך תופעות הלוואי שלה, שכללו זקפה ממושכת והתגלו במקרה בעקבות הדיווחים של הגברים שהשתתפו בניסוי, היא התגלתה כיעילה לטיפול במקרים של אין אונות. מאז 1998 מככב הכדור הפופולארי כתרופה המסחרית הראשונה לטיפול בבעיות זקפה, שאושרה לשימוש על-ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי.

לכאורה, נראה כי מדובר בפתרון קסמים, אשר שיפר משמעותית את חיי המין והזוגיות של המוני אנשים ברחבי העולם. חולים, קשישים בגיל השלישי הפעילים מינית ואפילו בחורים צעירים הסובלים מבעיות אונות, החלו ליטול את התרופה ותפקודם השתנה ללא היכר. אולם, עם הזמן החלו להתגלות גם החסרונות הרבים של התרופה ותופעות הלוואי הקשות שלה, שהופכות את הזקפה הממושכת ואת חיי המין המחודשים לכמעט בלתי משתלמים. בנוסף, החלו לצוץ ברחבי העולם זיופים של הכדור המפורסם. חלקם עדינים יחסית והשקעה בהם פשוט מתגלה כבזבוז כסף לא יעיל וחלקם מסוכן ממש וכולל רעלים המסוגלים לגרום לנזק חמור ותמידי.

 

איך עובדת ויאגרה – הסכנות הטמונות

בכל נטילת כדור יש סכנות מסוימות. כל תרופה באשר היא, אפילו משכך כאבים במינון נמוך, משמעה החדרת חומרים לא טבעיים לגוף וזו גם הסיבה שלתרופות רבות יש תופעות לוואי לא רצויות, החל מנמנום קל וכלה במוות. בנוסף לסיכון הראשוני, התגלו עם הזמן תופעות לוואי והבינו יותר איך עובדת ויאגרה שהופכות את הויאגרה לפתרון פחות מופלא ממה שהיה נראה בתחילת דרכה. בין תופעות הלוואי של הכדור ניתן למנות: כאבי ראש קשים, סחרחורות, הסמקה מוגברת ואפילו תחושות דיכאון וחרדה. בנוסף, אחוז קטן מהמטופלים סבלו מעיוורון.

הסכנה העיקרית של התרופה היא לסובלים מבעיות לב, תעוקת חזה או לחץ דם גבוה. אולם, חלק מהמטופלים גילו שהם סובלים מבעיות אלו רק בדיעבד, לאחר שהשימוש בוויאגרה גרם להם לתופעות לוואי קשות מאוד. בנוסף, השימוש בה אסור לכל מי שנוטל במקביל תרופות מרחיבות כלי דם ממשפחת הניטרטים וזאת משום ששימוש בוויאגרה גורם לזרימת דם מוגברת (בין השאר לאזור הפין – ולכן הזקפה המוגברת).

כל התופעות שהוזכרו לעיל, הופכים את השימוש בוויאגרה לשנוי במחלוקת. לצד ההנאה מזקפה חזקה וחיי מין עשירים, יותר ויותר גברים בוחרים לוותר על השימוש ולא לסכן את גופם ואת נפשם תמורת הנאה מינית רגעית. יחד עם זאת, יש לציין כי ישנן אלטרנטיבות לטיפול בוויאגרה וגברים בכל הגילאים הסובלים מבעיות אונות, יכולים לטפל בהן בהצלחה וליהנות מתפקוד מיני וזוגי מלא.

 

איך עובדת ויאגרה – ויאגרה טבעית

בשנים האחרונות ולאור התגלותן של תופעות הלוואי החמורות והזיופים הרעילים, החלו בתי טבע וחברות לטיפולים טבעיים לפתח ולשווק תחליפים טבעיים לויאגרה, שנועדו לכל אלו שסובלים מבעיות אונות המשפיעות לשלילה על חיי המין שלהם, הבטחון העצמי ותחושת המסוגלות, אך הם אינם מעוניינים ליטול כדור מלא כימיקלים או חוששים מהופעתן של תופעות לוואי. כיום, ניתן לרכוש בקלות ויאגרה ללא מרשם, שיכולה לסייע בפתרון הבעיה עם אמצעים טבעיים ולא מסוכנים.

הפתרונות הטבעיים אינם מתבססים על כימיקלים ואינם גורמים לגוף לבצע תהליכים הנוגדים את ההתנהלות השגרתית שלו, אלא מתבססים על חומרים מן הטבע שידועים כתורמים לחיזוק כוח הגברא. שלושה מותגים מובילים בתחום הם “סופרמן” , “מקסימום” ו “יגואר און”, שמשמשים כתרופות טבעיות לחלוטין התורמות משמעותית להגברת האון הגברי, משך הזקפה והגירוי המיני. מכיוון שמדובר בחומרים טבעיים, תרופות אלו בטוחות לחלוטין לשימוש ללא חשש מתופעות לוואי כאלו או אחרות.

בנוסף, השפעתן ארוכת טווח ויכולה להימשך עד 12 שעות ואין חשש של תלות או התמכרות מהשימוש בהן. ויאגרה ללא מרשם גם נגישה יותר מתרופות אחרות הדורשות מרשם, ביקורים מביכים אצל הרופא, מעקב אחרי תופעות לוואי ועוד. את יגואר און, מקסימום וסופרמן ניתן להזמין אפילו דרך האינטרנט ותוך זמן קצר תקבלו משלוח דיסקרטי עם הכדורים שעומדים לשנות ולשפר את חייכם. גברים רבים שמשתמשים בויאגרה ללא מרשם מדווחים על שיפור משמעותי בכמה היבטים בחייהם. מלבד תחושת המיניות המוגברת יש גם דיווחים ששימוש בתרופה הטבעית תורמת לעליה בכמות הזרע ואף באיכותו, מה שעשוי לתרום במקרים של בעיות פוריות שונות.

 

מוצרים נוספים להגברת האון

בנוסף לויאגרה ללא מרשם, תוכלו למצוא מוצרים נוספים שמטרתם היא הגברת המיניות והתשוקה. מוצרים אלו יכולים לשמש אתכם לצד ויאגרה טבעית והשילוב ביניהם יבטיח חוויות מיניות בלתי נשכחות לכם ולפרטנרים שלכם. אתם יכולים למשל לרכוש טבעת רטט לפין, הידועה בתרומה הרבה שלה לשדרוג כל אקט מיני וגרימת הנאה רבה לכם ולפרטנרים שלכם. בנוסף, ניתן לרכוש גם בושם מיוחד לפיתוי, המורכב מפורמולה סודית של מולקולות טבעיות ומפיץ ריח ארומטי מיוחד, המושך נשים וגורם להן לגירוי מיני.

מוצרים טבעיים נוספים לשימוש עם ויאגרה ללא מרשם הם משחה להגדלת וחיזוק הזקפה ודבש טבעי וטעים. “דבש החשק” הוא פרי פיתוח ישראלי ומבוסס על תמציות טבעיות של פרחים מאזור החרמון. הדבש מכיל ריכוזים גדולים של טסטוסטרון ולכן, תורם להגברת האון ולתחושת הגבריות לאורך זמן. כאמור, גם המשחה להגברת הזקפה היא יעילה במיוחד והיא פועלת להגברת זרימת הדם לאזור הפין, כך שהוא לא רק קשה יותר אלא נראה גדול יותר.

 

מיניות ללא בושות ועכבות

לויאגרה ללא מרשם, דבש טבעי, משחות, צעצועים להגברת החשק ועוד, יש מכנה משותף אחד עיקרי והוא הרבה יותר משמעותי משיפור חיי המין בלבד. בעיות בתפקוד המיני שאינן מטופלות כראוי עלולות לגרום לתחושות קשות בקרב הגברים הסובלים מהן, עד למבוכה רצינית בזמן בילוי עם הפרטנרים ואפילו הימנעות לחלוטין מיחסי מין.

את כל המצבים האלו ניתן לפתור בקלות יחסית ולכן חבל לבזבז עוד רגע אחד מבלי להזמין ויאגרה ללא מרשם ואמצעים נוספים. גברים המשתמשים באופן קבוע בתרופות טבעיות מדווחים לא רק על הנאה רבה יותר מיחסי מין, אלא על תחושות חיוביות נוספות כמו עלייה בביטחון העצמי, בערך העצמי ועוד. אותו חוסר ביטחון עשוי להשפיע כשלעצמו על בעיות חוסר אונות ולכן, שיפור התחום הזה מביא לשיפור בחיי המין עוד לפני שהשפעתן של התרופות הטבעיות החלה. גבר שחש טוב עם גופו ומרגיש נינוח ומשוחרר, ייהנה מיחסי מין מוצלחים יותר שאליהם כמובן ניתן לצרף את הטיפולים הטבעיים.

במידה ויש מוכנות וזמינות לכך, ניתן לשתף גם את הפרטנרים ליחסי המין בבעיות ובאתגרים השונים והדרכים שמצאתם לפתרונם, כמו ויאגרה ללא מרשם. כנות, פתיחות וישירות גוררות דיון פתוח ומכיל אודות חיי המין של כל זוג והדרכים לשפר אותו בלי קשר ועם קשר לבעיות אונות שונות. בני זוג קשובים יהיו שם עבורכם ויעשו מאמצים על-מנת לשפר את תחושותיכם ולחזק אתכם גם אם האון שלכם לא בשיאו ובצירוף עם תרופות טבעיות ניתן להגיע לתפקוד מלא לחלוטין ותחושות פיזיות ונפשיות עוצמתיות.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?