איך לא לגמור מהר בסקס

קיום יחסי מין, אחת הדרכים הנפלאות של הטבע להגיד לנו שמצאנו מישהו או מישהי, שאנחנו נמשכים אליהם מאוד ומעוניינים בקרבתם. יחד עם זאת, שפיכה מוקדמת, היא דרכו של הטבע להגיד לנו שהריגוש כל כך גבוה, עד שהמערכת המינית חייבת פורקן (בלי להתייעץ איתנו). אז איך לא לגמור מהר בזמן סקס?

לא פעם, ודווקא מתי שמאוד חשוב לגברים לרצות את בת הזוג ולספקה, הם גומרים מהר בסקס. זאת, בדרך כלל בעקבות העובדה שקיימים רגשות רבים בין הגבר לאישה, הריגוש גבוה והמערכת המינית חייבת להגיע לפורקן. אמנם שפיכה מוקדמת היא לא תהליך טבעי ורצוי, אך היא בהחלט תופעה נפוצה מאוד. למעשה, בין 30 אחוז ל-40 אחוזים מהגברים, סובלים מפליטת זרע מוקדמת בזמן קיום יחסי מין (אחד לשלושה או ארבעה גברים). חברת טבע אונליין מספקת פתרונות לחיזוק האון הגברי ללא מרשם, וניתן לרכוש גם ויאגרה ללא מרשם ומוצרים רבים אחרים המסייעים בשיפור האון הגברי, בשיפור יחסי המין ועוד.

 

איך לא לגמור מהר – גמירה מהירה בסקס

בכדי להימנע ממצבים בהם חווים שפיכה מוקדמת, כדאי קודם כל להבין שגוף ונפש הולכים בד בבד. מה זאת אומרת? זאת אומרת שאם תתרגלו טכניקות השונות שנועדו להרגיע אתכם באופן כללי (לאו דווקא בהקשר של יחסי מין), אתם תוכלו “להשתלט” על התחושות הנרגשות שלכם גם בזמן קיום יחסי מין ותצליחו להבין איך לא לגמור מהר.

נרגשות יתר, היא בדרך כלל הסיבה לפליטה מוקדמת, כך שככל שתואילו לדעת להרגיע את עצמכם באופן יעיל יותר, כך תוכלו גם לנסות ולהימנע משפיכה מוקדמת. בין הטכניקות היותר נפוצות עבור הירגעות, קיימת הטכניקה של נשימות עמוקות, דמיון מודרך, החזקת נשימה ושחרורה לאט ועוד. שימו לב, אלו אינן בהכרח טכניקות המשפרות את קיום יחסי המין ומונעות שפיכה מוקדמת, אך אלו כן טכניקות המסייעות לכם “להרגיע את המערכת” בזמן שאתם נרגשים יתר על המידה.

 

דמיון מודרך, כיצד מתרגלים?

דמיון מודרך, הוא מצב בו האדם בעצם מדמיין מצב או תרחיש מסוים שאינו מתקיים באותה העת. אם האדם מאוד לחוץ וחרד, פסיכולוגים ינסו לבצע תרגול של דמיון מודרך עם המטופל, ו”יובילו” אותו למקום מבטחים דמיוני כלשהוא.

כולנו כנראה מכירים את התרגול הזה מהסרטים בטלוויזיה, במהלכו, בעצם אומרים למטופל לדמיין מקום כלשהוא המקנה לו רוגע, וזה בדיוק מה שכדאי לכם לעשות בזמן סקס בכדי להבין איך לא לגמור מהר. באופן כללי, שפיכה מוקדמת מתרחשת במצבים בהם גברים פשוט לא מסוגלים להתמודד עם הריגוש הרב, כך שמומלץ לנסות ולדמיין בראשכם סיטואציות ותרחישים המסייעים לכם להפחית מהריגוש הרב שנוצר על המערכת הפסיכולוגית, הפיזית והמינית. זה אולי יישמע מעט מוזר, אך נסו לדמיין תרחישים שונים שאינם קשורים כלל לסקס, כמו למשל מעללי יומכם בעבודה.

יחד עם זאת, הקפידו לא “לברוח” למקום אחר במחשבתכם, היות ואתם נמצאים במיטה עם בת זוגכם ולא לבד. הנשימות גוברות והדופק מקבל קצב מהיר ביותר? זו בדיוק הנקודה בה מומלץ לעצום עיניים ולתת למחשבות לנדוד למקום אחר למספר שניות.

 

בזמן יחסי מין, אפשר גם לעצור למספר שניות

ישנם פתרונות מעולים עבור הגברת האונות אצל גברים (כמו למשל, כמוסות ג’ל לעיכוב שפיכה מוקדמת), וניתן לרכוש את המוצרים הללו דרך חברות איכותיות המוכרות בשוק ומספקות פתרונות אין אונות כבר שנים רבות. אם אתם מעדיפים גם לתרגל טכניקות שונות במקביל לרכישת מוצרים למניעת שפיכה מוקדמת, מצוין ואנו מעודדים זאת בהחלט.

אחת הטכניקות המעולות עבור עיכוב השפיכה, היא הטכניקה שמתרכזת בעינוג האישה. אתם מרגישים את הלב מאיץ ויודעים שאתם הולכים להגיע לפורקן? כדאי להפסיק את הסקס לכמה רגעים, לענג את בת הזוג ולהתרכז בה לגמרי. אף אחד לא מצפה ממכם להיות מכונה, והשיטה הזו עשויה להיות יעילה מאוד עבור גברים שמעוניינים לדחות את הפליטה. שימו את עצמכם בצד, התרכזו בבת הזוג ותנו למערכת המינית שלכם קצת לנוח. הראש יהיה מרוכז בבת הזוג, אתם תדחו את השפיכה וסביר להניח ש”כולם יהיו מרוצים”.

 

שפיכה מוקדמת – תרגול בעת מתן שתן

בגופנו קיימים המון סוגים שונים של שרירים, וחלק מהשרירים גם קשורים למערכת המינית שלנו כמובן. בזמן שאתם מטילים את מימכם, מומלץ לבצע תרגול מאוד פשוט שיסייע לכם גם לשלוט על השפיכה בזמן סקס. כשאתם מטילים שתן, פשוט הפסיקו למשך 2-3 שניות ושחררו חזרה את הזרם לאסלה. בצעו את התרגול הזה מספר פעמים בזמן שאתם משתינים, ועם הזמן אתם תוכלו לחזק את שרירי ה-PC הטבעתיים, שקשורים גם למערכת המינית.

תרגילי קיגל (גם: קגל – חיזוק שרירי רצפת האגן), הם תרגילים המיועדים לא רק עבור נשים. לרוב, תרגילים אלו מוכרים לנו ממצבים בהם צריך לחזק את רצפת האגן בכדי למנוע בריחת שתן (אחר לידה, נשים מתמודדות עם בעיה זו), אך מומלץ ביותר לבצע תרגילים אלו בכדי לחזק את השליטה בשרירי PC. לאחר תקופה מה, תוכלו לשפר את השליטה שלכם בגמירה בזמן סקס. כשאתם יודעים שאתם עומדים לגמור, בצעו את אותם כיווצים שלימדתם את עצמכם בזמן השתנה, ונסו למנוע את השפיכה המוקדמת.

 

איך לא לגמור מהר – סוגי קונדומים למניעת שפיכה מוקדמת

אמנם אתם תצטרכו להתפשר על איכות התחושה שתפיקו בזמן הסקס, אך קונדומים מסוימים גם עשויים למנוע שפיכה מוקדמת. ישנם קונדומים שנחשבים עבים יותר, והם למעשה גורמים להפחתת התחושה בזמן הסקס. לטעמנו, הפתרון הזה פחות רצוי, היות וכולנו מחפשים להפיק הנאה אדירה מסקס. במקרים בהם אתם מעוניינים לעכב שפיכה, אפשר לרכוש גם מוצרים המאלחשים את אזור אבר המין, ובכך בעצם גורמים לשפיכה מאוחרת יותר.

בין אם אתם רוכשים קפסולות לחיזוק הזקפה, משחות או ספריי, זכרו תמיד לרכוש את המוצרים המומלצים שלכם אך ורק דרך חברה איכותית. חברות מומלצות למכירת מוצרי חיזוק האון הן חברות הנמצאות בשטח שנים רבות, ומסוגלות לספק ללקוחותיה את הייעוץ הטוב ביותר שניתן להעניק במצבים אלו של שפיכה מוקדמת, אין אונות, בעיות זקפה ועוד.

איך לא לגמור מהר בסקס
איך לא לגמור מהר בסקס

 

חבילות משתלמות – בעיות זקפה ואין אונות

ישנן חבילות משתלמות ביותר עבור בעיות של שפיכה מוקדמת ואין אונות שיכולות לעזור. בעלות של 499 ₪, תוכלו למצוא חבילות הכוללות מוצרים שונים שנועדו לטפל בבעיית הזקפה ובשפיכה המוקדמת. חבילות אלו יכללו מוצרים כמו ספריי השהייה (מעכב גמירה), משחות שמגדילות זקפה ועוד. ספריי השהיית זקפה, הוא ספרי שבעצם יוצר אלחוש מסוים באיבר המין הגברי. לאחר התזה, תוכלו לקיים יחסי מין ארוכים יותר באופן משמעותי בדרך כלל (כל מקרה לגופו).

טבע אונליין מספקת שירות לגברים בארץ ובעולם הסובלים מבעיות של אין אונות, תוך מתן שירות אדיב ומקצועי ללא רבב ודופי. אתם מוזמנים ליצור קשר עם טבע און ליין וליצור לעצמכם חבילה מדויקת ביותר שתפתור לכם את בעיות אין האונות. בסופו של דבר, כולנו כאן לזמן מוגבל מאוד, אז למה לא ליהנות מהשהות שלנו בעולם הזה? אל תתפשרו על יחסי המין שלכם. בנוסף לדברים חשובים אחרים, גם זו המהות שלנו.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ספריי השהייה בכפר סבא

בעיות בתפקוד המיני אצל גברים יכולות לגרום להשלכות רבות בקשר הזוגי, בחוויה מיחסי המין ובאופן כללי בתפקוד ובאושר של הגברים שחווים זאת. עם כמה שמדובר

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?