מכשיר יניקה לדגדגן – איך לשנות את החיים בצעד אחד פשוט

את יכולה לשנות לעצמך את החיים בין רגע, אתה לעומת זאת יכול להוסיף למיטה מכשיר שיעשה דברים שאתה לא תוכל לעשות גם בעוד מאה אלף שנה. אנחנו לא מאשימים אותך. רוב הנשים חוות אורגזמה מגירוי של הדגדגן ולאו דווקא מחיוך פנימי, לכן ברוב המקרים זה לא משנה אם יש לך 8 או 18 בין הרגליים. לכן, את יכולה מצד אחד תוכלי לדאוג לעצמך ולגוף שלך גם מבלי לחכות “לאחד”. ואתה? אתה יכול להוסיף לחדר המיטות מכשיר שהיא לא תשכח. היא עוד תחשוב שאתה זה שגורם לה להרגיש ככה.

המוצץ המושלם של אתר רד פוינט בעל 11 מצבי מציצה שונים לחוויה מקסימלית, 11 מצבי רטט שיגרמו לה לשכוח את  השם. בונוס: אפשר להפעיל אותם גם יחד!

המוצר מעבר להיותו מוצר שעושה פלאים עם חיי המיניות שלך ושל בת הזוג שלך, הוא גם מוצר סטרילי. המוצר בעל תו תקן אירופי ואמריקאי כאחד מה שהופך אותו לבטוח ביותר לשימוש. לא נשכח גם את עניין הנוחות – מכשיר היניקה הוא 100% סיליקון טהור.  עכשיו היא חמה, אל תחכה שהיא תתקרר….

529.00

למה לקנות אצלנו

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

שירות לקוחות
אישי ואנושי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

תיאור:

{ “@context”: “http://schema.org”, “@type”: “VideoObject”, “name”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo”, “description”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo … Find us online: EUROPE – https://www.shots.nl USA – https://www.shotsamerica.com/ INSTAGRAM – https://www.instagram.com/shotseurope/ FACEBOOK – https://www.facebook.com/shotseurope/ TWITTER – https://twitter.com/shotsmedia #shots #deluxe #vibrators”, “thumbnailUrl”: “https://i.ytimg.com/vi/ixi_jvwV8g8/default.jpg”, “uploadDate”: “2019-03-26T16:12:12Z”, “duration”: “PT40S”, “embedUrl”: “https://www.youtube.com/embed/ixi_jvwV8g8”, “interactionCount”: “7259” }
יש לכם שאלה? צריכים עזרה ברכישה? צרו קשר.
[leadercf7 campid="1916"]
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?