המוצץ המושלם, ספוילר: לא מדובר בבן הזוג שלך

זה לא סוד, גם הגברים וגם הנשים בנינו יודעים זאת. כדי לגרום לאישה לאורגזמה בניגוד למה שאנשים רבים חושבים צריך לבצע גירוי מסיבי לדגדגן ולאו דווקא גירוי חדירתי. נשים רבות טוענות שאורגזמה כתוצאה ממין אוראלי הייתה חזקה אף יותר בזמן חדירה, אפילו אין קשר לגודל הכלי. פשוט מדובר בגירוי יותר חזק. עם זאת, תחשבי על סיטואציה בה את נהנית ממין אוראלי חסר פשרות ותוך כדי מבצעת יחסי מין עם בן הזוג. כן זה חלום אנחנו יודעים. הרשי לנו לספר לך מעט על המכשיר שלנו – מדובר במכשיר יניקה לדגדגן המספק עשרה מצבי יניקה שונים בהתאמה, המוצר הוא אחד ממוצרי הדגל של חברת שוץ, אחת החברות האמינות והחזקות בתחום.

אם כל זה לא מספיק – המכשיר עבר את כל המבחנים והאישורים הנדרשים ממכון התקנים האמריקאי והאירופאי כאחד. מה שהופך אותו לאחד המוצרים הבטוחים ביותר. בשילוב של סיליקון רפואי טהור 100% והטענה מגנטית אנחנו יכולים לקטלג אותו כדבר הבא בתחום מוצרי המציצה. רגע, את עוד פה?

499.00

למה לקנות אצלנו

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

שירות לקוחות
אישי ואנושי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

תיאור:

{ “@context”: “http://schema.org”, “@type”: “VideoObject”, “name”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo”, “description”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo … Find us online: EUROPE – https://www.shots.nl USA – https://www.shotsamerica.com/ INSTAGRAM – https://www.instagram.com/shotseurope/ FACEBOOK – https://www.facebook.com/shotseurope/ TWITTER – https://twitter.com/shotsmedia #shots #deluxe #vibrators”, “thumbnailUrl”: “https://i.ytimg.com/vi/ixi_jvwV8g8/default.jpg”, “uploadDate”: “2019-03-26T16:12:12Z”, “duration”: “PT40S”, “embedUrl”: “https://www.youtube.com/embed/ixi_jvwV8g8”, “interactionCount”: “7259” }
יש לכם שאלה? צריכים עזרה ברכישה? צרו קשר.
[leadercf7 campid="1916"]
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?