על מה לאונן: הנה כל הדרכים להשיג עונג מרבי

האם פעם שאלתם את עצמכם על מה לאונן? מה גורם לפיצוץ עוצמתי ומטריף חושים עד כדי רצון לשחזר שוב ושוב את החוויה? מתברר שיש כמה וכמה דברים שהמחקר, המדע וגם אנשים פשוטים מן השורה כבר גילו והם נחשבים לעוצמתיים במיוחד בחדר המיטות. זהירות, זה ממכר.

 

על מה לאונן או מה יביא לעונג מירבי

תנוחת גשר הזהב

לתשומת ליבם של כל הזוגות שמחפשים ריגוש חדש בחדר המיטות: נמצאה התנוחה שתבטיח לכם גם את רמת האינטימיות המושלמת וגם את הגירוי הטוב ביותר שניתן להשיג על ידי חדירה. את תנוחת גשר הזהב קצת קשה לפרט באופן מילולי ובהחלט כדאי לחפש אמצעים ויזואליים, אך בכל זאת ננסה: האישה אמורה לשבת על בן זוגה ולהישען על כפות ידיה כשהיא שעונה לאחור וזרועותיה ישרות. רגליה אמורות להיתלות על הצוואר של הגבר. הגבר במקביל, שעון אחורנית על ידיו כשזרועותיו מתוחות ורגליו ישרות. איכשהו, בתוך מה שנשמע כתנוחה מעט מאומצת מידי, אמור להתקבל העונג המרבי: גם צפייה מלאה בפנים ובגוף האחד של השני וגם רמת החיכוך הגבוהה ביותר להנאת שני הצדדים. 

לדחות את הקץ

כשאנחנו מרגישים בשלים מאוד לסקס והחשק שלנו נמצא בשיאו, אנחנו שוכחים להתייחס לעוצמת החוויה ורק מעוניינים להרגיש את הסיפוק הקרוב או על מה לאונן. לפעמים קוויקי או אקט מהיר ומעט אגרסיבי יכולים להיות נפלאים, אבל אם אתם באמת רוצים להרגיש את העונג המושלם, להתפוצץ עד המקסימום ולחוות אורגזמה זורחת וקורנת – כדאי שתתנו לדברים להימשך מעט יותר. אם התחלתם בהילוך גבוה, נסו לקחת צעד אחורה ולחזור למגע ראשוני, לנשיקות קטנות וקצת משחקי מישוש. אם התחלתם נמוך ואתם מרגישים שזה הזמן להגביר הילוך, עשו זאת בהדרגה, על ידי קצב הולך ומתגבר אך בצורה מתונה. קצת טיזיריות ואמנות הפיתוי מצידכם יכולים לעשות פלאים לתשוקה וההשתוקקות ולבנות את הציפיה וההתרחשות בצורה מעולה, עם שיאים חדשים שלא הכרתם.

אווירה קלילה ומשוחררת

ידוע שככל שהאווירה נעימה, משחררת מלחצים ומנתקת מהשגרה מתקבלים ההישגים הכי טובים. נשים באופן מיוחד זקוקות לתחושה הרגשית והביטחון כדי להשתחרר. הגברים לעומתן, יכולים לחוות עוררות מינית באופן טבעי ללא הרבה מאמץ, אבל האורגזמה שלהם עלולה להיות סטנדרטית. ולכן – טוב תעשו אם תאפשרו לסקס להתקיים מתוך תחושה ספונטנית, שמרגישה מאוד זורמת ולא מתאמצת. אם אתם רוצים להיכנס למוד הנכון, לתת למחשבות להשתחרר ולגוף לדבר, אפשר לפתוח את הערב עם אוכל טוב או אלכוהול, להתחיל מסרט כיפי עם פופקורן ובקיצור – לסלול לעצמכם דרך לעונג המושלם, בלי המון מחשבה ולחצים שמטרידים אתכם. 

תוספים טבעיים מבית טבע אונליין

בני זוג שנמצאים יחד זמן רב, יודעים עד כמה קשה לתחזק שגרה מינית שמורכבת מגילויים והרגלים חדשים. לשם כך פותחו מוצרים חדשניים הידועים כמו ויאגרה טבעית, שמשפרים את האון, מעבים ומחזקים את איבר המין עד ליצירת זקפה מרשימה וחזקה במיוחד, מעכבים את השפיכה ויכולים לעזור לכם להפגין ביצועים מעולים בהרבה. מדובר בתחום הולך ומתפתח שמיליוני אנשים ברחבי העולם כבר מכירים ומעדיפים. טבליות טבעיות נרקחות מצמחים טבעיים כמו דקל ננסי, ג’ינסנג והתיש החרמן שבדומה לצמחים מפורסמים כמו הגת, מעוררים את היצר המיני, משפרים את התחושה הטובה והחיובית ומביאים לזרימת דם תקינה ואידאלית לאיבר המין הגברי, כך שהוא יוכל להיות בשיא כושרו במהלך כל האקט או בזמן האוננות שבו אתם אפילו מתלבטים על מה לאונן.

מקררים יחסים, אבל רק קצת או במילים אחרות על מה לאונן

לפעמים, כל מה שצריך הוא להוריד את הידיים אחת מהשנייה למשך יום, כמה ימים ואפילו שבוע. אם יש ביניכם משיכה מינית טובה וסקס מעולה, אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם נכנסים למיטה באופן די רצוף. זה כמובן בריא, מוצלח ומעורר קנאה, אך לא בטוח שפעם אחר פעם שניכם יוצאים מסוחררים באופן יוצא דופן. ולכן המשיכו בפעילותכם בכיף, אך כשתרצו להעצים את התחושות, לחוות את העונג המקסימלי ולייצר אקסטרה ריגושים – קחו פסק זמן קטן זה מזו. אפשר עדיין ללטף, לנשק ולחבק כחלק מהשגרה. לאחר מספר ימים היכנסו שוב יחד לחדר השינה. תשמחו מאוד לגלות שרמות המשיכה ביניכם עלו פלאים, שהעניינים ביניכם זורמים וקלילים, אין כל ציפייה מיוחדת ובכל זאת, האקט עונה ואף עולה על כל הציפיות שלכם הפעם.

אמרו שלום לאקססוריז

נעלי עקב וחצאית קצרצרה, כובע ומשקפי שמש, הלבשה תחתונה, נרות וכן, גם מוצרי סקס רבים וטובים יכולים להשתתף איתכם בחגיגה. בדרך כלל מדובר בסדרה שלמה של מוצרים אפשריים שבני הזוג יכולים להשתמש בהם יחד ולחוות סיפוק מעולה, אך כל עוד הם טירונים ומדובר בפריטים מגרים ומושכים לשני הצדדים, מדובר בחוויית עונג טובה פי כמה וכמה. במילים אחרות – ככל שתשלבו אלמנטים חדשים שעונים על הפנטזיות, התשוקות והצרכים שלכם, כך ייטב. תגדילו בהם את השימוש וההנאה תפחת. יחד עם זאת, קשה למצוא את הצעצועים המדויקים ולכן אל תפסיקו לנסות ולהתנסות. 

פלירטוטים של התחלה

פלירטוטים יכולים להיות חלק גדול מאוד מהשגרה גם בקרב בני זוג שנמצאים כבר שנים יחד. רמיזות, אמירות מפורשות, הודעות סקסיות מפורטות, מסרים מיניים ועוד רבים וטובים יכולים לזרום ביניכם עד שתיפגשו לסקס סוער והם יכולים לשמש כבילד אפ מעולה להצתת האש. ציפייה מוגברת לסקס עם פרטנרים ספציפיים (כלומר, לא אקראיים שמצאתם בסטוץ), יכולה לגרום לדמיון להשתולל, לחשוף עוד צדדים מעניינים ומפתיעים על בני הזוג ובעיקר לשמר אתכם אקטיביים, מגורים, עם מינון לא רע של חוש הומור ואפילו בדיחות פנימיות או קאצ’-פרייזים ששמורים רק לכם ורק אתם תבינו.

תהיו קצת טיזרים 

אין שום סיבה שתפסיקו לעשות טיזינג לבני הזוג, גם אם הם חיים איתכם 24/7 וחשופים לכל הקריזות שלכם. היו נועזים, הסתובבו בבית בבגדים שמדליקים אותם (או בלי), בשלו להם בלבוש חושני משהו טעים, קרצו להם, געו בהם בחושניות ואז… תדחו בנועם את ההזמנה שלהם להיכנס למיטה. גם כאן יש אלמנט מסוים של לדחות את הקץ, אלא שמדובר כעת אפילו בדחייה של המגע המיני. זכרו שמדובר בדחייה לטווח קצר, בדרך כלל למשך כמה שעות ועד יום או יומיים. דחייה של מעבר עלולה לגרום לתסכול וגם למצב של “אובר” תשוקה, שדי פוגע בחשק. אם אתם רוצים להוציא את הפרטנרים שלכם מהכלים לחלוטין על ידי טיזינג, פשוט דברו אליהם, לחשו להם דברים באוזן, פלרטטו איתם ותתארו מה בדיוק הולך לקרות בעוד… 

 

טיפ מאיתנו לסיום: היו קשובים

פרטנרים שממהרים לכבוש את יצריהם על חשבון אלו שנמצאים איתם ומחפשים רק על מה לאונן, לא רק מפספסים את הסיפוק העצום שבלספק אלא גם יוצרים תחושת תסכול מיותרת לחלוטין. למדו הכל על הפרטנרים שלכם: מה הם אוהבים ומה פחות, מה מותר ומה אסור במסגרת הגבולות שלהם, כיצד לגעת, מה לומר ואפילו מה עושים כשהכל נגמר. ככל שיש לכם בני זוג שנמצאים איתכם זמן רב יותר ותרצו לדעת עליהם הכל מבחינה מינית, כך רף הריגוש שלכם יישמר ותוכלו בכל פעם למקסם תוצאות. זה בסדר לרצות גם שבני הזוג שלכם יחוו הפעם את האורגזמה הכי מטריפת חושים ולהסתובב כמו טווסים בסלון. תהיו מוכנים, אתם תזכו לה בסיבוב הבא. 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?