למה צריך קמגרה ומה צריך לדעת לפני הקנייה

קמגרה היא תרופה שעלתה לכותרות בשנים האחרונות, כשהיא משווקת כתחליף יעיל ללא מרשם לתרופות כמו ויאגרה או סיאליס, המטפלות באין-אונות גברית. עם זאת, בשביל להבין למה צריך קמגרה ומה בדיוק היא עושה, חשוב להבין כיצד התרופה הזאת עובדת והאם אכן מדובר בתחליף יעיל. בנוסף, חשוב לדעת כל מה שאפשר על התכשיר הזה לפני שמשקיעים ברכישתו.

 

קודם כל – מה זה בדיוק קמגרה?

התכשיר שאנחנו מכירים בשם קמגרה הוא תכשיר שמשווק כתחליף לוויאגרה ולתרופות אחרות בעלי פעילות נגד אין-אונות גברית. קמגרה משווקת בעיקר בתצורה של ג’ל, שנמרח באזור של איבר המין זמן קצר לפני קיום יחסי מין, ומוביל לזקפה עוצמתית בגירוי מיני בלי צורך בלקיחה של כדורים.

על פי החברה המייצרת את התכשירים הללו, החומר הפעיל בקמגרה הוא אותו החומר שקיים גם בתרופות ויאגרה, סיאליס והתרופות האחרות המטפלות באין-אונות, שידוע בשם הגנרי סילדנפיל. חומר זה הוכיח את עצמו כבעל יעילות רבה בטיפול במצבי אין-אונות, וכך ניתן להבין גם למה צריך קמגרה – אבל נרחיב על הנושא הזה עוד.

 

למה צריך קמגרה ולמי היא מיועדת?

קמגרה מיועדת לגברים הסובלים מבעיות בהשגה של זקפה ובשימור שלה לאורך קיום יחסי המין. מדובר בתופעה שכיחה מאוד, על אף הבושה הרבה שכרוכה במקרים רבים בהודאה במצב זה ובטיפול בו. מצבים של חוסר יכולת להגיע לזקפה או חוסר יכולת לשמר אותה הם מצבים מהם יסבלו כשלושה רבעים מכלל הגברים בעולם לפחות פעם אחת בחייהם, ואצל כ-10 אחוזים לפחות מדובר במצב קבוע, שמוגדר כאין-אונות כשהוא מתרחש לאורך שלושה חודשים לפחות.

עבור המצבים האלה, קמגרה מנסה לספק פתרון. התשובה לשאלה הספציפית “למה צריך קמגרה” היא שחלק מתרופות המרשם למצבים אלה לא זמינות או מתאימות לכלל המטופלים, וקמגרה משווקת כג’ל ללא צורך במרשם רופא.

 

מה צריך לדעת לפני שקונים קמגרה?

בתור התחלה, חשוב לציין שקמגרה היא לא תרופת מדף שנמכרת בבתי המרקחת בישראל, וגם אינה תרופת מרשם, על אף שהחומר הפעיל בה הוא זהה לחומר הפעיל בתרופות המרשם ויאגרה, סיאליס ואחרות. ניתן להזמין קמגרה באופן מקוון, והשימוש בה אינו מנוטר על ידי משרד הבריאות ואינו מסובסד דרך סל הבריאות.

קמגרה מגיעה בעיקר בתצורה של ג’ל למריחה באיזור איבר המין, אך ישנם גם כדורים או סוכריות לבליעה עבור מי שמעדיף שיטה זו של נטילה. תופעות הלוואי של קמגרה הן ככל הנראה תופעות הלוואי של יתר התרופות בעלי אותו החומר הפעיל: סחרחורות, כאב ראש, כאבים במערכת העיכול, כאבי שרירים, עייפות ועוד. משך הפעולה של קמגרה הוא כמעט מידי, ויש להשתמש בג’ל כ-15 דקות בלבד לפני שרוצים לקיים יחסי מין.

 

אילו תחליפים יעילים יכולים להיות לקמגרה?

כאמור, קמגרה היא תרופה שלא מסובסדת בסל הבריאות ולא מנוטרת על ידי משרד הבריאות בישראל, ולכן יתכן שחלקכם מעוניינים באלטרנטיבות יעילות לתרופה זו. התרופות המוכרות ביותר והיעילות ביותר לטיפול באין-אונות גברית כיום הן ויאגרה, סיאליס ולויטרה. 3 התרופות הללו נלקחות בבליעה, ובמקרה של סיאליס ישנו גם יתרון בכך שמדובר בתרופה שאין צורך ליטול בכל יום בשל משך הפעולה הממושך שלה.

למה צריך קמגרה ומה צריך לדעת לפני הקנייה
למה צריך קמגרה ומה צריך לדעת לפני הקנייה

 

מצבי אין אונות הם מצבים ברי טיפול, ולא צריך לסבול מהם לנצח

כאמור, 3 גברים מתוך 4 יסבלו בשלב מסוים של חייהם מקושי בהשגת זקפה ואולי אפילו מאין-אונות. מצבים אלה לא צריכים לעורר בושה, הם פשוט צריכים להוביל לטיפול יעיל. אם אתם שואלים את עצמכם למה צריך קמגרה – הרי שזו בדיוק הסיבה. חשוב להדגיש שלפני שלוקחים קמגרה או כל תרופה אחרת מסוג זה, חשוב מאוד להתייעץ עם רופא על הטיפול המתאים ביותר למצבכם.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?