למה צריך לויטרה ומה צריך לדעת לפני השימוש

תופעת האין-אונות הגברית היא תופעה שכיחה מכפי שנדמה לכם, והיא דורשת פתרונות תרופתיים איכותיים, במקום הבושה שבמקרים רבים היא התגובה היחידה למצב זה. לויטרה היא תרופה שנותנת מענה איכותי למצבים אלה, ומספקת למי שנוטל אותה פתרון איכותי וארוך-טווח למצבי אין אונות. כעת, נבין למה צריך לויטרה ונבין כיצד להשתמש בה בצורה בטוחה ונכונה.

 

קצת על תופעת האין-אונות הגברית

אין-אונות גברית מוגדרת כמצב של חוסר יכולת להגיע לזקפה, חוסר יכולת לשמר זקפה, או כל מצב אחר שיכול להוביל לחוסר יכולת לקיים יחסי מין, הנמשך לאורך שלושה חודשים רצופים לפחות. אם המצב הזה נשמע לכם מוכר, אתם לא לבד. אם שאלתם את עצמכם למה צריך לויטרה או תרופות אחרות הנותנות מענה במצב של אין אונות, חשוב לדעת שעד 75% מכלל הגברים יסבלו במהלך חייהם לפחות פעם אחת מסימפטומים של אין אונות גברית.

אמנם אחוז נמוך יותר יסבלו מהמצב הזה באופן ממושך כך שהוא יוגדר כאין-אונות של ממש, אך עדיין מדובר בתופעה שמאות אלפים סובלים ממנה בישראל, ומיליונים ברחבי העולם.

 

לאחר שהבנו למה צריך לויטרה, נבין מה היא בדיוק עושה

ממדי תופעת האין-אונות והסבל שהיא גורמת למי שסובל ממנה מסבירים היטב למה צריך לויטרה, אבל חשוב להבין מה התרופה הזו בדיוק עושה. לויטרה, או בשמה הגנרי ורדנפיל, היא תרופה המשתייכת למשפחת התרופות שחוסמות את פעולת האנזים PDE5.

חסימה של פעולת האנזים הזה מובילה להרחבת כלי הדם ולזרימת דם מוגברת בכלי הדם המושפעים ממנה (במקור, תרופות אלה פותחו כתרופות להורדת לחץ דם), מה שמשפיע במיוחד על איבר המין. הזקפה הגברית מושגת באמצעות הרחבת כלי הדם וזרימת דם מוגברת באיבר המין, כך שפעילות התרופה הזו נותנת מענה מצוין למי שסובל מבעיות אין-אונות מגורמים שונים, שיכולים להיות נפשיים, וסקולריים (קשורים לכלי דם), תופעות של מחלות כרוניות שונות כמו סוכרת, ועוד.

 

כיצד להשתמש בצורה נכונה בלויטרה?

לויטרה היא תרופה שמוגדרת כתרופה לנטילה לפי הצורך. פירוש הדבר הוא שמדובר בתרופה שיש ליטול זמן קצר לפני קיום יחסי מין. הזקפה שמושגת באמצעות לויטרה מתרחשת רק במצב של גירוי מיני, כך שאין מה לחשוש מזקפה ממושכת שתלווה את מי שלוקח את התרופה לאורך זמן רב לאחר נטילתה. יש לקחת את התרופה בבליעה, כחצי שעה עד שעה לפני שרוצים לקיים יחסי מין. משך פעולת התרופה בגוף הוא כ-12 שעות, כך שניתן לקחת את התרופה בימים עוקבים – אך רק פעם אחת ביום.

 

דברים שחשוב לדעת לפני השימוש בלויטרה

אחרי שמבינים למה צריך לויטרה, צריך להכיר את תופעות הלוואי השונות וההנחיות החשובות בנטילת התרופה:

  • תופעת הלוואי השכיחה ביותר של לויטרה היא כאבי ראש.
  • תופעות לוואי שכיחות נוספות הן סחרחורות, כאבי שרירים, תחושת חום, שינויים בהרגלי העיכול וגודש באף. תופעות לוואי נדירות יותר מופיעות בעלון השימוש, אותו כדאי לקרוא לפני שלוקחים את התרופה לראשונה.
  • מטופלים שסובלים ממחלות לב שונות עלולים שלא להיות יכולים לקחת לויטרה, ויש להיוועץ עם רופא לפני לקיחת התרופה בכל מקרה.
  • כמו כל התרופות ממשפחה זו, אסור לקחת לויטרה עם תרופות מסוג ניטראט (ניטרופרוסיד למשל) המיועדות להורדת לחץ דם. יש ליידע על לקיחת התרופה לפני כל קבלה של טיפול רפואי חדש.
למה צריך לויטרה ומה צריך לדעת לפני השימוש
למה צריך לויטרה ומה צריך לדעת לפני השימוש

 

לא צריך לחיות עם אין-אונות אם יש לה פתרון יעיל

כיום, לתופעת האין-אונות הגברית יש פתרון תרופתי איכותי מאוד, שהוא כמובן לויטרה ותרופות דומות אחרות כמו ויאגרה או סיאליס. אין אונות היא כבר לא מצב שחייבים לחיות איתו ולסבול ממנו – הפתרון הוא זמין ונגיש ביותר, ונוח מאוד לשימוש.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?