ירידה בחשק המיני

איך מתמודדים עם ירידה בחשק המיני

חשק מיני הוא משהו שקיים בגוף של כולנו, אצל חלקנו יותר ואצל אחרים פחות. באופן כללי כולנו נכונים לקיים יחסי מין עם בני הזוג שלנו בכדי לענות על צרכים קיימים של כולנו, פיזיים ונפשיים. אצל נשים ירידה בחשק המיני יכולה להיות קשורה לקשת רחבה של גורמים ביניהם פיוזיולוגיים, הורמונליים, רגשיים ונפשיים, בשונה מגברים אצלם לרוב הירידה בחשק המיני באה לידי ביטוי כתוצאה מבעיה פיוזיולוגית/גנטית או כתוצאה מעומס מוגבר בחיי היומיום. גם הכניסה לגיל המעבר, אצל שני המינים משפיעה על רבים מאיתנו ועלולה לגרום לירידה משמעותית בחשק המיני, השאלה מה עושים ואיך מתמודדים?

עבור מי מומלצות טיפות החשק?

כאמור עבור שני בני הזוג הסובלים מירידה בחשק המיני, אותן טיפות חשק יכולות לעשות פלאים בחדר המיטות, להחיות את האווירה ולגרום לשני הצדדים להפסיק לספר לעצמם ולבני הזוג שלהם תירוצים כמו ״אני עייף״, ״כואב לי הראש״ ועוד. הטיפות מומלצות עבור זוגות שחולקים מערכת זוגית במשך זמן רב, מה שגרם לירידה משמעותית בתשוקה ולגורמים כמו אפקט ההפתעה והספונטניות. בנוסף, טיפות חשק מומלצות עבור גברים ונשים הסובלים מחוסר איזון הורמונלי כתוצאה מגיל המעבר או סיבות אחרות. אותן טיפות חשק מופלאות יספקו גיוון אדיר ליחסים הזוגיים האינטימיים שלכם וישדרגו משמעותית את החיים בחדר המיטות.

מאמרים נוספים

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?