למה או שאפשר גם וגם – מאלץ אורגזמה עם יכולות מציצה

את זוכרת מתי חווית לאחרונה אורגזמה עוצמתית? לא.. אנחנו לא מדברים על הפעם ההיא שקצת זייפת מול בן הזוג. את זוכרת פעם שישבת כמה שעות לאחר האקט ואמרת לעצמך – ואוו, זו האורגמה הכי טובה שהייתה לי. טוב זה בסדר,  את לא לבד. לשם כך תוכלי למצוא בין מוצרינו מאלץ אורגמה מושלם שיעזור לכם להגיע לאורגזמה שלא הגעת אליה כבר שנים. אם כל זה לא מספיק לך, במכשיר תוכלי גם למצוא גם את פעולת המציצה. 2 פעולות באחד. מצד אחד תוכלי להנות מחדירה מרהיבה של 10 ס”מ בעל 3.5 ס”מ עובי, מצד שני תוכלי להנות ממין אוראלי בו זמנית. מתי את זוכרת שדבר כזה קרה לך? אמרנו לך כבר, זה בסדר.

כבר החלטת לקנות, ולא משנה מה נגיד לא ישנה את דעתך. בכל זאת רצינו להוסיף את עניין הבטיחות. כל המוצרים הם בעלי תו תקן אירופי ואמריקאי בהתאמה, עברו את המבחנים במלואם. בנוסף, המוצר לנוחיותך עשוי מסיליקון טהור 100% מה שהופך את החוויה גם לנעימה וגם לבטוחה. את עוד פה..?

579.00

למה לקנות אצלנו

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

שירות לקוחות
אישי ואנושי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

תיאור:

{ “@context”: “http://schema.org”, “@type”: “VideoObject”, “name”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo”, “description”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo … Find us online: EUROPE – https://www.shots.nl USA – https://www.shotsamerica.com/ INSTAGRAM – https://www.instagram.com/shotseurope/ FACEBOOK – https://www.facebook.com/shotseurope/ TWITTER – https://twitter.com/shotsmedia #shots #deluxe #vibrators”, “thumbnailUrl”: “https://i.ytimg.com/vi/ixi_jvwV8g8/default.jpg”, “uploadDate”: “2019-03-26T16:12:12Z”, “duration”: “PT40S”, “embedUrl”: “https://www.youtube.com/embed/ixi_jvwV8g8”, “interactionCount”: “7259” }
יש לכם שאלה? צריכים עזרה ברכישה? צרו קשר.
[leadercf7 campid="1916"]
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?