“אל תשכחי אותי אני פה – הדגדגן שלך” – התמסרות לדגדגן

“היי את! את לא יכולה להתעלם מקיומי, אני נמצא פה, ממש עכשיו, למעשה אני איתך תמיד. כבר המון זמן שלא חוויתי מין אוראלי בצורה נכונה, גם כשניסיתי כזה לאחרונה איפשהו זה נהרס באמצע, הוא התעייף לי בשיא, רצו לי המון מחשבות בראש, בקיצור לא הייתי שם. בגדול, אני לא אבקש ממך יותר מדי – רק שתתני לי את הכבוד שמגיע לי. בונוס: רצוי כמה שיותר מהר” אם הדגדגן שלך יכל לדבר, אנחנו מאמינים שזה מה שהוא היה אומר. אנחנו מאמינים שאת גם מסכימה איתו, אחרת לא היית נשארת עד עכשיו. בכל אופן, תני לי לספר לך מעט על המכשיר שלנו. מדובר במכשיר מחברת שוץ הפופולרית, באביזר ניתן למצוא 11 מצבי יניקה בהתאמה לדגדגן שלך, חלשים יותר, חזקים פחות. נשים רבות טוענות לאחר שימוש באביזר שהיה להן קשה לבצע מין אוראלי שוב – תכלס, בצדק. איך את יכולה להתפשר שיש לך דבר כל כך קסום ונגיש ביד?

כבר החלטת לקנות, ולא משנה מה נגיד לא ישנה את דעתך. בכל זאת רצינו להוסיף את עניין הבטיחות. כל המוצרים הם בעלי תו תקן אירופי ואמריקאי בהתאמה, עברו את המבחנים במלואם. בנוסף, המוצר לנוחיותך עשוי מסיליקון טהור 100% מה שהופך את החוויה גם לנעימה וגם לבטוחה. את עוד פה..?

490.00

למה לקנות אצלנו

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

שירות לקוחות
אישי ואנושי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

תיאור:

{ “@context”: “http://schema.org”, “@type”: “VideoObject”, “name”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo”, “description”: “SHOTS – Irresistible Collection – Promo … Find us online: EUROPE – https://www.shots.nl USA – https://www.shotsamerica.com/ INSTAGRAM – https://www.instagram.com/shotseurope/ FACEBOOK – https://www.facebook.com/shotseurope/ TWITTER – https://twitter.com/shotsmedia #shots #deluxe #vibrators”, “thumbnailUrl”: “https://i.ytimg.com/vi/ixi_jvwV8g8/default.jpg”, “uploadDate”: “2019-03-26T16:12:12Z”, “duration”: “PT40S”, “embedUrl”: “https://www.youtube.com/embed/ixi_jvwV8g8”, “interactionCount”: “7259” }
יש לכם שאלה? צריכים עזרה ברכישה? צרו קשר.
[leadercf7 campid="1916"]
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?