חיזוק זרע – פתרונות ילודה למבוגרים 50+

אחד הבעיות הנפוצות בקרב זוגות המבקשים למצוא פתרונות לאפשרות ילודה בגיל 50+, היא בעיות פוריות הקשורות לרוב מאיכות זרע ירודה בקרב גברים. טיפול בבעיות פוריות אצל גברים הסובלים מספירת זרע נמוכה יכולה להגדיל את הסיכוי למציאת פתרונות ילודה בקרב גברים מעל לגיל 50+. ידוע כי ספירת זרע נמוכה אצל הגבר מקטינה משמעותית את סיכויי הכניסה להריון. על כן, באמצעות מספר שינויים פשוטים באורח החיים ושימוש בתכשירים המבוססים על חומרים טבעיים וצמחי מרפא, יכולים לסייע ולשפר את המצב ואת הסיכוי להרות גם בגיל מתקדם.

 

להילחם בנזקי הזמן

החלשות הזרע וספירת זרע נמוכה עלולה להתפתח מסיבות שונות כמו: הפרעות הורמונליות, בעיות פיזיולוגיות, קשיי זקפה, מחלות מין, שימוש בתרופות מסוימות, עישון, אלכוהול ועוד. בשנים האחרונות נעשו מחקרים רבים בתחום ופותחו תכשירים רבים המעניקים פתרונות לחיזוק הזרע ובכך לפתרונות ילודה ופוריות גם בגילאים מתקדמים.

בעבר טיפול בנושא הפוריות אצל הגבר וסיוע לבני הזוג להיקלט ולפתח הריון היתה באמצעות טיפולי הפרייה הקשורים להשבחת הזרע, בחירת הזרע האיכותי ביותר והזרעה תוך רחמית. טיפולים אלה לוו במעורבות רפואית, בחוסר נעימות וטיפולים ממושכים שלא תמיד הניבו רות. חברת טבע און ליין, אשר פועלת בשוק למעלה מ-10 שנים, פיתחה תכשירים יעילים וטבעיים לשיפור חיי המין, הפוריות והשבחה וחיזוק הזרע באמצעות טיפול תרופתי חדשני המבוסס כולו על חומרים טבעיים ללא תופעות לוואי, ללא מרשם רפואי ובאישור לשימוש ושיווק על ידי משרד הבריאות. תכשיר זה הינו ה- פורימור.

פתרון טבעי לאין אונות

הפורימור. תכשיר טבעי המשמש תוסף תזונה בעל יכולת שיפור וחיזוק הזרע. התכשיר משבח ומגדיל את כמות הזרע, מסייע לתנועת הזרע והתבשלותו ובכך מהווה פתרון ילודה גם לזוגות בגיל מתקדם.

חיזוק זרע
פורימור™ – משפר באופן ניכר פרמטרים של כמות זרע, ריכוז, מורפולוגיה, תנועתיות ובשלות זרע.

באמצעות תוסף התזונה פורימור של חברת טבע און ליין, חיזוק זרע הינו כמעט וודאי ומשיג את התוצאה המבוקשת. תכשיר הפורימור מכיל תערובת של 9 מרכיבים טבעיים אשר לגבי כל אחד מהם קיימת ספרות מדעית התומכת בתפקידם החשוב לפעילות התקינה של מערכת הרבייה של הגבר. יש ליטול את המינון המומלץ יחד עם אוכל או מיד לאחר ארוחה להפקת תועלת מקסימלית. עם זאת יש לפעול לפי הנחיות השימוש והתפקוד היומיומי ולהימנע מפעולות מסוימות, על מנת לאפשר לתוסף לפעול בצורה יעילה ואפקטיבית ובכך לחזק את הזרע ולשבח אותו לשם השגת המטרה של ילודה גם לזוגות בגיל מתקדם.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?