חוסר חשק לסקס – יש לנו את הפתרון

מדהים לראות כיצד כאשר אנחנו מגיעים לגיל ההתבגרות ומתחילים לפתח זהות מינית אנחנו מתעסקים כמעט מידי יום, ולפעמים גם כל היום, בסקס. אנחנו מדמיינים איך תיראה הפעם הראשונה שלנו, מנסים להבין מה זו בכלל משיכה מינית ולא רוצים להיות האחרונים בשכבה שעשו סקס.

עם זאת, ככל שהשנים עוברות, גם סקס, כמו כל דבר אחר בחיים, הופך להיות בנאלי יותר. כמה עוד אפשר להתרגש מהעניין הזה? והאם באמת בכל פעם כשיצא לכם לעשות סקס הרגשתם בדיוק את אותו הדבר? הרי כולנו, האנשים הבוגרים יותר, כבר חוו סיטואציות מלהיבות יותר ומלהיבות פחות בתחום הזה, מה שמוביל לא פעם לירידה בחשק המיני.

למעשה, חוסר חשק לסקס זה משהו שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו, כי לא כולנו רוצים בכל רגע נתון להיפגש מינית עם האדם האהוב עלינו. יתרה מכך, יש אנשים שכל מה שדרוש להם זו רק תחלופה כמה שיותר גדולה ואילו אחרים לא יכולים בכלל לחשוב על סקס עם מישהו שהם לא באמת מכירים. כל התופעות הללו מוכרות וידועות, אך מה עושה מי שבאמת חווה תחושה של חוסר חשק לסקס? והאם יש מה לעשות בנידון?

 

זה קורה גם לגברים!

אחד מהדברים הראשונים שכדאי לדעת על חוסר חשק לסקס, זה שלמרות שלא נהוג לדבר על כך, זה קורה גם לגברים. אנחנו חיים בחברה שהפכה אומנם להיות הרבה יותר מודרנית מאשר בעבר, אך גם בימינו רובנו עדיין שבויים במחשבה שנשים פחות רוצות לעשות סקס ושלא יכול להיות מצב שבו האישה תרצה לקיים יחסי מין ולגבר לא יתחשק.

עם זאת, הגיע הזמן שכולנו נדע: חוסר חשק לסקס זה משהו שגם הרבה מאוד גברים חווים ויכולות להיות לכך לא מעט סיבות. כמובן שסקס קשור בצורה ישירה להורמונים, אך היום ברור שזה קשור מאוד גם למצבים רגשיים שונים. כך קורה שכאשר אדם מוטרד מכל מיני נושאים, כמו כסף או בריאות, הרי שהיכולת שלו לקיים יחסי מין פחות גדולה.

 

למה זה קורה?

עוד לפני שנדבר על פתרונות שונים למצב של חוסר חשק לסקס, צריך לעצור ולנסות להבין למה זה בכלל קורה. האם יש סיבה אמיתית שבגללה אנחנו פתאום לא רוצים לקיים יותר יחסי מין? והאם זה באמת קורה בפתאומיות או שזה תהליך שהתחיל מזמן ולא שמנו לב לכך? האמת היא, שיכולות להיות אינספור סיבות לחוסר חשק לסקס. כפי שהזכרנו לעיל, לא אחת הסיבה היא שאנחנו מוטרדים מנושאים אחרים, אך זו לא האופציה היחידה.

יש לא מעט אנשים שלמעשה טוענים שהם לא אוהבים את איך שהגוף שלהם נראה, מרגישים מבוכה ולכן כל מה שקשור לסקס מפסיק לעניין אותם. יש גם אנשים אחרים שמבחינת סקס זה אומר, לפני הכול, חיבור רגשי לאדם שאיתו מקיימים יחסי מין, מה שלא תמיד אנחנו מרגישים בצורה מלאה. כל אדם שחווה מצב של חוסר חשק לסקס צריך לעצור תחילה כדי לנסות ולהבין: למה זה קורה לי? האם מדובר על עניין פיזיולוגי? או שאולי העניין כאן הוא רגשי? רק אם נבין מה הגורם לכך שהחשק המיני שלנו יורד נוכל להבין מה באמת כדאי לעשות בנידון ולכן יש לכך משמעות אדירה.

 

מדברים על העניין

בין אם אתם נמצאים בשלב שכבר הבנתם מה קורה לכם ומדוע אתם חווים חוסר חשק לסקס ובין אם אתם עדיין לא יודעים לענות לעצמכם על העניין הזה, כדאי שתדעו שיש עוד שלב חשוב והוא: לדבר על הדברים. אומנם זה נכון שלא תמיד פשוט לדבר על נושאים כאלה ובדרך כלל זה יחסית מביך, אך מצד שני, כאשר מדברים על הדברים אפשר להתחיל לשנות אותם.

כאשר מדובר על נשים שחוות חוסר חשק לסקס אנחנו רואים פתיחות גדולה יותר ברוב המקרים, וזאת כיוון שכפי שהזכרנו, החברה בה אנו חיים מקבלת מצב כזה בעין יפה יותר. מצד שני, כאשר גבר מרגיש חוסר חשק למין, הוא מאוד מתקשה להעלות את הדברים בפני אשתו, מה שלרוב מחמיר את המצב. חשוב לזכור: אם כל מה שתעשו יהיה להתחמק מפגישות מיניות, עלול להיות שבן הזוג שלכם שאתם כל כך אהובים ייעלב מכם.

בשלב מסוים הוא יתחיל להבין שזה לא מקרי והוא יתחיל לשים לב שאתם פשוט מתחמקים. מההבנה הזאת עד החשדות שאולי אתם בוגדים או שאתם פשוט כבר לא נמשכים אליו הדרך מאוד קצרה, וחבל. אין כל טעם לפגוע בבן הזוג, כי אם בסך הכול מה שקורה לכם זו ירידה בחשק המיני, מדוע שלא תדברו על הדברים בצורה גלויה ותמצאו לכך פתרון?

 

הפתרון שכולם חייבים לנסות

אין ויכוח על כך שיש אנשים שפשוט השלימו עם העובדה שסקס זה לא משהו שמעניין אותם והאם לא רוצים לעשות דבר כדי להחזיר את המין לחייהם. עם זאת, רוב האנשים כן היו רוצים לעשות משהו בנידון, אפילו רק בגלל שזה משפיע לרעה על היחסים הזוגיים שלהם. זה לא משנה מדוע אתם רוצים לטפל במצב ומה האינטרס שלכם, כי מה שבטוח זה שהיום יש פתרונות לעניין הזה. יכול להיות שגם אתם, כמו אחרים, שמעתם על ויאגרה אך אתם קצת חוששים מהעניין הזה, וכדאי שתדעו: ויאגרה זו תרופה נפלאה! יתרה מכך, בימינו, כאשר אתם יכולים לקנות ויאגרה טבעית לחלוטין, איזו סיבה יש לכם לוותר על העניין הזה? זה לא במקרה שהתרופה הזאת מוכרת וכבשה את העולם, שכן כאשר מדברים על ויאגרה טבעית למעשה מדברים על תרופה שאין לה תופעות לוואי. לכן, אם חששתם לקחת תרופה כזאת כי אולי תתמכרו אליה או כיוון שחששתם שהיא עלולה להשפיע על מערכות שונות בגופכם, כדאי שתדעו שזה לא מדויק בכלל. היום יש תחליף ויאגרה שעשוי כולו רק מחומרים טבעיים, אז למה שלא תנסו זאת עוד היום אם זה המפתח להחזרת החשק המיני שלכם? זה ידוע שחוסר חשק מיני עלול לפגוע בצורה בלתי הפיכה ביחסים הזוגיים שלנו ולכן בהחלט שווה לנסות את הפתרון הטבעי לדברים.

 

לקנות ויאגרה בלי מרשם

עד לפני כמה שנים האפשרות היחידה כמעט לטיפול בחוסר חשק לסקס הייתה ויאגרה עם מרשם. זה מה שגרם לכך שהרבה מאוד אנשים בסופו של דבר לא ניסו את האופציה הזאת, כי ללכת לרופא ולספר לו שיש לנו ירידה בחשק המיני זה לא דבר פשוט. צריך להיות אדם שמאוד שלם עם עצמו כדי להצליח לדבר על הדברים בצורה כזאת ולכן ברור מדוע רבים וויתרו על האופציה לפתור את הבעיה.

לעומת זאת היום, כאשר אתם יכולים לקנות ויאגרה טבעית ללא מרשם, אין טעם לוותר על כך! איש לא צריך לדעת מה אתם קונים או למה, שכן אתם יכולים לבצע את הרכישה אפילו ישירות אונליין. זה אומר שלא תצטרכו לחשוש שמישהו שאתם מכירים יראה אתכם קונים ויאגרה, מה שאומר שהפרטיות שלכם תישמר בצורה מלאה. אל תוותרו על האפשרות לשפר את חיי המין שלכם ולהחזיר את החשק לסקס, כי חשק למין הוא חשק לחיים.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?