ויאגרה אחרי התקף לב

אחד הפחדים הגדולים ביותר של גברים אשר סובלים מהתקף לב הוא שהם לא יוכלו לקיים יחסי מין. מה עושים?

אחד הפחדים הגדולים ביותר של גברים אשר סובלים מהתקף לב הוא שהם לא יוכלו לקיים יחסי מין. פחד זה קיים בעיקר אצל גברים שמקיימים אורח חיים פעיל, ספורטיבי, אנשים שעד התקף הלב חיו חיים בריאים וטובים והתקף הלב נחת עליהם בהפתעה גמורה. עבור רבים מהם, מדובר ברגע טראומתי, כיצד הם דווקא חטפו התקף לב.

האם יש בעיה לקחת ויאגרה לאחר התקף לב?

עבור אותם הגברים, הבשורות הקשות מגיעות אחרי ההתקף, אז מתברר להם שיש שורה של דברים שהם לא יכולים לעשות למשך תקופה מסוימת ביניהם קיום יחסי מין. זאת בגלל ההתרגשות שחווים בעת קיום יחסי מין, התרגשות שעלולה לגרום נזק ללב. לשמחתם אחרי מספר חודשים של רגיעה, הם יכולים לחזור לתפקוד מיני שלם, ואז הם יכולים לקיים יחסי מין כמו כולם, אולי בהתחלה הם יצטרכו לעשות זאת בצורה רגועה ואיטית אך עם הזמן הם יוכלו לחזור לקיים אותם בצורה לה הם היו רגילים.

אחת התופעות שמתרחשות במשך התקופה שבין התקף לב עד לשלב בו ניתן לקיים יחסי מין אחרי ההתקף היא שהגבר סובל מבעיות זקפה. זה נובע מסיבות רבות, הן פיזיות והן נפשיות. הטראומה והחרדה משפיעים ופוגעים ביכולת הביצוע וכן גורמים לחוסר יכולת להביא את איבר המין לכדי זקפה. זה הזמן שבו מוטב להתחיל לחשוב על שימוש בכדורים וטבליות שונות בדמות ויאגרה או יגואר און, אשר עוזרים לגבר להעמיד זקפה.

במידה ואתה לאחר התקף לב ומתלבט האם אתה יכול לקחת ויאגרה או תחליפים, כדאי שתדע כי תרופות מהמשפחה של ויאגרה נמצאו מתאימות לחולי לב, על פי בדיקות ומחקרים שונים שנעשו בשביל לבחון האם גברים שעברו התקף לב יכולים להשתמש בהם, אך יש לציין שהשימוש בהם, גם כשהוא מותר, חייב להתבצע רק באישור הרופא המטפל ורק במידה ולא משתמשים בכדורים או תרופות מקבוצת הניטרטים, כדורים שלוקחים לא פעם אחרי התקף לב.

בשורה התחתונה – ויאגרה לאחר התקף לב – רק לאחר התייעצות עם רופא!

תרופות בסגנון ויאגרה או יגואר און, עוזרות לגברים בגילאים ובמצבים שונים להעמיד זיקפה ומאפשרים להם ליהנות במשך זמן ממושך יותר מקיום יחסי מין, הם יוצרים גירוי מיני גבוה, משפרים את איכות הביצוע, מעצימים את ההנאה המינית, ומאריכים את זמן המשגל. מאחר ואחרי התקף לב כתוצאה ממנו חווים ירידה מסוימת בתחושות המיניות, ירידה שעלולה להימשך זמן רב, הרי שכדורים כגון ויאגרה למכירה מסוג יגואר און יכולים לעזור בשביל להקל על תחושת הטראומה והחרדה בעת קיום יחסי מין, מזרזים את היכולת לחזור לקיים יחסי מין באופן תדיר ומעצימים את תחושת ההנאה בעת קיום המשגל לאחר התקף לב.

חיי המין שלנו ובעיות הנובעות מקיום יחסי מין באופן תקין ומספק, מעסיקים אותנו במהלך היום ובמיוחד בבואנו ליצור מגע מיני עם בת הזוג. בשנים האחרונות החלה עליה במודעות ואנשים מסתייעים בתרופות ותחליפים על מנת לשפר ולפתור את בעיות האין אונות והזקפה ביחסי המין. אחת התרופות השימושיות ביותר היא הויאגרה. הויאגרה אמנם עושה את העבודה אך לה המון מגבלות כמו חובת שימוש במרשם רפואי בלבד. אי התאמה לכל צרכן מסיבות בריאותיות ועוד מגבלות נוספות. לאור הנסיבות ומצד שני הביקוש הרב למתן פתרונות בנושא, חברות רבות ומדענים עמלו רבות על מנת למצוא תחליפי ויאגרה יעילים ואפקטיביים ובמקביל מותאמות כמעט לכל אחד בלי מגבלות, ללא תופעות לוואי, ושמירה על פרטיות ודיסקרטיות.

תחליפי הויאגרה שיוצרו בשנים האחרונות מחולקים לשתי קבוצות עיקריות. תחליפי ויאגרה בעלי תכונות זהות אך אפקטיביות יותר ועדיין גם להן מגבלות בגלל היותן תרופות לכל דבר. הקבוצה השנייה של תחליפי ויאגרה מבוססת על תרכובות צמחים וחומרים טבעיים. ולהן יתרונות רבים. במאמר זה נציג לכם מספר תחליפי ויאגרה ואת ההבדלים ביניהם.

  • לויטרה – תרופה הפועלת בדומה לויאגרה, מטפלת באין אונות ובעיות זקפה. ההבדל העיקרי שהמרכיב בתרופה ממוקד בהתרחבות כלי הדם באיבר המין מגביר את הזרימה וגורם לזקפה חזקה. צורת השימוש בתרופה ניתנת על ידי סוכריות בטעמים לא כרוך בבליעת כדור בסתר וזה נראה כמו כל סוכריה אחרת. מחיר התרופה זול יותר. ניתן לקחתה כרבע שעה לפני האקט המיני ואפילו בזמן ארוחה. השפעתה אורכת כ-12 שעות ועושה את עבודתה במהלך מגע פיזי. עם זאת לתרופה תופעות לוואי כמו הורדת לחץ דם. ועל כן שימושה מותנה במרשם וייעוץ רפואי.
  • סיאליס – תרופה מתקדמת ביותר ממתחריה, משפיע החל מ-20 דקות לאחר נטילתה, ועובדת למשך 24-36 שעות בכל פעם שיגרם מגע מיני. את הכדור ניתן לבלוע אחת ליומיים ומותנית בייעוץ ומרשם רפואי. תופעות הלוואי כמו כל תרופה יכולים להיות, כאבי ראש, כאבי גב ושרירים, הסמקה, בעיות עיכול וכו’.
  • קמגרה – להבדיל משאר התרופות המדובר פה בג’ל העשוי מחומר טבעי ואינו מוגדר כתרופה. אמנם הוא מכיל חומרים דומים לתרופות המבוססים על חומרים טבעיים ונספג היטב בעור וחודר למזור הדם ובכך דומה בפעילותו לתרופות המשפרות זקפה. השפעתו פועלת לאחר רבע שעה ואינו מצריך מרשם או ייעוץ רפואי.
  • יגואר און – המדובר בכמוסות לבליעה העשויות מחומרים טבעיים בלבד. אין צורך במרשם. מגביר את איכות וכמות הזרע, את החשק המיני וכמובן את הזקפה כך שבני הזוג יוכלו להנות מיחסי מין ארוכים ומספקים באופן הדדי.

אלה ועוד רבים אחרים מהווים תחליפי ויאגרה ומבצעים את עבודתן ברמה ובאיכות גבוהה כמו הויאגרה ואף יותר. חברת טבע און ליין היא אחת החברות המובילות בתחום שעמלה רבות על מנת לתת מענה מושלם לכל הסובלים מבעיות אין אונות, וחוסר זקפה, כאשר כלל התכשירים של חברת טבע און ליין עשויים מחומרים טבעיים בלבד ומאושרים על ידי משרד הבריאות וללא צורך במרשם רפואי. השימוש בתחליפי ויאגרה העשויים מחומרים טבעיים שמייצרת חברת טבע און ליין, מעניקים פתרון טבעי לשוב ולהנות מחיי מין עשירים ומספקים ובעיקר מחזירים לכם את הביטחון בחזרה. זה הזמן להנות מתחליפי ויאגרה של טבע און ליין  שיחזירו לכם את ההנאה מחיי המין שלכם.

 

תחליף ויאגרה טבעי לאחר אירוע לב?

רבים הגברים שבשלב מסוים בחיי המין שלהם סובלים מבעיות אימפוטנציה הבאים לידי ביטוי בירידה בתפקוד המיני, חוסר זקפה או זקפה חלשה, שפיכה מוקדמת, חשק מיני ירוד ועוד. עד לא מזמן, רוב הבעיות של אין אונות טופלו בדרכים קונבנציונאליות בהתערבות רופא ונטילת תרופות כימיות כמו ויאגרה, סיאליס, לויטרה ועוד.

כמו כל תרופה כימית אחרת, תרופות כמו ויאגרה וסיאליס נושאות עימן תופעות לוואי בעת נטילתן. כמו כן בעלי מחלות רקע כמו לחץ דם, סוכרת ובעיות לב שונות, היו בבחינת סכנה משמעותית לגברים אלו שעלולים היו לפגוע בבריאותם ואף להגיע למצבים בהם נשקפת סכנה לחייהם. גם כאשר גברים שעברו אירוע לב, נאלצו להיבדק אצל הרופא ולהתאים עבורם את התרופה במינון המתאים וגם אז לא בטוח שזה היה עוזר.

עם כניסת התכשירים ותוספי התזונה בעלי הסגולות הטבעיות והמיוצרים מחומרים טבעיים מעולם הצומח, בעיית האימפוטנציה בקרב אנשים שעברו אירוע לב, נפתרה. תוספי התזונה והתכשירים כמו: Superman, Epimedium, Maximumon , יגואר און ואחרים, מאפשרים לגברים גם בעלי מחלות רקע כמו לב, סוכרת, לחץ דם ועוד, לקחת את התוספים ללא חשש, ללא צורך במעורבות צד שלישי, ללא צורך במרשם רופא, ולהנות מחיי מין משופרים והתגברות על תופעות האימפוטנציה למיניהם.

תחליף ויאגרה טבעי ובטוח הרבה יותר

זאת ועוד, שימוש קבוע בתחליפי הויאגרה הטבעיים, ישפר משמעותית את חיי המין שלכם ויהפוך אותם למשגשגים בעזרת זקפה מלאה קשה, הגדלת האיבר, גירוי מוגבר, תוכלו לקיים סקס בתדירות גבוה יותר, ביצועים משופרים, הארכת זמן יחסי המין, כל הגורמים הללו ירגמו לכם להנות יותר ובנוסף לשפר מאוד את המערכת הזוגית שלכם. עוד תוכלו להשיכ את ההנאה מקסימלית והרגשה הרבה יותר עוצמתית מחיי המין בלי לפחד על בריאותכם.

מוצרי און טבעיים בשפע

חברת טבע און ליין הפועלת בענף משנת 2008 מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים טבעיים לשיפור חיי המין ולטיפול באון הגברי. החברה מציעה לכם מבחר עשיר ומגוון המיוצר מחומרים טבעיים בלבד בעלי סגולות מוכחות של טיפול בבעיות אימפוטנציה, והמיוצרים בתנאי מעבדה קפדניים ביותר ועומדים בכל התקנים ובאישור משרד הבריאות. שימוש בתחליפי הויאגרה הטבעיים גם לאנשים שעברו אירוע לב, מבטיחים לכם פעולה חזקה וממושכת יותר מאשר ויאגרה, סיאליס או לויטרה, ללא צורך במרשם רופא וללא תופעות לוואי.

הזמנה זריזה ודיסקרטית

מחפשים לשפר את חיי המין שלכם במוצרים טבעיים ואמינים? חברת טבע און ליין מזמינה אתכם להיכנס לאתר החברה ולרכוש בחנות המקוונת את תחליף הויאגרה הטבעי הבא שלכם במחירים שווים לכל כיס ולהנאה מושלמת.

מאמרים נוספים

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?