הגדלת פין איך עושים את זה ? גברים רבים שואלים, איך ניתן להגדיל את הפין? הגדלת איבר מין יכולה להתבצע במספר שיטות, חלקן ניתוחיות וחלקן אינן מצריכות ניתוח. אורך איבר המין הממוצע הגברי הוא סביב 13 ס”מ. גברים רבים חשים באופן מוטעה, כי איבר מינם אינו גדול דיו. לעובדה זו סיבות רבות, בעיקר עקב סרטי הפורנו, בהם מוצגים גברים עם איבר מין גדול מהממוצע והכל לכאורה.

ישנם מספר דרכי פעולה כאשר אחד הפעולות הינה באמצעות ניתוח וגם פה ישנם מספר סוגים. את ההארכה עושים על ידי ניתוק של אחד משלושת הגידים שמחברים את איבר המין לעצם הפוביס שנמצאת מעל הפין. ניתוק הגיד המרכזי אינו מזיק לאיבר המין או לתפקודו ולמעשה מרחיק אותו מהגוף ומאפשר לו להיות ארוך יותר. החיתוך של גיד זה מאפשר הארכה של האיבר ב-2-4 ס”מ, שנתמכת על ידי עודף עור שנמצא ממילא באיבר המין הגברי.

 

הגדלת פין דרכי הטיפול

מצד שני ישנם טיפולים נוספים למשל הגדלת פין ללא ניתוח כמו למשל טיפול אסתטי נפוץ, מוכר ובטוח לטובת איבר המין הגברי. (אותה שיטה ואותם חומרים בהם נעשה שימוש להזרקות למילוי קמטי גיל בפנים). הטיפול נעשה באמצעות הזרקה מקומית של חומר מילוי בטוח ומתקדם באישור משרד הבריאות. טיפול חיצוני שאינו פוגע בזקפה ובתפקוד המיני. מעניק לאיבר המין, תחושה, מראה ומגע טבעי לגמרי. טיפול שאורך כ-20 דקות בלבד והתוצאה נראית לעין מידית. תוספת של    כ-2-3 ס”מ בעובי וכ-1.5-2 ס”מ באורך. עמיד למשך כשנה וחצי-שנתיים.

כל אלה, בפירוש כרוכים בסיבוך ותהליך ממושך לביצוע והחלמה. יתרה מזו ישנם הרבה סיבוכים שעלולים להיווצר מתהליכים אלו כמו: סרומה (נוזל הנוצר בחלל הניתוחי) – מטופל במקרים קלים, או בניקוז במקרים קשים יותר. היפרדות שולי הפצע – מטופלים במקרים של חשיפת השתל השתל יוסר שוב בניתוח ובעתיד ישתל מחדש. זיהומים – זיהומים קלים עוריים מטופלים בחבישות ואנטיביוטיקה. דימומים, צלקת – הצלקת הופכת עם הזמן מאדומה ללבנה ומשתטחת. יתכן שבמקרים נדירים הצלקת תזדקק לטיפול ברצועת סיליקון וזריקות סטרואידים \ כריתת הצלקת ותפירה מחדש. אסימטריה נמקים ובעיקר כאבים ותחושות אי נוחות. אחרי הכל זה ממש הופך לא טבעי ולא מושלם.

איך להגדיל את הפין בצורה טבעית

מסתבר שיש דרכים אחרות טבעיות לגמרי ושנותנות לגבר את אותה התחושה והסיפוק לגבי גודל הפין ומשיגים באמצעותם את אותה אפקטיביות והתוצאות ממש טובות. דבר שבהחלט עוזר להתגבר על התסכול וחוסר הביטחון של הגבר בעת קיום יחסי מין.

חברת טבע און ליין מייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים ותוספי תזונה מהמובילים בישראל. לחברה מגוון מוצרים מנצחים אשר מיוצרים בסטנדרטים גבוהים תוך כדי עמידה בתקנים מחמירים של GMP ובאישור משרד הבריאות. מגוון המוצרים שלנו נוסו ביעילות על קהל לקוחות גדול שחוזר וקונה את המוצרים פעם אחר פעם והכי חשוב זה באמת עובד כמו שצריך.

גם לבעיית הגדלת פין חברת טבע און ליין נתנה את דעתה והחלה בייצור ושיווק תכשיר חיצוני על בסיס טבעי לחלוטין אשר בהחלט עובד ומשפיע על הגדלת הפין בצורה אפקטיבית ויעילה. זהו תכשיר משחתי הנקרא XL תכשיר להגדלת הפין. משחת פלאים הגורמת להגדלה ועיבוי של איבר המין וכמו-כן לחיזוק הזקפה. איך להגדיל את האיבר ? המשחה גורמת להרחבה של כלי הדם באזור ובכך גורמת להגדלת הפין. ההשפעה של המשחה מתפוגגת לאחר כ-3 שעות מזמן המריחה. אין כל תופעות לוואי וכמובן שגם מוצר זה כמו כל מוצרי טבע און ליין מאושרים ע”י משרד הבריאות הישראלי ומיוצרים מחומרים טבעיים בלבד.

הגדלת פין הטיפול היעיל ללא מרשם רופא

כיום לגברים יש פתרון הולם ויעיל שיחזיר להם את הביטחון העצמי. המפתח הוא איבר מין גברי גדול יותר, שמאז ומעולם היה לסמל הגבריות, המאצ’ו והאגו הגברי המבוסס בין היתר על כוח וגודל. מאז ומתמיד קנאת פין הייתה נחלתם של גברים רבים אשר לא נולדו מצוידים כפי שהיו רוצים. היום, בעזרת משחה מהפכנית אפשר להגדיל את הפין הגברי בכ-25% וליהנות מהגדלת הפין ומביטחון אישי גבוה.

לאחרונה החברה גם מצאה כי שימוש תדיר במשחה כ-3 פעמים בשבוע מביאה תוצאות לטווח ארוך עד שנה במידה והמטופל מבצע את הסיכוך לאורך 3 חודשים באופן קבוע. הדגש הינו על שימוש בחומרים טבעיים לגמרי ללא תופעות לוואי, סכנות, זיהום ואסימטריה. חברת טבע און ליין אחראית וקשובה לרצון הלקוח ומביאה לידי ביטוי את כישוריה במוצרים אמינים טבעיים ובאישור משרד הבריאות בישראל.

שימוש בתכשיר XL הגדלת הפין באישור משרד הבריאות בישראל וביצור ושיווק של חברת טבע און ליין, התשובה הטובה ביותר לגבר לשיפור חיי המין, הגדלת הפין ולאיכות חיים טובה ושלווה יותר.

אחד השאיפות של כל גבר לחיזוק הדימוי העצמי והנאה מושלמת בעת קיום יחסי המין, הוא הגדלת הפין באורכו, קוטרו ובאיכות הזקפה שלו. הגדלת הפין נעשית במספר שיטות, חלקן ניתוחיות וחלקן חיצוניות. אורך איבר המין הממוצע הוא סביב 13 ס”מ. גברים רבים חשים לעיתים, כי איבר מינם אינו גדול דיו. ישנם מספר דרכי פעולה כדי להשיג תוצאות טובות יותר. את ההארכה בניתוח מבצעים על ידי ניתוק אחד הגידים שמחברים את איבר המין. ניתוק הגיד נשמע כמו דבר מפחיד אך דבר זה לא משפיע לרעה על הפין בתפקודיו השונים אך זה מאפשר לו להיות ארוך משהיה קודם. ניתוח זה מאפשר הארכה של האיבר ב-2-4 ס”מ, שנתמכת על ידי עודף עור שנמצא ממילא באיבר המין הגברי. תהליך זה כרוך בניתוח והרדמה מלאה ותקופת החלמה ארוכה המונעת מהגברים לקיים יחסי מין.

 

שיטות הגדלת הפין כיום

שיטות רבות יש להגדלת הפין, כך למשל ניתן להזריק חומצות הילרואיות המעבות את הפין ומעניקים לו מראה ומגע טבעי לגמרי. טיפול זה יעיל אך נשמר רק כשנה וחצי עד שנתיים. כאמור, ישנם שיטות רבות כולל השתלת שתלים, טיפול באמצעות תרופות כימיות ועוד. כל השיטות שציינו לעיל, בחלקן יעילות לתקופה מוגבלת אך טומנות בהן תהליך ארוך, פולשני, מלווה בכאבים והחלמה ארוכה כולל הימנעות באותה התקופה מיחסי מין.

 

הגדלת הפין בשיטה הטבעית

לאור הביקוש ההולך וגדל בתחום ודרישה לשיטות הגדלת הפין בשיטה הטבעית, לא פולשניים וניתנות לשימוש בצורה דיסקרטית ללא מעורבות צד שלישי, החלות חברות כמו טבע און ליין לפתח ולייצר מוצרים בעלי איכות אפקטיבית להשגת המטרה של הגדלה ועיבוי הפין בשיטה טבעית ומחומרים טבעיים מעולם הצומח. הגדלת הפין בשיטה הטבעית מעולם לא הייתה קלה יותר.

מוצרים טבעיים מבית חברה מובילה

כחברה בעלת ניסיון ומוניטין מעל 10 שנים בתחום, מייצרת החברה מגוון מוצרים אשר מיוצרים בסטנדרטים גבוהים תוך כדי עמידה בתקנים מחמירים של GMP ובאישור משרד הבריאות, כתוספי מזון ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא. גם לביקוש  ולטיפול בהגדלת הפין בשיטה הטבעית, חברת טבע און ליין נתנה מענה בייצור תכשיר טבעי חיצוני המגיע כמשחה או בצורת קפסולות. כאשר את הקפסולות בולעים פעם ביום במהלך חודשיים ומשיגים תוצאות אפקטיביות של הגדלת הפין בעת הגירוי המיני לגודל שבין 3-ל-7.5 ס”מ כאשר התוצאה משתנה מאדם לאדם זהו תכשיר ה- XTRASIZE. אותו מוצר מגיע גם כקרם הניתן לשימוש ביעילות רבה כחצי שעה לפני האקט המיני במריחה ועיסוי עד להספגה על איבר המין. קרם זה מגרה מינית את המטופל, ובעת המגע המיני, מאפשר לקבל זקפה מלאה חזקה ואיתנה ובכך להביא להגדלת הפין בשיטה הטבעית בעת קיום יחסי המין עם בת הזוג.

תחדשו את ההנאה שלכם מחיי המין!

אם גם אתם מבקשים פתרון יעיל ואפקטיבי להגדלת הפין בשיטה הטבעית? הגעתם למקום הנכון. בטבע און ליין ניתן לרכוש תכשירים ותוספי מזון ללא תופעות לוואי וללא מרשם רופא אשר יתנו לכם מענה מושלם ואפשרות להגשים לעצמכם חלום אמתי של הגדלת הפין ולחיזוק הביטחון והדימוי העצמי. היכנסו לאתר , התרשמו מהמבחר ורכשו את המוצר הבא עבורכם במחירים אטרקטיביים ולהנאה מושלמת.

אחד הנושאים המעסיקים גברים רבים הוא נושא גודל הפין שלהם. יחד עם זאת חשוב לדעת כי גודל ממוצע הוא סביב ה-13 ס”מ ורבים הגברים שחושבים שגודל איבר מינם אינו מספיק גדול דיו, ומחפשים דרכים שונות להגדלת הפין. אחד הפעולות להגדלת הפין נעשה בדרכים רפואיות הכרוכות בניתוח כאשר ישנם מספר סוגים. אמנם בתהליך זה התוצאה המתקבלת מאפשרת הגדלת הפין באורך של בין 2 ל-4 ס”מ, אך תהליך הביצוע, החשיפה ואי שמירה על דיסקרטיות, תהליך ההחלמה הארוך, הכאבים והימנעות מקיום יחסי מין למשך תקופה ארוכה, הביאו רבים מהגברים לחפש דרכים ופתרונות אחרים להגדלת הפין כאשר השיטה הטבעית מועדפת על כולם.

 

מענה עבור אנשים שמעוניינים להגדיל את הפין

חברת טבע און ליין שהוקמה בשנת 2008 מתוך רצון לתת מענה לטיפול מגוון של בעיות מיניות, שיפור חיי המין שיפור והגדלת איבר המין ועוד פתרונות טבעיים שונים, מייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים ותוספי תזונה מהמובילים בישראל. לחברה מגוון מוצרים מנצחים אשר מיוצרים בסטנדרטים גבוהים תוך כדי עמידה בתקנים מחמירים, ובאישור משרד הבריאות.

כחלק ממגוון המוצרים של טבע און ליין, גם לבעיית הגדלת פין החברה נתנה מענה והחלה בייצור ושיווק תכשיר חיצוני על בסיס טבעי לחלוטין אשר בהחלט עובד ומשפיע על הגדלת הפין בצורה אפקטיבית ויעילה. זהו תכשיר משחתי הנקרא Maximumon תכשיר להגדלת הפין.

הגדלת פין בשיטה הטבעית וללא תרופות מרשם

Maximumon הינה משחת פלאים הגורמת להגדלה ועיבוי של איבר המין וכמו-כן לחיזוק הזקפה. המשחה גורמת להרחבה של כלי הדם באזור ובכך גורמת להגדלת הפין. ההשפעה של המשחה מתפוגגת לאחר כ-3 שעות מזמן המריחה. אין כל תופעות לוואי וכמובן שגם מוצר זה כמו כל מוצרי טבע און ליין מאושרים ע”י משרד הבריאות הישראלי ומיוצרים מחומרים טבעיים בלבד.

 

להחזיר את הניצוץ לחיי המין שלכם!

הגדלת פין בשיטה הטבעית, מאפשרת לגבר להנות מטיפול דיסקרטי, ללא היחשפות לצד שלישי, ניתן להשיג את המוצרים כתוספי מזון באתר החברה ולרכוש אותם בצורה מאובטחת ודיסקרטית כולל משלוח עד לבית הלקוח בחבילה אטומה לגמרי. מהיום יש פתרון טבעי ויעיל להגדלת הפין המחזיר את הביטחון העצמי לכל גבר. בעזרת משחה מהפכנית זו, אפשר להגדיל את הפין הגברי בכ-25% וליהנות מהגדלת הפין ומביטחון אישי גבוה. בנוסף, שימוש שימוש תדיר במשחה כ-3 פעמים בשבוע מביאה תוצאות לטווח ארוך עד שנה במידה והמטופל מבצע את הסיכוך לאורך 3 חודשים באופן קבוע. הדגש הינו על שימוש בחומרים טבעיים לגמרי ללא תופעות לוואי, סכנות, זיהום ואסימטריה. חברת טבע און ליין מספקת לכם מבחר מוצרים אמינים טבעיים באישור משרד הבריאות בישראל. שימוש בתכשיר Maximumon הגדלת הפין של חברת טבע און ליין, התשובה הטובה ביותר לגבר לשיפור חיי המין, הגדלת הפין ולאיכות חיים בדרך הטבעית והקלה ביותר. היכנסו לאתר החברה ותהנו משלל המוצרים לבחירה קלה ומשתלמת.

 

הגדלת הפין ללא ניתוח

גברים רבים מתעסקים במחשבה שאיבר מינם לא מספיק גדול בעת קיום יחסי מין. הדבר גורם להם לאיבוד הביטחון העצמי ולהימנעות מקיום יחסי מין. הרבה פעמים הגברים מחפשים פתרונות כאלה ואחרים להגדלת הפין ולהשיג את המבוקש בהתאם לציפיות שלהם. ישנם שיטות רבות להגדלת הפין.  עיקר השיטות בעבר להגדלת הפין היו בשיטות הרפואיות והיו כרוכים בניתוחים פלסטיים וכחלק מהתהליך היה ברור שהנושא מעורב בצד שלישי ללא שמירה על דיסקרטיות. ניתוח להגדלת הפין נעשה תחת הרדמה מלאה ותקופת החלמה המלווה בכאבים ואי קיום יחסי מין. נוסף לניתוחים הפלסטיים ישנן שיטות נוספות וניתנות לביצוע אך כולם מלוות בשימוש באביזרים ואמצעים אשר יכולים לגרום יותר לנזק מאשר לתוצאה המתבקשת. שימוש במשאבת פין העלולה לגרום לנזקים בכלי ם חיוניים כאשר הטיפול ממושך והשינוי כמעט ולא נראה לעין. שיטה נוספת היא מתיחה. בשיטה זו יש סיכוי רב לפגיעה ברקמות הפין ובמערכת העצבית שלו ועד לגרימה של אין אונות וחוסר זקפה בלתי הפיכה.

בשיטות השונות להגדלת פין פותחו בעבר על ידי חברות שונות גם טיפולים נוספים ללא ניתוח. מוצרים אלו פותחו  באמצעות ייצור טבליות, משחות ותרסיסים. חלק מהמוצרים מרכיבים חומרים שאינם מזיקים לבריאות וחלקם עשויים מחומרים שעלולים ליצור תופעות לוואי וכרוכות במרשם רופא כמו הסיאליס, הויאגרה ואחרים.

כיום פותחו בעולם הרפואה האלטרנטיבית שיטות טיפול להגדלת הפין ללא ניתוח ובאמצעות תכשירים ותוספי תזונה המיוצרים מחומרים טבעיים ומספקים לכם מענה מושלם. בחברת טבע און ליין, יצרנית התכשירים ותוספי התזונה לשיפור התפקוד המיני וטיפול בבעיות האין אונות אצל גברים ונשים, פותחו תוספי תזונה יעילים הנותנים מענה מושלם להגדלת איבר המין ללא ניתוח, ללא צורך במרשם רופא וללא תופעות לוואי. בחברת  טבע און ליין פיתחו את המוצר הטבעי להגדלת הפין הנקרא Xtra-Size. כחברה בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום  פותחו מוצרים נוספים המיוצרים מחומרים טבעיים לגמרי שאינם נושאים תופעות לוואי, מותרים לכל אדם ללא מגבלות, ללא מרשם רופא ומאושרים לשימוש כתוספי מזון באישור משרד הבריאות.

הגדלת פין בשיטה טבעית נעשה עם תכשיר מהפכני בעל אפקט השפעה מוכח המשיג תוצאה של הגדלת הפין בתוספת של עד 7.5 ס”מ בממוצע. תכשיר זה נקרא Xtra-Size. Xtra-Size  הינו תוסף תזונה מאושר על ידי משרד הבריאות ומגיע בצורת גלולות לבליעה על בסיס יומי. את התכשיר ניתן לרכוש ללא מרשם התכשיר מתאים לכלל האוכלוסייה כולל גברים בעלי מחלות רקע שונות. נטילת כדור אחד ביום במהלך חודשיים רצופים ישיג עבורכם את התוצאה המבוקשת, יגביר את הגירוי המיני, ויגשים עבורכם בעת קיום יחסי מין את התוצאה המוכחת של זקפה מושלמת והגדלת הפין בצורה משמעותית עד 7.5 ס”מ בממוצע. כמובן שהתוצאות משתנות מאדם לאדם באופן אינדיבידואלי.

אם גם אתם רוצים להחזיר לעצמכם את הביטחון העצמי ולהגדיל את הפין ללא ניתוח ובאופן דיסקרטי? אתם מוזמנים להיכנס לאתר חברת טבע און ליין ולהנות מרכישת המוצר המהפכני שישיג את התוצאה הטובה ביותר ולשביעות רצונכם. הרכישה באתר דיסקרטית ומאובטחת וכך גם המשלוחים המגיעים עד אליכם בכל חלקי הארץ.

איך להגדיל את הפין ? אחת התופעות המשפיעות על חיי המין בקרב גברים היא – איבר מין בגודל קטן, בינוני או כמו שאומרים פין קטן מאוד. גברים רבים סובלים מתופעה זאת, ועקב כך נמנעים מקיום יחסי מין ונבוכים כאשר הם מגיעים לאינטימיות. דבר זה מתסכל אותם וגורם להם לחוסר בטחון עצמי וירידה במצב רוח. אולם, מה שלא עושה הטבע עושה הטכנולוגיה, וכיום ניתן למצוא מגוון שיטות להגדלת הפין, ממש כמו שיש תחליף ויאגרה או מגוון טיפולים אחרים בתחום זה. אחד הפיתוחים החדשניים שכבשו את העולם הוא – הגדלת הפין באמצעות אנדרו פינס המאפשר הגעה לתוצאות מרשימות לאחר כמה חודשים.

במה מדובר ומהו המכשיר הכל כך מבוקש?

אנדרו פינס הוא מכשיר המיועד להגדלת איבר המין, מדובר בטיפול טבעי, ללא ניתוח וללא כל תופעות לוואי או קושי מסוים כדי להגיע לתוצאות מרשימים. רק לסבר את האוזן, מכשיר אנדרו פינס מיועד לשימוש חיצוני המגדיל את הפין בממוצע בחצי ס”מ בחודש מבחינת אורכו, וכ- רבע ס”מ בעוביו, כך שללא ספק מדובר על מכשיר שמומלץ לנסות המכשיר עצמו מאושר על ידי מיטב הרופאים המומחים בעולם ועל ידי משרד הבריאות ועומד בתווי התקן המחמירים ביותר. כלל פרמטרים אלה הופכים את מכשיר אנדרו פינס להגדלת הפין לבטוח ביותר לשימוש. כבר אלפי גברים בעולם נהנים מפין גדול יותר באמצעות המכשיר, הרי מדובר בשיטת הגדלה לצמיתות.

אנדרו פינס להגדלת איבר המין

לרכישה לחץ כאן>>>

איך להגדיל את הפין שיטה פשוטה עם תוצאות מרשימות

שיטת הגדלת הפין בעזרת אנדרו פינס, היא פשוטה לחלוטין, היא פועלת על עיקרון המתיחה, ולכן יש ללבוש את המכשיר לפחות בין 3-4 שעות ביום וכאשר המכשיר נמצא במצב רפוי על איבר המין הוא מותח אותו לאט לאט וכך איבר המין גדל. המכשיר עצמו דיסקרטי לחלוטין וניתן לשימוש על גבי בגדים, כך שהוא אינו נראה לעין כלל בעת השימוש בו ואינו גורם כלל לכאב או תחושה לא נעימה בעת השימוש בו, כך שלא פלא שמכשיר אנדרו פינס נהפך לשם ודבר בכל העולם וכבר אלפי גברים בכל רחבי העולם נהנים ממנו וזוכים לביטחון עצמי גבוה בעת קיום יחסי מין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?