מאריך איבר לגבר

מאריך איבר לגבר

סטראפ און עם רטט מגרה מאוs סטראפ און עם רצועה עבה לנוחות מרבית, הדילדו חלול מבפנים ומאריך את האיבר. מוצר מעולה מחומר מדהים.

מאריך איבר העשוי מלטקס חומר טבעי וידידותי למשתמש המגיע במידות של 21 ס”מ אורך ועובי 4.5 ס”מ. מוצר איכותי המעניק ריגוש מיני עמוק ומענג. בעל רתמה שניתן להתאים ולהלביש על איבר המין הגברי ובכך, להאריך ולעבות את הפין, ובכך להגביר את ההנאה והריגוש.

369.00

למה לקנות אצלנו

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

שירות לקוחות
אישי ואנושי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

תיאור:

מאריך איבר לגבר

הדבר שמעסיק גברים רבים הוא גודלו של איבר המין בעת קיום יחסי מין. הטענה כי איבר קטן במידותיו משפיע על הדימוי העצמי ויוצר חוסר ביטחון בעיקר באקט המיני. לאיבר מין הנחשב קטן באופן יחסי, ניתן למצוא פתרון שיתאים לשני הצדדים. אם בעבר הנושא טופל באמצעים תרופתיים וכירורגים, הרי שכיום ניתן גם למצוא תכשירים טבעיים המבוססים על חומרים טבעיים שיעשו את העבודה בצורה טובה. גברים רבים, לא מעוניינים להשקיע בתהליכי טיפולים והכנות מוקדמות ומחפשים פתרונות יצירתיים לאותו רגע בו יוכלו לענג את בת זוגן ואפילו ליהנות בעצמם.

הפתרון הנוח והמהיר להארכת איבר המין

טבע און ליין המייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים לשיפור חיי המין, החלה להפיץ מוצר איכותי אשר יעשה את העבודה, יגדיל את איבר המין וישפר את הביצועים וההנאה ההדדית באקט המיני. מדובר במוצר הארכה לאיבר המין הגברי. מאריך איבר העשוי מלטקס חומר טבעי וידידותי למשתמש המגיע במידות של 21 ס”מ אורך ועובי 4.5 ס”מ. מוצר איכותי המעניק ריגוש מיני עמוק ומענג. בעל רתמה שניתן להתאים ולהלביש על איבר המין הגברי ובכך, להאריך ולעבות את הפין, ובכך להגביר את ההנאה והריגוש. חברת טבע און ליין, משווקת את המוצר האיכותי כחלק ממגוון מוצריה הטבעיים למימוש חווית הסקס וריגוש עילאי לגבר ולאישה במחירי מבצע אטרקטיביים וללא מתחרים. אולי יעניין אותך: ויאגרה טבעית
יש לכם שאלה? צריכים עזרה ברכישה? צרו קשר.
[leadercf7 campid="1916"]
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?