הגדלת איבר המין הגברי כיוון שנשים וגברים כאחד יודעים שכל שקשור לאיבר המין של הגבר הוא כל מה שהם, בזעיר אנפין. שם מתרכזים האגו, דימוי הגוף, הגבריות והביטחון העצמי. וכן, הגודל בהחלט קובע, או לפחות, משפיע. אין משמעות הדבר היא שכדי להיות מאושר גבר צריך להיות בעל איבר מין באורך 20 ס”מ, או שגבר בעל איבר מין קטן נידון להיות אומלל, חסר ביטחון ולא מוצלח במיטה. ההפך הוא הנכון. הסיפוק של שני בני הזוג תלוי במידה רבה ביותר, לא רק בפין אלא בגבר שמחובר אליו ובטכניקה המינית שלו.

חשוב לציין כי  מספר הקסם הוא 13.5 ס”מ. זהו אורך הפין הממוצע (בזקפה! תמיד מודדים בזמן הזקפה) של גברים בכל רחבי העולם. גברים באפריקה הם בעלי האיברים הגדולים ביותר בממוצע, בעוד שהגברים באסיה הם בעלי האיברים הקטנים ביותר. מתוך אותם 13.5 ס”מ, החשובים ביותר הם החמישה הראשונים, שכן רוב קצות העצבים נמצאים בחמשת הסנטימטרים הראשונים בכניסת הנרתיק. מכיוון שמבחינת גברים, פין גדול מסמל גבריות. הוא משמש יתרון תחרותי ביריבות מול גברים אחרים. הוא מרמז (שלא בצדק, כמובן) על היותו של גבר מאהב טוב ומצליח בקרב הנשים. גברים משווים את גודל איברי המין שלהם כמו שאיילים משווים את גודל הקרניים שלהם ותולים בו את האשמה לכל אי הצלחה או מצב של חוסר בטחון בחייהם. כיום, עם ריבוי הסרטים הפורנוגרפיים שבהם מוצגים גברים עם אברי ענק, המצב גרוע עוד יותר.

בין אם יש סיבה אובייקטיבית לתלונה על פין קטן ובין אם מדובר בתפיסת גוף מעוותת בלבד , גבר שחושב או חושש שאיבר המין שלו קטן מדי נתקל בבעיה זו בכל אשר הוא הולך – בשירותים ציבוריים, בים, בבריכה, בחדר הכושר, במלתחות ולמעשה בכל מקום שבו עליו להתפשט בנוכחות אחרים.

 

הגדלת איבר המין הגברי דיסקרטיות מובטחת

גברים רבים יהססו במצב כזה לפנות לנשים וליצור קשרים רומנטיים מתוך מחשבה שגודל האיבר שלהם ירתיע בת זוג פוטנציאלית. זאת רק הוכחה נוספת לחוסר הביטחון שחשים גברים אלו בעצמם וביכולתם לספק מינית אישה.

לאחר כל מיני טיפולים פסיכולוגיים והתנסות בתכשירים כאלה ואחרים חברת  טבע און ליין , החלה למצוא פתרונות אפקטיביים ולתת מענה לטיפול בהגדלת איבר המין הגברי. בחברת טבע און ליין  מייצרים מספר מוצרי און גברי המסייעים לעיבוי והגדלת הפין, המוצרים כאמור טבעיים בלבד, אפקטיביים ביותר, כאשר חלק ממוצרי הגדלת האיבר שלנו הינם לשימוש חד פעמי וחלק מן המוצרים הם לטווח הארוך.

הגדלת איבר המין הגברי בעזרת תכשירים שונים

ישנם מספר מוצרים המטפלים בצורך להגדלה ועיבוי הפין. משחת פלאים הגורמת להגדלה ועיבוי של איבר המין וכמו-כן לחיזוק הזקפה. איך להגדיל את האיבר ? המשחה גורמת להרחבה של כלי הדם באזור ובכך גורמת להגדלת הפין. ההשפעה נמשכת מספר שעות ונחשבת כפתרון חד פעמי. אין כל תופעות לוואי וכמובן שגם מוצר זה כמו כל מוצרי טבע און ליין מאושרים ע”י משרד הבריאות הישראלי ומיוצרים מחומרים טבעיים בלבד.

מכשיר נוסף מבית היוצר של טבע און ליין הוא מכשיר אנדרו פינס להגדלת הפין מכיל מגוון רב של יתרונות אשר הופכים אותו למבוקש בכל העולם, מדובר על מכשיר בעל המלצות של רופאים מכל העולם, בעל תו תקן אירופאי, דיסקרטי, קל ביותר לשימוש, הוא מאריך ומעבה את הפין וכו’. באמצעות המכשיר תוכלו להגדיל את הפין בחצי ס”מ בכל חודש באורך, וברבע ס”מ בעובי.

אמצעי נוסף הוא חבילת הטיפול המנצחת ושמשלבת אפקט כמעט מושלם לגבר , זה הטיפול בקפסולות מסוג maxxes up. זו חבילת טיפול המיוצרת כמוצר מן הטבע. הקפסולות עצמן מיוצרות כולן מחומרים טבעיים ובכך אין מביאות לתופעות לוואי ואף אינן גורמות לתלות אצל המשתמשים בה. ביכולתן להביא להגברת האון הגברי כ-12 שעות לאחר השימוש בה. מוצר זה, כמו רבים אחרים ממוצרי טבע און ליין הינו מאה אחוז טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות.

חשוב להדגיש כי שימוש נבון ושקול המבוסס על חומרים טבעיים בהחלט יכול לעזור להגדלת איבר המין כאשר בעצם נותן פתרון אידאלי לגבר במערכת יחסים מינית זוגית ותורם לו להגברת הביטחון העצמי והאגו.

 

XtraSize – הגדלת איבר המין הגברי טיפול טבעי בהישג ידיך

רבים מבין הגברים כיום תוהים, איך היו נראים חייהם עם תוספת של עוד כמה סנטימטרים בזקפה מלאה בעת קיום יחסי מין עם בת הזוג שלהם. מצד שני כיום בעולם הפתיחות הטכנולוגית רבים הפרסומים וההבטחות להגדלת הפין באמצעות תכשירים כאלה ואחרים שאמינותם מוטלת בספק והתוצאות גם כן. בעבר אף נעשו טיפולים פולשניים באמצעות ניתוחים ואביזרים אחרים להשגת התוצאה של הגדלת איבר המין הגברי. אלא שכל הניסיונות נחלו אכזבה רבה והיו מלווים גם בתהליך ממושך מלווה בכאבים ותקופת החלמה קשה.

מתוך הצורך והביקוש של גברים רבים למצוא פתרונות להגדלת איבר המין הגברי ללא אמצעים טכניים, ניתוחים ותכשירים תרופתיים כימיים, החלו חברות לפתח מוצרים בצורת משחות וקפסולות שאמורים להשיג את המטרה. אלא שגם תכשירים אלו המבוססים על חומרים כימיים לא בהכרח מתאימים לכולם ויש כאלו שחל עליהם להשתמש בתכשירים אלו בגלל בעיות רפואיות ומחלות רקע אחרות. מוצרים אלו גם ניתנים אך ורק תחת מרשם רופא ויש ליטול אותם בסמוך לקיום יחסי המין.

הפתרון הטבעי להגדלת הפין

חברת טבע און ליין, חברת יצרנית הפועלת בשוק משנת 2008 ומתמחה בפיתוח וייצור תוספי תזונה ותכשירים על בסיס טבעי בלבד, פיתחה תכשיר המגיע בצורת קפסולות ו/או קרם הנקרא XtraSize.

קרם Xtrasize להגדלת הפין

XtraSize  פותח מצמחי מרפא סיניים ובטכנולוגיות מתקדמות ביותר ונבדק תחת תקנים מחמירים וקפדניים ואושר לשימוש כתוסף מזון על ידי משרד הבריאות. מטבע הדברים שימוש בתכשיר מתאפשר ללא מרשם רפואי וללא תופעות לוואי, דבר המאפשר את השימוש לכל אדם.

XtraSize הינו קרם הניתן לשימוש במריחה ועיסוי קל על איבר המין הנספג לתוכו כחצי שעה לפני המגע המיני. שימוש נכון ישיג תוצאה מוכחת ואפקטיבית של 3-7.5 ס”מ באורך הגדל איבר המין הגברי בעת הזקפה וקיום יחסי המין.

XtraSize הינו קרם המשווק בארץ ללא צורך במרשם רפואי. ניתן אף לרכוש אותו באתר הבית של חברת טבע און ליין במחיר אטרקטיבי ובדיסקרטיות מוחלטת.

התוצאות: מובטחות!

שימוש בקרם ה- XtraSize מבטיח לכם תוצאה אפקטיבית של הגדלת איבר המין הגברי בכל מגע מיני ועם הגעה לזקפה מלאה. XtraSize  מומלצת לשימוש גם על ידי רופאים והיא מותרת לשימוש על פי כל הסטנדרטים והתקנים הנדרשים ובאישור משרד הבריאות.

אם הגדלת איבר המין הגברי מעסיק אתכם? הגעתם למקום הנכון. בטבע און ליין תוכלו לרכוש את הקרם המהפכני המיוצר מחומר טבעי ולהשיג את התוצאה המבוקשת ולשביעות רצונכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?