האם מותר לחצות כדור ויאגרה?

כדור הויאגרה הוא כדור שמוכר כבר שנים רבות. לכן ישנן דרכים רבות להשתמש בו. בואו לבדוק האם מותר לחצות כדור ויאגרה.

 

לחצות כדור ויאגרה – תגלית מפתיעה ומסעירה במיוחד!

בשנים עברו, כל דיבור על אין אונות ובעיות שפיכה, לא היה עולה על סדר היום הציבורי ואנשים נמנעו מלשוחח על הנושא המביך. כיום, ויאגרה הינה ללא ספק אחת מהתרופות הנצרכות והמדוברות ביותר בעולם כולו. התרופה פותחה במקור כתרופה המיועדת לטיפול בתעוקת חזה, והתגלתה ממש במקרה כיעילה לטיפול בגברים הסובלים מאימפוטנציה- תפקוד מיני לקוי הכרוך באי-יכולת להגיע או לשמור על זקפת איבר המין הזכרי לצורך קיום יחסים מיניים מספקים. גילוייה של התרופה היה לתחילתה של מהפיכה בתחום שהשיבה לגברים רבים את חיי המין שאבדו להם.

 

מהו אופן פעולתה של תרופת הקסם?

התרופה פועלת על ידי מנגנון בו חנקן חד חמצני נקשר לקולטנים באנזים גואנילאט ציקלאז ומבצע טיפול מיוחד לזירוז תהליך כימי. האנזים מייצר חומר שנקרא cGMP הגורם להרפיית השרירים החלקים של העורקים בפין, דבר הגורם להרחבת קוטר העורקים ולהגברת זרימת הדם בהם. הגברה זו היא שבעצם יוצרת זקפה קשה ויציבה עד שהגבר מגיע אל סיפוקו ולאחר פליטת נוזל הזרע, הזקפה יורדת.

מדוע אנשים רוצים לחצות כדור ויאגרה?

בעיקרון, גברים רבים נוטים לחצות כדור הויאגרה לשניים. בחירה זו נובעת עקב מספר סיבות. ראשית כל, חציית הכדור מורידה מהמינון ומהשפעתו כאחד ויש בכך כדי להפחית ממשך זמן ההשפעה של הכדור. סיבה נוספת לחציית הכדור מגיעה מהחשש מתופעות לוואי נפוצות עקב השימוש בתרופה. היא עלולה לגרום לכאבי ראש ולהפרעות במערכת העיכול. מינון יתר על המידה עלול לגרום לעיתים קרובות להסמקה, שלשולים, כאבי שרירים ולשינויים בראייה או שמיעה וכן לתופעות לוואי נוספות.

 

האם חל היתר או איסור לחצות כדור ויאגרה?

ישנן תרופות שונות בתעשייה שחצייתן תגרום בהכרח להשפעה שונה על האדם. ויאגרה, בניגוד לתרופות אלו, הינה תרופה שניתן לחצותה ללא כל חשש לתגובה שונה.
בגדול, מומלץ על שימוש בתרופה במינון האפשרי המינימלי ביותר אשר מביא לתוצאות רצויות. מדובר בעניין אינדיבידואלי לכל אדם התלוי גם בסיבה לשמה נלקחה התרופה. בדרך כלל, המלצת הרופאים עומדת על מינון התחלתי של 25 מ”ג. אך, אכן ניתן לחצות כדור הויאגרה, תוך בדיקה מהו המינון שיניב את האפקט האידיאלי. אוסיף ואומר כי ישנו אתר מקסים באינטרנט של פורטל הרפואה של ישראל בו תמצאו מאגר עצום של שאלות ותשובות בתחום הרפואה.

ויאגרה טבעית – הצלחה מסחררת!

הויאגרה הינה חד משמעית התרופה הנפוצה ביותר שקיימת היום בשוק לצורך שיפור התפקוד המיני של הגבר. אך, עקב תופעות הלוואי הרבות של התרופה גברים רבים מנסים להימנע משימוש בה ותרים אחר פתרונות טבעיים שיעשו את העבודה כראוי. כידוע, תרופת הויאגרה שלעצמה מבוססת על רכיבים כימים. בעקבות זאת, בשנים האחרונות פותחו גרסאות טבעיות לתרופת הויאגרה בעלות אפקט דומה ויעיל ללא מרשם רופא וללא הגבלות שימוש. לחלופות הטבעיות יתרונות משמעותיים וחיוניים בהיבט הבריאותי. תרופות הויאגרה הטבעית מכילות מינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון שיש בהם כדי לתמוך ולחזק את המערכת החיסונית של גוף האדם ובדרך כלל גם אינן גורמות לתופעות לוואי.

מכל האמור לעיל, מוצרי ויאגרה טבעיים הם הפתרון המנצח והמענה האולטימטיבי לבעיית האין-אונות אצל גברים. במידה והינכם סובלים מבעיה זו, אני שמחה לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון שישים קץ לבעייתכם. אנו, בנטורל ויאגרה, עמלנו רבות כדי ליצור פיתוחים טבעיים פורצי דרך בתחום. בטבע קיים שלל של אוצרות בריאותיים המשמשים בתעשיית התרופות. בשימוש נבון בהם ניתן להנות מהסגולות שלהם לצרכים שונים בעיקר לבעיית האימפוטנציה. באתר שלנו, שקישור אליו מופיע בתחתית הדף, תוכלו להתרשם מקשת רחבה של מוצרים טבעיים שבהחלט יספקו את הסחורה ויחזירו לכם את הביטחון במיטה ואת הויטמינים החיוניים לחוסן הגוף. המוצרים שלנו 100% טבעיים והוכחו כיעילים ובעלי השפעה חיובית על נוטלי התרופה.
ההיצע המגוון שלנו טומן בחובו מוצרי פלא אשר יבצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר, יביאו לתחילתו של פרק חדש ונפלא בחייכם וישפרו מהותית את חיי המין שלכם. תזכרו- אף פעם אסור לאבד תקווה ולהרים ידיים, במיוחד לא כשמדובר באיכות החיים שלנו.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
ויאגרה בבני ברק

הויאגרה היא כנראה התכשיר המוכר ביותר לטיפול בבעיות אין אונות ובאופן כללי במתן מענה לבעיות בתפקוד המיני של גברים במיטה. אולי בגלל שהיא מקושרת לנושאים

קרא עוד »
ויאגרה למכירה בהוד השרון

סובלים מבעיות תפקוד מיני? כנראה שאתם מכירים את הויאגרה. ויאגרה, אחת התרופות הפופולריות ביותר בעולם שאין כמעט אדם שלא מכיר אותה ולא סתם. במאמר הבא

קרא עוד »
ויאגרה בגבעת שמואל

אם אתם לא מכירים ויאגרה, אתם כנראה לא חייתם על הפלנטה בעשורים האחרונים. הויאגרה הפכה להיות התרופה הנמכרת ביותר בארה”ב תוך זמן קצר מרגע השקתה

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?