אין אונות בגיל צעיר

שישית מהגברים סובלים מאין אונות כך מראים מחקרים שונים. חלק גדול מהגברים סובלים מכך כבר בגיל צעיר. אין אונות בגיל צעיר ובכלל יכול להשפיע על הגבר בצורות שונות, לא רק באספקט המיני אלא גם באספקט המנטאלי. לכן חשוב להתמודד עם מצב של אין אונות ולשמחתם של גברים רבים ישנם כלים שונים לכך.

לפני שנציג את אחד הכלים הייחודים להתמודדות, נציג מעט נתונים בנושא בקרב גברים צעירים. למרות שגברים צעירים נחשבים מלאי חיים ואנרגיה, הרי שלפחות 99 אחוז מהם יחושו לפחות פעם אחת בחייהם אימפוטנציה. בדרך כלל בעיות של אין אונות מתחילה בגיל הארבעים, אך גברים רבים סובלים ממנה עוד קודם לכן.

 

אימפוטנציה מהי?

ישנן מספר סיבות לאימפוטנציה ואין אונות. ראשית, עניינים פיזיולוגיים, דוגמא מחלות כרוניות, טראומות, פציעות. שנית, עישון כבד או צריכה מוגברת של אלכוהול יכולה לגרום לאין אונות. שלוש, עניינים פסיכולוגים. חרדת ביצוע, חוסר חשק מיני ולחץ סביבתי. הרבה פעמים מדובר בדברים חולפים אך יש טראומות ישנות שעלולות להישאר ולחזק את תחושת האין אונות.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?