איך עובדת תרופת הקמגרה

קמגרה הינו תכשיר חדש יחסית בישראל, שנועד לפתור בעיות בתפקוד המיני. אבל מדוע צריך תרופה נוספת היכן שהשוק כבר רווי בויאגרות וסיאליסים למיניהם? או. טוב ששאלתם. כי עד לנקודת הזמן של לפני שש או שבע שנים, בעיקר גברים בגיל העמידה או בעלי בעיית אונות מסוימת מאוד קיבלו מרשם שעזר להם לקצר תהליכים עד ליצירת האונות המלאה והמספקת. ומה עשו כל אלו שסבלו בסך הכל ממחסור בחשק? שדיווחו על חרדת ביצוע שהרופא לא ממש השתכנע ממנה כדי לרשום כדור? כלום. הם נאלצו להמתין עד שהקמגרה תקבל אישור לשימוש בישראל ומאז חייהם השתנו לבלי היכר. אז איך עובדת תרופת הקמגרה? מה חשוב לדעת לגביה? ואיך מבצעים הזמנה?

 

מהי קמגרה ולשם מה היא מיועדת? 

קמגרה היא תרופה שנועדה להגביר את החשק המיני, כמו גם לפתור מצבים “קודמים” לאבדן החשק כמו אין אונות, חרדת ביצוע וקשיי זקפה שונים. גם היא בדומה לויאגרה, לויטרה וסיאליס המוכרים מכילה חומרים פעילים התורמים לכל הקסם הזה לקרות, אך בשונה מהם, התרופה ניטלת על ידי בליעת ג’ל (בטעמים, אל חשש) ולא באמצעות כדור רגיל. הפיתוח הגיע לישראל מענקית התרופות ההודית Ajanta pharma כמותג המתחרה בויאגרה ונולד בעקבות הצורך לספק לאזרחי העולם הגדול אלטרנטיבה שונה המזרזת את זמן ההשפעה ומתאימה גם לאנשים שמכל סיבה שהיא לא נוטים לבלוע כדורים.

העיכול של הג’ל הנוזלי משפיע במהירות רבה יותר על תהליך החשק והיווצרות הזקפה בעת הגירוי. הוא נספג בגוף במהירות ולא מצריך שתיית מים במקביל לצורך הבליעה. כל אלה הופכים את הקמגרה לתרופה ספונטנית בהרבה מחברותיה למדף ולפעמים אפילו יעילה מהן.

תרופת הקמגרה

הדרך לזוגיות טובה עוברת גם דרך המיטה 

כל זוגיות זקוקה ליחסי מין איכותיים, מהנים ומספקים על מנת להמשיך להתקיים בצורה תקינה. כל המחקרים והמומחים בתחום הזוגי מאמינים שתדירות יחסי המין ושביעות הרצון מהם משפיעה רבות על הקשר הזוגי, כאשר כל מצב של “קיפאון” בין בני הזוג יוצר מתחים קשים שעשויים אפילו לחסל בשלב מסוים את הקשר. ככל שהמין בין הזוג פחות משוחרר, מהנה או מספק פחות את אחד הצדדים, פחות מגוון ודורש המון מאמצים פיזיים ורגשיים כך הוא עשוי לגרוע מהזוגיות עצמה. אם שני המשתתפים ישמרו ביניהם על רמות פתיחות טובות ויכירו בכך שיש בעיה, קמגרה יכולה להיות אחד הפתרונות המידיים והטובים ביותר שיסייעו להם. 

ופתאום אין לכם חשק: על ירידה בחשק המיני וכיצד קמגרה מטפלת בה

לא חסרות סיבות שבגללן גברים ונשים חווים ירידה בתשוקה המינית: שינה מועטה או לא איכותית, אורח חיים לא בריא, חוסר תנועה או פעילות גופנית, צריכת משקאות אלכוהוליים בצורה מוגזמת וגם מתחים, לחצים וטרדות משפיעים מאוד על המוח ובעיקר על הסרוטונין והדופאמין – שני הרכיבים שאחראים לתחושה ומצב הרוח הטובים שלנו ומנהלים בין היתר גם את הצורך שלנו במין וכמות התשוקה לגביו.

מצב נוסף של חוסר חשק הוא בגילאי העמידה, כאשר רמות הטסטוסטרון בגוף צונחות ומשפיעות על רמות החשק. קיים גם מצב שלישי שבו בעיה קודמת או עמוקה יותר “מפריעה” לחוויית החשק המיני. חרדת ביצוע לדוגמה, היא מצב שבו גבר חווה מקרה אישי מערער או תקופת זמן מסוימת שבה נוצר חוסר ביטחון. הדבר גורם לכך שהוא חושש מפני כל כניסה למיטה וכתוצאה נוטה לייצר תירוצים וסיבות שונות כדי להתחמק מהמפגש המיני, דוחה אותו שוב ושוב או נכנס למצב של פחד וקיפאון בזמן המשגל. 

קמגרה נחשבת לאיכותית ויעילה מאוד לטיפול בנושא. הג’ל לא תורם רק לחיזוק והעוררות של איבר המין, אלא משפיע על מצב הרוח ותורם לעלייה בתחושות החיוביות ורמות האנרגיה, כך שהוא מסוגל “לשחרר” את המחשבה והגוף וליצור הזדמנות למצב אינטימי ללא קושי או חששות. קמגרה היא תחליף איכותי לויאגרה השומר על מחירים נוחים ונגישות גבוהה יותר לצרכנים, כמו גם זמינות טובה יותר למי שמעוניין לטפל בבעיה כאן ועכשיו. 

תופעות הלוואי של תרופות המרשם – ויאגרה, סיאליס ולויטרה

כל תרופה כימיקלית כוללת השפעות אפשריות על מערכות הגוף ומייצרת תופעות לוואי מסוימות. אך ויאגרה ודומיה, ידועים בתופעות לוואי שעשויות למנוע מאנשים מסוימים להשתמש בהם: בעיות לב, דם, כליות ועיכול הם חלק מהם ואליהם מתווסף גם איסור נטילת התרופה בקרב אנשים המשתמשים בתרופות אנטי-דיכאוניות. כתוצאה מכך, קיימת קבוצת גברים הזקוקה נואשות לטיפול בבעיה בתפקוד המיני אך לא מוצאת לו מענה אפשרי מתאים. לשם כך הגיעה הקמגרה הטבעית, שמסירה כל תופעת לוואי אפשרית בשל העובדה שהיא נרקחת מ-100% רכיבים טבעיים. הדבר מאפשר לה להפוך מתרופה לתוסף תזונה בריא ולגיטימי, כך שאין צורך לקבל אותה במרשם רופא. 

איך עובדת תרופת הקמגרה וכיצד צורכים אותה? 

קמגרה לא רק מייצרת זקפה או מטפלת בבעיות בתפקוד המיני, אלא מתאימה גם לכל מי שמעוניין לשפר את חיי המין ומהלך המין ולהביא אותם להנאה מלאה יותר ומספקת לשני הצדדים. היכולת לצרוך את התוסף ללא מרשם רופא גם מאפשרת לגברים רבים לחסוך מעצמם את המבוכה שבחשיפת הבעיה בפני אנשי מקצוע והבדיקות הנלוות לכך, בכדי שהרפואה תוכל לבחון את התאמת התרופה הכימיקלית. כמו כן, בזכות הפיתוח הטבעי ויכולת בליעת הג’ל ללא כל קושי, הופכת הקמגרה למתאימה גם לאנשים שמכל סיבה שהיא נמנעים מלבלוע כדורים או שמעדיפים שלא לעשות זאת. נשיאת הג’ל קלה וקומפקטית, לא מצריכה היסחבות עם כדורים רבים ויכולה לשמש את הגבר כ-15 דקות בלבד לפני הסקס, מה ששומר מאוד על הגמישות והספונטניות בחדר המיטות. 

חשוב לדעת שאת המוצר נוטלים על קיבה ריקה בלבד וללא צריכת אלכוהול. יש לפתוח את השקית במקום המתאים לפתיחה ולהצמידה לפה תוך כדי סחיטה עד לסיום השתייה. שימו לב ששימוש אחר בג’ל עשוי לפגוע באפקטיביות של התרופה – לעכב את זמן ההשפעה או פשוט לשלוח אתכם לישון, במקום ליצור ערב מופלא מתחת לסדינים. כמו כן, קראו היטב את רכיבי התכשיר וודאו שאינכם רגישים לשום מרכיב. ניתן גם להתייעץ עם חברת טבע אונליין טרם הרכישה כדי לוודא זאת. 

ג’ל קמגרה מבית טבע אונליין: טבעי באישור משרד הבריאות וללא מרשם רופא

ג’ל קמגרה טבעי מבית טבע אונליין הינו 100% טבעי ובאישור משרד הבריאות. החברה מתמקדת בסיוע ופתרונות לבעיות בתפקוד המיני והקמגרה מככבת כמוצר העל של החברה בשמירה על רמות התשוקה המינית וגיוס הליבידו מחדש. ככל שהחשק למין יגבר, כך יוסרו המגננות והקשיים להיכנס למיטה ואיתם תחול גם תחושת ביטחון מוגברת יותר בביצועים. כל אלה יובילו לקבלת זקפה תקינה וחזקה ולמין מהנה ומספק, שיוכל לחזור על עצמו שוב ובכך להגביר לאורך הזמן את החשק ולמנוע בעיות הנוגעות אליו בעתיד. קיימים עשרות טעמים בשוק לג’ל הקמגרה, אם כי הייחודי של טבע אונליין מתמקד בטעמו של הדבש. טעם זה נמצא כמועדף ביותר על גברים וקל יותר לבליעה מאשר טעמים אחרים. 

טבע אונליין מזמינה אתכם להתנסות במוצר החדשני והבטוח קמגרה טבעי וליהנות ממשלוח דיסקרטי באתר, הכולל משלוח מהיר במיוחד. מאחר ומדובר בתחליף טבעי לקמגרה הרפואי שנטול תופעות לוואי, אין מניעה להתנסות במוצר גם אם אתם מהססים. אין צורך להתחיל להשתמש בקמגרה באופן קבוע ויומיומי כל עוד אתם מעוניינים לנסות אותה לראשונה ולראות איך מתפתחים העניינים. אך מי מכם שיבחר להשתמש בה באופן קבוע כדי להגביר חשק, ביצועים ותפקוד – ימצא מוצר אפקטיבי וללא תחליף שמסוגל לסייע בנושא ולשפר את חיי המין בהצלחה! 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?