איך להעמיד לגבר: המדריך המלא לשני המינים

גברים לא צריכים המון מאמץ מהצד השני כדי לגרום לאיבר שלהם להזדקר. אבל מצד שני, אם כל דבר קטן מעמיד להם, מה יעשה להם את זה באופן מיוחד? איך להעמיד לגבר אבל בצורה חזקה ועוצמתית לטווח הארוך? ואיך אפשר לגוון את הכניסה למיטה כך שהאיבר כבר יהיה איתן ונכון לפעול? הנה המדריך המלא להעמיד לגבר – מפעולות הבסיס ועד הטריקים לזקפה עוצמתית.

 

איך להעמיד לגבר באמצעות אוננות מהפרטנרית? 

פעילות הזקפה מתרחשת כאשר העורקים באזור הפין מתרחבים כדי לאפשר לזרימת הדם להתגבר. ולכן, כל מה שיעזור לזרימת הדם הזו להתרחש, הוא מבחינתך דבר חיובי. למרות שנראה שהאיבר הגברי פועל ביולוגית מעצמו, גם כשלא צריך, זקפה כהכנה לסקס או אקטים מיניים מגיעה מהמוח. במילים אחרות – צריך ליצור גירוי שיאפשר למוח להעיר את הפין ובמקביל לאפשר לפין להזדקר, על ידי פעולה תקינה של זרימת הדם. כל ההסבר הזה כמובן מרתיע כשמתארים את זה כך, אבל למעשה כל שצריך לעשות הוא פשוט במיוחד: עיטוף של האיבר עם כל כף היד ותנועה איטית מעלה ומטה. אפשר להתעכב על אזורים מסוימים כמו ליטוף או מגע ממוקד יותר בכיפה, או בבסיס האיבר. אפשר גם לשלוח יד לאשכים. ככל שהאיבר מזדקר יותר ויותר, כך הגירוי באותו רגע גדול יותר ולכן עם הזמן, צריך להגביר את הקצב. 

מכיוון שאיברי גוף שמתחככים זה בזה עלולים ליצור מגע לא נעים ואפילו שפשופים או גירויים בעור, רצוי להשתמש בחומר סיכה או קרם מתאים. הם גם יעזרו להחליק את כף היד על איבר המין וגם להגביר לו את הגירוי מהמגע. באתר טבע אונליין אפשר למצוא כמה וכמה פתרונות שכאלה, מחומרים טבעיים בלבד כך שאינם מזיקים לאיבר או לתחושה, אלא מעצימים ומשפרים אותם. 

 

הכלל החשוב ביותר: לשמור על גיוון

ברור שלא רק לאונן לגבר יכול להעמיד לו, אלא מגוון עצום של טכניקות ושיטות כמו: דיבור או פלירטוט, בגדים או מראה מסוימים, התנהגות או תנועה כלשהי, חיכוך עם איברי גוף אחרים, מין אוראלי, מגע באיברים אחרים ועוד. אם מדובר בפרטנר חדש שבת הזוג עדיין לא מכירה מספיק טוב, היא תצטרך לנסות כמה וכמה דרכים על מנת להעביד לגבר. וגם כשזה מצליח – מאוד חשוב להישאר מגוונים ולהמשיך למצוא עוד רעיונות מקוריים ומעניינים. אנחנו לא אומרים שכל כניסה למיטה צריכה להתחיל ברעיון חדש לגמרי, אבל חשוב מאוד לשמור על רף של עניין בתשוקה. אם בת הזוג מנסה להעמיד לגבר שלה פעם אחר פעם באותה צורה, היא כמובן תשיג את הזקפה שלו, אבל לא מתוך תשוקה עוצמתית, סוערת ומטורפת כמו בהתחלה, אלא מתוך הרגל. וזה חבל. כמובן שבני זוג שמכירים זמן ממושך יותר יודעים בדיוק מה לעשות כדי להשיג זקפה מעולה ועוצמתית. גבר מנוסה ביחסים אף יכול לכוון לשם את בת זוגו, אם הוא יודע מה בדיוק הוא רוצה או מה עושה לו את זה. 

 

איך להעמיד לגבר באמצעות מין אוראלי?

שאלת השאלות שכל אישה בזוגיות שואלת את עצמה, היא איך לרדת לו בצורה נכונה. ובכן, ברור שאין דרך נכונה אחת ושלכל גבר הדברים האישיים שהוא אוהב. מצד שני, יש נקודות מגע ודרכים מסוימות שכל גבר עשוי לאהוב. במקרה הרע, זה פשוט יהיה לו קצת יותר שגרתי, אבל עדיין מגרה במיוחד. הסוד השמור לגבי מין אוראלי, הוא שלא צריך מיד להכניס את איבר המין לפה ואפשר לתת לדברים להתפתח לאט ובהדרגה. למעשה, בת זוג סבלנית ועקבית (גם נחושה) תוכל לחולל זקפה מדהימה אצל הגבר שלה, גם מבלי לגעת בכלל באיבר המין עצמו.

רצוי להתחיל בנשיקות עדינות וקטנות באזורים שקרובים לאיבר המין כמו המפשעה או הירכיים הפנימיות. משם אפשר לעבור בהדרגה למיקוד באיבר המין עצמו תוך שליחה עדינה של לשון או אפילו רק מגע של השפתיים באזורים מסוימים. אפשר אפילו לנשוף אוויר חם-קר על האזור ולראות אם הוא מתענג על זה (בדרך כלל כן). עבודה עדינה ועקבית תגרום לאיבר שלו להתעורר מהר ובעוצמה. מכאן אפשר כמובן להמשיך לעבודה מלאה עם הפה והלשון אם בת הזוג מרגישה עם זה בנוח. אפשר גם לשלב מגע באשכים, בירכיים או בישבן כדי להגביר לו את התחושה. 

 

והנה עוד כמה רעיונות פשוטים וקלים לביצוע

חיכוך עם הגוף

גבר שמרגיש פיזית את בת הזוג מצליח לייצר עוררות טובה ומהירה. על אחת כמה וכמה אם בת הזוג תיצמד אליו עם הפרונט או הגב תוך כדי תזוזה קלה, ריקוד או התלטפויות. ככל שההיצמדות נמשכת, אפשר להפוך את זה לחלק קטן מהפור פליי: לחכך על איבר המין את איברי הגוף בעדינות ולשמור על תזוזה חופשית. אין לנו ספק שכל גבר ימצא שזה סקסי ומחרמן. 

דייט ביתי סקסי

אוכל טוב, קצת אלכוהול ולבוש שהוא אוהב בהחלט אמורים לעשות עבודה טובה בהקשר של הזקפה ורמות החשק המתגברות. אם יש דברים שבת הזוג יודעת שהגבר שלה אוהב יותר כמו חולצה/ שמלה מסוימת, בושם ספציפי או אפילו תסרוקת, הם יעזרו לזקפה להתעורר מהר יותר ולהישמר לזמן ממושך. 

ויאגרה טבעית

גברים רבים סובלים מהפרעות בזקפה ולכן מתקשים לייצר אותה גם אם הם מאוד מגורים. אצלנו בבית טבע אונליין קיים פתרון לסובלים מבעיות בזקפה – ויאגרה טבעית שעשויה מחומרים טבעיים ובאישור משרד הבריאות. את הטבלייה לוקחים כחצי שעה לפני ונהנים מזקפה מוצלחת, עוצמתית וארוכה. כל זאת ללא צורך במרשם רופא וללא תופעות לוואי כלל. גברים שנוטלים ויאגרה טבעית על בסיס קבוע נהנים גם מעיבוי טבעי של איבר המין לאורך זמן ומצליחים להשיב לעצמם את חיי המין הסוערים וההרפתקניים. ניתן להשיג באתר טבע אונליין.

סייבר סקס

גברים צופים בפורנו, בסרטונים סקסיים, בתמונות עירום והכל דרך מסכים. אז למה שהם לא יצפו גם בבנות זוגם לפעמים, דרך המסך? סייבר סקס הוא דרך סופר טובה להעמיד לגבר ולו רק מפאת הריגוש והעניין החדשים שהמעשה הזה מעורר. דרך הסמארטפון או מצלמת הרשת של המחשב אפשר לחולל פלאים: לפלרטט אבל גם להתפשט, לשחק משחקים קטנים של נגיעות עצמיות ואפילו לאונן תוך כדי. אפשר גם להשאיר את כל הסשן בכיוון יותר מרומז ומסתורי, בלי לחשוף או להגיד יותר מידי. מה שבטוח, זה יפעיל אותו מיד ויגרום לו גם לפנטז.   

יוצרות ציפייה

גבר שמצפה ומשתוקק לסקס עם בת זוגו, יצליח בקלות רבה יותר להעמיד את איבר המין. אם בת הזוג יודעת או מתכננת ערב סוער עם הפרטנר, אפשר לעשות כמה וכמה דברים שיובילו לשם עוד קודם, כמו מילים מסוימות או בקשות ספציפיות למיטה, לבוש מסוים, הזמנה להיכנס למקלחת יחד, פיתוי וטיזינג באמצעות מגע קרוב ובאזורים ש”מפעילים” אותו. ברגע שהוא יצפה לסקס, יהיה הרבה יותר קל להעמיד לו ברגע האמת וכמובן, כמעט ללא מאמץ נוסף. 

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?