איך להימנע ממבוכה במיטה

כשחווים קשיים שונים בחדר המיטות, התחושה הנפוצה ביותר היא מבוכה. ישנם רגעים שנדמה לכם כי אתם לבד עם ההתמודדויות שלכם וכי אין אף אחד אחר שחווה אותן וגם אם יש, לא נהוג לפתוח ולדבר על כך. המציאות לעומת זאת, מוכיחה אחרת. אנשים ונשים רבים חווים קשיים כאלו ואחרים לפני, בזמן ואחרי קיום יחסי מין ובכלל, האקט עצמו הוא קרקע פורייה למצבים מביכים, לחלקם ניתן להתייחס בהומור ולהפוך אותם לחלק מהחוויה הזוגית וחלקם משפיעים בצורה משמעותית על התנהלותם של יחסי המין והזוגיות ויש לטפל בהן בצורה שאינה סובלת דיחוי. כך או כך, חשוב לזכור שאתם לא לבד עם ההתמודדות שלכם וגם אם נדמה לכם כי מדובר בנושא מביך במיוחד, האמת היא שיותר אנשים ממה שאתם חושבים מתמודדים עם בעיות דומות.

לכן, גם אם משהו נראה לכם חריג במיוחד, לא נעים בצורה קיצונית ואפילו מדאיג, דעו שסביר להניח שהתופעה מוכרת בקרב אנשי רפואה, טיפול ורפואה אלטרנטיבית וכי סביר גם להניח שיש לה פתרון מניח את הדעת ושהוא נגיש וקליל יותר ממה שתיארתם לעצמכם. בואו לבדוק איך להימנע ממבוכה במיטה.

חלק גדול ממצבי המבוכה במיטה נגרמים עקב בעיות חוסר אונות בקרב גברים. הסיבות לכך יכולות להיות רבות, אך בשורה התחתונה, בשל העובדה כי ברוב המקרים על הגבר “להוביל” את האקט המיני על-ידי שימוש מלא באיבר מינו, רוב התסכולים והקשיים נובעים מבעיות זקפה וכוח גברא מועט. בנוסף, התניות חברתיות שונות הביאו לכך שגברים נמדדים בין השאר על-פי האונות שלהם והיכולת שלהם להביא נשים או פרטנרים מיניים לסיפוק ונמדדים לעיתים קרובות גם לפי גודל איבר מינם, לעיתים אפילו ללא קשר לביצועיהם בפועל. כל אלו מביאים לכך שמי שזקוק לפתרון הוא לרוב הגבר. גם לאישה יכולות להיות בעיות שונות בתפקוד המיני, אך אלא אם כן מדובר במצבים קיצוניים (כגון יובש מוחלט בנרתיק או כאבים קשים בזמן קיום יחסים), הן יהיו על-פי רוב סמויות.

 

הגורמים לקשיים בתפקוד המיני

לקשיים בתפקוד המיני יכולים להיות גורמים רבים ולעיתים אף קשה להצביע במדויק על הגורם לקושי, שכן הוא כולל שילוב של כמה בעיות. הגורמים הנפוצים לבעיות אין אונות ומבוכה במיטה הם קשיים רגשיים שונים, עכבות הקשורות לאוננות וקיום יחסי מין (אם בשל חינוך, אמונה דתית או חוסר בטחון עצמי), קשיים על רקע פסיכיאטרי – למשל תרופות הגורמות לירידה בחשק המיני ובזקפה, חששות ובושה הנובעים מנתוני גוף שאינם אידיאליים, כמו איבר מין גברי קטן יחסית, חוויות לא נעימות בעבר, כמו טראומות על רקע מיני, בני זוג לא סבלניים ואמפתיים ועוד. גם חוסר ניסיון מביא לחששות, שמביאים בתורם לחוסר ניסיון נוסף, עד שנוצר מעגל שקשה לפרוץ אותו.

גורם נוסף לרגעים מביכים במיטה, הוא שחיקה מהזוגיות ומיחסי מין מתמשכים עם פרטנר אחד לאורך זמן. זוגות נשואים או זוגות הנמצאים בזוגיות ארוכת טווח, סובלים לעיתים מירידה חדה בחשק המיני, שנובעת משגרה ובנאליות בחיי המין שלהם. השחיקה הזו עשויה לתת את אותותיה גם על המצב רוח הכללי בחדר המיטות אך גם להשפיע באופן פיזי וממשי על איכות הזקפה של הגבר.

 

איך להימנע ממבוכה במיטה – למה חשוב למצוא פתרון

מצבים מביכים במיטה צריך לפתור. אין טעם לטאטא את הבעיות הללו אל “מתחת לשטיח” משום שהן פוגעות משמעותית באיכות החיים, באיכות הזוגיות ובחיי המין וכתוצאה מכך בתחושת הסיפוק המיני ובכלל. מכיוון שלאף אחד לא מגיע להיות אומלל ולא מסופק, מומלץ לטפל בבעיות כמה שיותר מוקדם ובמיוחד על אחת כמה וכמה כאשר הבעיות גורמות לתחושות קשות אצל הפרטנרים. כשההנאה ההדדית נפגמת ועולות גם תחושות הדדיות קשות של חוסר מסוגלות, כל מערכת היחסים עלולה להיפגם וחבל. נשים רבות מפרשות את בעיות האונות של הגבר כתלויות בהן ומפסיקות לקיים עמו יחסי מין. פעם נוספת נוצר מעגל שקשה לנתק אותו, בו סיטואציה גוררת סיטואציה והמכלול כולו נפגע.

גם גברים שלא נמצאים בזוגיות קבועה צריכים לטפל בקשיים שלהם, על-מנת להיות מסוגלים ליהנות מיחסי מין מזדמנים ועשירים, הרפתקאות מיניות וחוויות מסעירות. אלו הן חלק מהנאות החיים הגדולות ביותר ולכן חבל להימנע מהן ולהשאיר אותן ללא מענה. הדבר נכון לגבי גברים בכל הגילאים ואין הבדל בין בחור בן 20 לבין גבר בן 50 ששואפים למצות את הפוטנציאל המיני שלהם ולחוות ריגושים מסוגים שונים.

 

איך להימנע ממבוכה במיטה – פתרונות

מבוכה בחדר המיטות היא ברת פתרון ולכן, חבל להשאיר את המצב ללא מענה הולם. הדבר החשוב ביותר בכל התמודדות עם קשיים בחדר המיטות הוא כנות ופתיחות ובמיוחד כשמדובר בפרטנרים המקיימים יחסי מין לאורך זמן ויש ביניהם קשר זוגי ואינטימי מיוחד. הודאה בבעיה וכנות מול בני הזוג, הן לפעמים חלק בלתי נפרד מהפתרון, שכן החשאיות לגבי כל הנושא עלולה לתרום לקשיים רגשיים נוספים שרק יגבירו את הבעיה והחששות. בנוסף, בני זוג מכילים ידעו להתמודד גם עם בעיות מהסוג הזה וחשוב לרתום אותם לבצע את חלקם בפתרון הבעיה, כמו התנסות בתנוחות וצעצועים חדשים, החזרת החיזור והריגוש לזוגיות ועוד.

דרך נוספת לטפל בבעיה היא באמצעות שימוש במוצרים טבעיים לטיפול בבעיות כמו זקפה חלשה, שפיכה מוגברת, חוסר יכולת להגיע לאורגזמה ועוד. מוצרים אלו נמכרים בחנויות כגון טבע אונליין, והם מביאים איתם הרבה יותר מכוח גברא משופר. יחד עם העלייה באיכות הזקפה וההנאה הממושכת מקיום יחסי מין, עולה גם הבטחון העצמי של מי שנוטל את הטיפול הטבעי מבית טבע אונליין וכתוצאה מכך עולה המוטיבציה להמשיך ולנסות להתגבר על הבעיה. בין המוצרים הנמכרים בטבע אונליין ניתן למצוא משחות להגברת הזקפה, כדורים המהווים תחליף טבעי לכדור ויאגרה ואפילו דבש מיוחד הנקרא “דבש חשק” ועשוי מתמציות פרחים הידועות כמגבירות את החשק המיני.

כל המוצרים בחנות מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, באישור משרד הבריאות וכל התקנים העולמיים הדרושים. המותגים הנמכרים בחנות הם המובילים בתחומם ומשתייכים לחברות מקסימום, דבש החשק, סופרמן ואקסטרה סייז . בניגוד לתרופות קונבנציונליות, שחלקן עלולות לגרום נזק לגוף, מוצרים אלו לא כוללים תופעות לוואי מסוכנות ולכן, הם מהווים פתרון נהדר לכל מי שמעוניין לשאלה של איך להימנע ממבוכה במיטה בקיום יחסי מין ולספק את עצמו ואת בת הזוג בצורה מלאה.

את השימוש במוצרים של טבע אונליין, כמו גם תקשורת בריאה ופתוחה, ניתן לשלב עם פניה לאיש מקצוע המתמחה בבעיות של תפקוד מיני. שילוב בין טיפול בכל החזיתות מביא לעיתים קרובות לתוצאות הטובות ביותר וייתכן ואף איש המקצוע אליו תפנו ימליץ לכם על טיפול טבעי כזה או אחר, מהסוג שניתן למצוא בטבע אונליין. בכל מקרה, איש מקצוע יוכל גם לאתר את מקור הבעיה ואת השורש שלה וכך לעקור אותו ולסייע בפתרון הבעיה כולה. תהליך זה כמובן לא סותר שימוש במקביל באמצעים טבעיים כמו משחות וכדורים.

דרך נוספת להתמודדות היא חשיפה לאנשים נוספים המתמודדים עם קשיים דומים. ניתן למצוא חומר קריאה הכולל עדויות ומחקרים של גברים הסובלים מבעיות אונות.

למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מהי ויאגרה נשית?

כשאנו מדברים על בעיות ביחסי המין ועל מגוון הטיפולים השונים המוצעים בשוק העולמי, סביר שרוב התוצאות שנגיע אליהן יהיו קשורות למין הגברי ולא לנשי. בשנים

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?