איך לאונן? הנה כמה טיפים שלא כולם מכירים

אוננות היא דבר טבעי ובריא, כולנו יודעים. אפשר לבצע אותה מתחת לשמיכה, בשירותים או במקלחת, גם זה כבר ברור לנו. אלא שכל אחד ואחת מאיתנו מאוננים אחרת ומענגים את עצמם בדרכים שונות. וכפי שאתם מבינים, יש הרבה יותר מדרך אחת כדי לאפשר לעצמכם את התענוג הגופני המושלם. זה הזמן לשחרר חסמים שעדיין קיימים, לבעוט החוצה את ההרגלים המשעממים, להצטייד בקרם החביב עליכם ולאפשר לטבע און ליין לגלות לכם כמה טיפים לגבי איך לאונן בשיטות שלא כולם מכירים.

 

אוננות עם עצמים וחפצים

זה נשמע כמו עיסוק קינקי למדי, אבל מסתבר שאפשר להשיג אפקט לא רע משימוש בעזרים דוממים שנמצאים בחלל הביתי הקטן של כל אחד מאיתנו. כרית, שולחן, כיסא ואפילו קיר יכולים להיות טובים גם לצורך מגע בהם עם אחד מאיברי הגוף (בנים בעיקר) וגם לצורך חיכוך עם איבר המין (בנות בעיקר). בדרך כלל, אלו שנמצאים בשלב התחלתי שבו הם לומדים איך לאונן חוששים מפני שימוש באובייקטים, משום שהנושא עדיין מביך אותם או שהם לא בטוחים בתחושה המתקבלת. עם הזמן ככל שמתחיל להתפתח הטעם האישי לגבי הדרך לעינוגכם העצמי, השימוש בעצמים ספציפיים הוא מבורך וכל עוד הוא גורם לכם להתנסות בדברים חדשים ולהמשיך לפתח את ההיכרות עם הגוף ולהפיק מזה גירוי טוב, הנאה ואפילו אורגזמה מוצלחת – הרי זה משובח.

 

איך לאונן במגע בדים שונה

ברור שכל מה שצריך לעשות כדי להביא ביד הוא פשוט להפשיל מכנסיים ותחתונים ולשלוח ידיים לאיבר המין. אבל מה אם נשנה לכם פתאום את כל מערך התחושות ביתר חלקי הגוף? כמו למשל…להסיר מכם את הגרביים? להוריד חולצה? אולי ללבוש את החולצה שאתם נוהגים להוריד ושתישארי הפעם עם התחתון עלייך? משחקי האוננות הקטנים והמטריפים יכולים לצאת מהקופסה והרבה. אם התחושה הגופנית שלכם משתנה, דברים יקרו. הם יוכלו להיות טובים וגם להתברר כפחות טובים, אבל תמיד שווה לנסות. על אותו משקל, נסו להשתמש בסוג אחר של בד מצעים כמו למשל משי, זמש או כותנה. משהו שלא נמצא בצורה טריוויאלית על המזרון שלכם. זה יעניק לכם טמפרטורה שונה וגם מרקם אחרים. לכו תדעו, אם מאוננים בשלל דרכים, מגיעים למקומות נפלאים…

 

שנו את התנוחה שלכם כבר!

אז אתם גברים ונשים של שכיבה על הגב. נו, בסדר. מה עם קצת ישיבה? עמידה? על ארבע? תנוחת כריעה? אנחנו לגמרי מבינים. אין דבר מתסכל יותר מלנסות לזוז ממקומכם אחרי שכבר נכנסתם למומנט וכעת תאלצו להתחיל הכל מהתחלה. אנחנו אומרים – עזבו מראש את הדרך הישנה ותתחילו לגעת בעצמכם מהרגע הראשון בתוך התנוחה החדשה שחשבתם עליה. חשוב שתבואו למהלך הזה מוכנים ומבושלים יותר מהרגיל, כשרמת החשק שלכם גבוהה במיוחד וכך או כך יש לכם את התחושה שפיצוץ גדול בהחלט יהיה פה. הסיבה היא כדי לא לתת לשינוי התנוחה לפגוע בכם במובן הפסיכולוגי, לבלבל ולהקשות עליכם. אם החוויה מהתנוחה החדשה תהיה באמת טובה, היא אפילו תהיה זכורה לכם לטובה בהמשך ותוכלו לשלב אותה ברפרטואר השיטות האישי שלכם.

 

תפיקו קולות

בעיני אנשים שגונחים ונהנים לשמוע אחרים גונחים, כל אלו שלא עושים את זה נראים כמו דגים בלב ים. הם מאופקים, שקטים, לא נותנים דרור לעונג והשחרור של הגוף ומחזיקים את עצמם כפריקים של שליטה עד לקו הסיום. האמת היא, שגניחות אכן משחררות ותתפלאו, הן גם מוצלחות מאוד לאוננות שלכם. זה כיפי, זה משחרר, זה מבטל עכבות, מסיר מגננות ובעיקר, מרגיש באמת נכון. מובן שאין שום טעם לצרוח עד לשבירת החלון הקרוב למקום ואפשר להצניע, קל וחומר אם בבית יש אנשים נוספים שעלולים להיקלע לחוויות המיניות שלכם דרך הקירות, אבל גם אנחה קטנה שתפלטו מידי פעם תעשה יופי של עבודה. נסו ותראו. 

 

יאללה פנטזיה

עם כל הפורנו הזה, כבר התרגלתם להסתכל על דברים שמתרחשים לנגד העיניים. לא הגיע הזמן לאפשר גם למוח להשתולל לבד? הרי בטוח שלא רק לבמאי של כל הסרטים האלה יש רעיונות כל כך טובים. זה הזמן להכניס ת’טלפונים, לנתק ת’סטורי ולהתחיל לעשות בלאגן בתוך הראש. לדמיין על מה שעולה על רוחכם ולתת לזה להוביל אתכם. גברים ונשים שמשתמשים במושאי פנטזיה או בדמיון החופשי כדי לאונן, נחשבים לאנשים שהאורגזמה שלהם משמעותית בהרבה. לא חבל שתפסידו את זה? 

איך לאונן הנה כמה טיפים שלא כולם מכירים
איך לאונן הנה כמה טיפים שלא כולם מכירים

 

ועוד כמה דגשים חשובים:

  1. לפני שניפרד מכם לשלום ונשלח אתכם להשתולל עם השיטות והרעיונות, הנה משהו קטן וחשוב: אתם יכולים לבחור את כל אחת מהדרכים שהזכרנו, לנסות ולהתנסות בה גם יותר מפעם אחת. רק חשוב לשים לב שאתם לא פוצעים את עצמכם, מכאיבים, גורמים לחיכוך, צריבה או תחושה לא נעימה. לא רק שזה פוגע באיכות האקט, זה גם עלול לדכא ולהפחית את החשק המיני שלכם לתקופה מסוימת. במקרה הרע, זה עלול אפילו להיגמר בבדיקה רפואית ומרשם תרופתי. אם אתם מבינים שהדרך לאונן מסבה לכם תחושה לא נעימה במגע, אנו ממליצים להיכנס לחנות אתר טבע אונליין ולמצוא מגוון מוצרים איכותיים לחוויה המושלמת, כאלו שמעצימים ומשפרים את החשק המיני לפני ובמהלך האקט.
      
  2. שימו לב שאתם נהנים מהשיטה החדשה שלכם על חשבון תחומי חיים אחרים כמו לימודים, עבודה, מפגשים חברתיים ותחביבים. זה נורמלי שמשהו חדש שגיליתם פתאום חושף בפניכם עולם שאתם צמאים לו בלי הפסקה, אבל אם הוא גורם לכם לרצות לכבוש את היצרים 24/7, כדאי לוודא שלא פיתחתם תלות מסוכנת באוננות, שעלולה אף להוביל להתמכרות.
  3. הזכרנו כאן כמה שיטות שאולי הכרתם ואולי גם לא, אבל סביר שכדי לאונן דרכן תשתמשו מראש באמצעים הרגילים שלכם. ולכן זה זמן טוב להזכיר שתמיד עדיף להשתמש יותר בדמיון המפותח ובתמונות אינסטגרם מאשר סרטים פורנוגרפיים. יש לכך לא מעט סיבות, החל בעובדה שבצפייה אתם יוצרים קשר עם המסך ולא עם הגוף וכלה בחוויית הגירוי שצריכה יותר זמן צפייה מפעם לפעם. זה מגביל אתכם בהמון מובנים ובעיקר מכבה את ההבנה שלכם לגבי מרכזי העונג והגוף.
  4. ולסיום, רוב האנשים נמנעים מלדבר על אוננות. אבל אם יש לכם אדם קרוב שאתם חשים עמו בנוח ומרגישים שאפשר לשתף אותו בשאלות או לקבל עצות, עשו זאת. אפשר לפתח שיחה על הנושא גם מבלי שזה יהיה פולשני מאוד או ברמת ה-TMI (טו מאצ’ אינפורמיישן – Too Much Information). עשו זאת מתוך שמירה על כבודכם ופרטיותכם ודעו שאתם גם רשאים להפסיק בכל עת את השיחה אם התחרטתם וכעת אתם כבר לא מרגישים בנוח. 
למדתם משהו חדש? שתפו עם החברים
מאמרים נוספים מהמגזין
מגנזיום ושיפור האון הגברי

מגנזיום ושיפור האון הגברי מהווים את אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. המגנזיום נחשב לאחד המינרליים החשובים ביותר בגוף האדם, מאחר והוא מהווה חלק חשוב

קרא עוד »
העגלה שלי

רוצים לדבר עם מומחה ?